Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet & Social Media » Youtube filmpjes laden enorm traag

Internet & Netwerken - Internet & Social Media

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Youtube filmpjes laden enorm traag

Tags: Laden, enorm, filmpjes, traag, Youtube

offlineGangsterpino Geplaatst op maandag 7 januari 2008 16:07 1
Hallo,

Ik heb er geen last van, maar een kennis van mij wel, ik probeer diegene hiermee te helpen maar het schiet niet echt op.

Het probleem doet zich zowel voor op Dumpert als op Youtube, het betreft een iMac, net als ik. Vreemd genoeg heeft ze hier geen last van op haar PC, die op het zelfde netwerk is aangesloten.

Aan de internetsnelheid kan het niet liggen, die is snel zat om een YT filmpje fatsoenlijk te kunnen laden.

Ze gebruikt Safari als browser, maar ook met Firefox doen deze problemen zich voor.

Ik heb haar al haar coockies en andere tijdelijke-internet bestanden laten wissen, maar dit heeft ook niet mogen baten.

Wie o wie weet hier een oplossing voor?

Gangsterpino
offlineSplashor Geplaatst op maandag 7 januari 2008 16:08 1
Waar ik zelf wel eens last van heb, is dat websites erg traag laden wanneer ik bepaalde download programma's open heb staan. Misschien is er hier ook zoiets aan de hand.
offlineFiXeR Geplaatst op maandag 7 januari 2008 16:08 1
Virusscanner? Firewall?
offlineGangsterpino Geplaatst op maandag 7 januari 2008 16:09 1

quote:

Het is een Mac he, Virusscanner is niet nodig, en Firewall uitzetten werkt niet...
offlineO-T4live Geplaatst op maandag 7 januari 2008 18:52 1

quote:

Gangsterpino schreef op 07 januari 2008 @ 16:09:
[...]
Het is een Mac he, Virusscanner is niet nodig, en Firewall uitzetten werkt niet...

Woorden als "het internet is snel zat" en "Het is een mac, die heeft geen virusscanner nodig" wil niet zeggen dat het internet ook daadwerkelijk snel zat is, of dat er geen viruscanner aanwezig is.

Heb je aan andere elementen gedacht zoals wellicht een broer of zus die gezellig 20 torrents aan het binnenhalen is. Wat is "snel zat internet" , mijn internet is snel zat om een film binnen te halen, als ik dat met dat internet van jouw vergelijk is dat appels met peren vergelijken. Wat houd in "zelfde netwerk", zit die persoon te genieten van jouw wireless verbinding ? Zo niet maakt deze persoon gebruik van een wireless verbinding of bedraad ? Indien wireless hoe sterk is het signaal ? En welke snelheid heeft deze ?

In andere woorden; Een beetje meer informatie kan geen kwaad.
offlinerob96 Geplaatst op maandag 7 januari 2008 19:09 1
Misschien kan het liggen aan je flash player.
Je moet misschien een nieuwere versie downloaden via:

http://www.adobe.com/shoc...veFlash&promoid=BPCJV

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet & Social Media » Youtube filmpjes laden enorm traag