Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet & Social Media » Sites blokkeren in firefox

Internet & Netwerken - Internet & Social Media

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Sites blokkeren in firefox

Tags: blokkeren, sites, Firefox

offlinequique Geplaatst op donderdag 9 augustus 2007 18:12 1
Hey,

mijn (kleine) broer snapt niet wat een downloadlimiet is en zit dus constant op -online film site's- filmkes te zien, kan ik die site nu blokkeren op zijn account op de pc? Ik had gedacht aan het volgende: als hij op die site wil, moet hij een wachtwoord ingeven (als dat bestaat?); het is belangrijk dat het enkel voor zijn naam is, ik wil op mijn naam wel nog op die site kunnen surfen.

alvast bedankt
Frechy heeft dit bericht gewijzigd op 09-08-2007 om 22:01
offlinesteynieboy Geplaatst op donderdag 9 augustus 2007 18:15 1
in je hosts bestand link je die site aan 127.0.0.1
Echter zal dit dan ook op jou slaan, dus, dat is gelovik geen oplossing :(
offlineGood Fella Geplaatst op donderdag 9 augustus 2007 18:24 1

quote:

quique schreef op 09 augustus 2007 @ 18:12:
Hey,

mijn (kleine) broer snapt niet wat een downloadlimiet is en zit dus constant op -online film site's- filmkes te zien, kan ik die site nu blokkeren op zijn account op de pc? Ik had gedacht aan het volgende: als hij op die site wil, moet hij een wachtwoord ingeven (als dat bestaat?); het is belangrijk dat het enkel voor zijn naam is, ik wil op mijn naam wel nog op die site kunnen surfen.

alvast bedankt
Wel een beetje on eerlijk hé :x
Frechy heeft dit bericht gewijzigd op 09-08-2007 om 22:01
offlinequique Geplaatst op donderdag 9 augustus 2007 18:40 1
oneerlijk? kzegget toch, mijn broer is 8 en die is in staat om elke dag harry potter films uit te zien, na 10 dagen zit ik zeker op smalband, das ni de bedoeling...
heb er trouwens een addon voor gevonden, zijnde: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/3145

toch bedankt vr de hulp

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Internet & Social Media » Sites blokkeren in firefox