Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet Toegang & Hosting » Nat type: Moderate Sitecom N300 wireless

Internet & Netwerken - Internet Toegang & Hosting

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Nat type: Moderate Sitecom N300 wireless

Tags: Wireless, open, Sitecom, Xbox360, N300, NAT-type, moderate

offlineBarrosyy Geplaatst op maandag 15 augustus 2011 00:30 1
Na een tijdje spelen op mijn gloednieuwe Xbox 360, liep ik een aantal probleempjes tegen het lijf. Ik kon soms niet bij mensen in een party of uitnodigen voor bepaalde dingen. Ik las ergens dat dit te maken had met je Nat en ben me daarin gaan verdiepen. Ook heb ik ergens gelezen dat dit probleem niks met mijn Xbox 360 zelf te maken had, maar met mijn router. Ik moet de Nat type van mijn router op "Open" zien te krijgen. Dus mijn vraag is eigenlijk: Weet iemand hoe ik mijn Nat type op "Open" krijg, van mijn Sitecom N300 wireless router? Alvast bedankt, Barry
offlinesteynieboy Geplaatst op maandag 15 augustus 2011 00:42 1
Zoek naar de DMZ-instellingen.
Stel daar het IP-adres van je 360 in.

Handig zou zijn om je 360 dan een fixed IP te geven (kan je doen bij de DHCP instellingen).
offlineBarrosyy Geplaatst op maandag 15 augustus 2011 01:18 1

Quote:

Op 15-8-2011 00:42 schreef steynieboy:
Zoek naar de DMZ-instellingen.
Stel daar het IP-adres van je 360 in.

Handig zou zijn om je 360 dan een fixed IP te geven (kan je doen bij de DHCP instellingen).

Hoe weet ik het ip adres van mijn 360? Ik denk dat ik hem al gevonden heb, hoe geef ik hem dan een fixed up? DHCP tabje in mijn router website dingkie?

In ieder geval bedankt! De nat type is nu open! Woohoo!! :D
Barrosyy heeft dit bericht gewijzigd op 15-08-2011 om 01:29

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet Toegang & Hosting » Nat type: Moderate Sitecom N300 wireless