- 30 juni 2008
- 0 Reacties
- 502 Berichten
- Rapporteer bericht
een tijdje terug heb ik een laptop gekocht voor mijn studie die ik vanaf september van plan ben te gaan volgen.
Dt is de configuratie van de laptop:
ACER Aspire 6930G
Intel Core 2 Duo 2.0Ghz
4GB DDR2
16"Full HD
Geforce 9300M GS up to 1535MB
320GB HDD
Vista Home pr. 32BIT
Opzich is de laptop lekker snel voor typen, msn-en surfen, media afspelen, etc..
Eigenlijk is dat ook het gene waar ik hem voor heb gebruikt. Games spelen doe ik op mijn desktop die ik een paar maand terug voor €1200,- in elkaar heb gesleuteld.. Toch valt me de laptop op het gebied van games wel heel erg tegen. Ik had verwacht dat ik de wat nieuwere games toch nog wel op medium detail moest kunnen spelen, maar het is gewoon bagger, dit terwijl volgens de verkoper in de winkel het wel zou moeten kunnen. Nou moet ik de kaart ook niet vergelijken met de HD4850 die ik in mijn andere pc heb zitten, of met de HD3850 die ik in mijn mediacenter pc heb zitten, maar zoals de spellen nu draaien is het wel erg bagger.
Mijn vraag is dus of de kaart evt. te vervangen is door een wat zwaardere kaart. Want een beetje gamen moet toch kunnen vind ik. Zeker als ik op school een keer een tussenuur heb, of als ik de laptop mee neem op vakantie..
Heeft iemand enig idee of de vid. kaart te vervangen is? En zo ja, waar ik een goede kaart kan kopen..?
Ik hoor het uiteraard graag!
Gr, fijn weekend..
Marcel