Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Verschillende versies Creative X-Fi Music ?

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Verschillende versies Creative X-Fi Music ?

Tags: Creative, Music, versies, Verschillende, X-Fi

offlinewoms Geplaatst op dinsdag 15 juli 2008 20:04 1
Ik sta op het punt om een tweedehands Xtreme Music te kopen. Deze is 2.5 jaar oud en ik vroeg me af of er in die tijd nog wat veranderd is aan de kaart?
offlineDonSalmonella Geplaatst op dinsdag 15 juli 2008 20:19 1
Er is niks aan veranderd naar ik weet. Sinds het ding in 2005 op de markt kwam en de verkoop meer werd gefocust op de Gamer kaarten en hier en daar de 'naturel'X-fi, is er geen enkele revisie of wat dan ook meer gekomen, aangezien de Music vrijwel hetzelfde is als pakweg een X-fiGamer geluidskaart, namelijk zat op deze modellen maar 2MB aan geheugen, waar de luxere modellen van de X-fi serie 64mb geheugen in huis hebben. Daarbij is na 2005 ook gewoon de productie van de kaart beëindigd.

Succes met het ding. Het moeten verdomd mooie geluidskaarten zijn.
DonSalmonella heeft dit bericht gewijzigd op 15-07-2008 om 20:23
offlinewoms Geplaatst op dinsdag 15 juli 2008 20:25 1
Oke mooi :)

En de gamer is toch precies het zelfde? Of zijn er toch nog merkbare verschillen/andere functies?
woms heeft dit bericht gewijzigd op 15-07-2008 om 20:25
offlineDonSalmonella Geplaatst op dinsdag 15 juli 2008 20:30 1
Nope, geen echte keiharde verschillen. Ze draaien allebei op dezelfde chipset, zelfde geheugen, alleen is de XtremeGamer geloof ik iets kleiner als zijn broertje ;)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Verschillende versies Creative X-Fi Music ?