Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Logitech Z-2300 uit elkaar halen.

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Logitech Z-2300 uit elkaar halen.

Tags: Logitech, Z-2300

offlinealex4421 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 00:53 1
hey,

onlangs was men broer slim genoeg iets kleins in het gat van men subwoofer te gooien dus ben ik begonnen met alle vijsjes enzo los te maken aan de achterkant , nu heb ik ze allemaal losgemaakt en krijg er nog geen beweging in ? heeft iemand ervaring met deze luidspreker !!! ?

mvg, alex

ps: kdacht dat het hier wat beter stond dan in audio ?
alex4421 heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 07:23
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 00:59 1
Ik snap echt helemaal niet wat je bedoelt :? Zou je het in fatsoenlijk Nederlands neer willen zetten?
Niet lullig bedoeld trouwens ;)

Edit: Het is ook niet nodig om de boel bij elkaar te gaan gillen met kreten die lijken op: HELP!!! DRINGEND!!!! PROBLEEM!!! etc
DonSalmonella heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 01:09
offlineO-T4live Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 07:11 1
Inderdaad mag er wel een grammatica-spelling-checker overheen (wel lullig bedoeld), want heb het zelden zo slecht gezien.

Hoe dan ook schreef ik vroeger ook niet al te geweldig (merkte ik gister tijdens een nostalgisch kijkje op oude backup hardeschijven) en maak in het kort op dat:

"Je broer slim was en iets kleins in het gat van je subwoofer heeft gegooid, maar nu probeer je de speaker los te halen maar dat lukt niet. Je hebt al wel alle scroefjes er uit maar er komt geen beweging in".

Tot zo ver de vertaling, ik heb geen oplossing voor je probleem :). Als het van metaal is zou je het wellicht met een magneet er uit kunnen vissen. (En voor de slimme jongens die denken dat dat nu wel aan de magneet van de speaker plakt, deze zijn afgeschermd.)
O-T4live heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 07:11
offlineshinchan03 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 08:31 1
Zoals hierboven al is gezegd helpen woorden als probleem en dringend niet echt. Je kunt beter gewoon even rustig afwachten, want iedereen wil zo ongeveer hulp hebben ergens bij ;)

Ik heb je titel wat aangepast zodat het niet zo 'schreeuwerig' meer is.
offlineDarkAssassin Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 08:36 1
Wat valt er niet te begrijpen aan de TS? Het broertje van de TS heeft iets kleins gegooit in het gat van de subwoofer (waar lucht doorheen gaat zodat de conus vrij kan bewegen). Meneer wil graag dat dingetje eruit halen, hij heeft alle schroefjes e.d. los gemaakt, maar nu krijgt is dat ding zelf niet open. En zijn vraag is wat er moet gebeuren...

Best moeilijk he, nederlands
Maar heb helaas geen antwoord opje vraag. Het eerste wat er in me op kwam was dat ding opgooien op de grond, maar das toch iets te hard handig. Als je niet bang bent voor beschadigingen, kan je altijd een platbek schroevendraaier tussen de naden van je speaker stoppen en dan openwrikken...
DarkAssassin heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 09:00
offlineprodigys_144 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 09:05 1
Als ik deze middag thuis ben zak ik eens kijken hoe je dat ding los kan krijgen.
Uit ervaring spreek ik dat dit meestal NIET gaat zonder iets te beschadigen...

Overigens als je een kindje in je familie hebt van jonge leeftijd met dunne armpje kan hij/zij het er mss uitvissen ? Ik heb best grote handen maar alsnog kom ik er redelijk diep in :) .
prodigys_144 heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 09:06
offlinePikkiej Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 11:41 1
Ik denk dat er aan de achterkant wel een koelblok geplaatst is. Meestal zitten daartussen ook nog schroefjes verstopt! Dus kijk eerst gewoon heel goed voordat je begint te wrikken en te breken in die sub.
offlineprodigys_144 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 12:35 1

quote:

Pikkiej schreef op 13 februari 2008 @ 11:41:
Ik denk dat er aan de achterkant wel een koelblok geplaatst is. Meestal zitten daartussen ook nog schroefjes verstopt! Dus kijk eerst gewoon heel goed voordat je begint te wrikken en te breken in die sub.

Idd, ik heb juist gekeken en er zitten schroeven tussen de koelvinnen in.
Draai die ook eens los en kijk dan eens.

Buiten die schroeven tussen de vinnen en die wat helemaal rondom zitten zijn er nergens geen meer dus ik hoop dat hij los gaat :) .
offlinealex4421 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 13:55 1
de kast ervan is dus van hout
omdat alle buitenste vijskes hout vijsen waren
en de rest boutjes dus ve het metaal (printplaat,...)
komt nog steeds geen beweging in
alex4421 heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 13:57
offlinealex4421 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 14:00 1
hier zie je dus een stuk van de achterkant met elk vijske eruit
http://img210.imageshack.us/img210/6687/img0626zr5.jpg
alex4421 heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 14:00
offlinealex4421 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 14:50 1
kheb de koelvin vast gezet en dan rustig en goed aan getrokken , die plaat was dus ook de helft vast gelijmd ? ;{ :P
alex4421 heeft dit bericht gewijzigd op 13-02-2008 om 14:51
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 15:01 1
Men vindt het niet altijd even geweldig dat mensen dubbel gaan lopen posten, let hier in het vervolg even op ;). Volgende keer dus gewoon dit knopje gebruiken. http://forum.techzine.nl/global/templates/techzine/images/icons/edit.gif
offlinealex4421 Geplaatst op woensdag 13 februari 2008 15:10 1

quote:

DonSalmonella schreef op 13 februari 2008 @ 15:01:
Men vindt het niet altijd even geweldig dat mensen dubbel gaan lopen posten, let hier in het vervolg even op ;). Volgende keer dus gewoon dit knopje gebruiken. [afbeelding]
ok srr , ik vergeet dat meestal kzal erop proberen te letten
offlinespeedythje19 Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 16:49 1
beste vriend,

ik ben hier best wel slim mee ik bouw ze in enzo me kamer staat vol

ik zou zeggen: haal hem nog x uit elkaar en kijken of alles goed vast zit want iets wat mensen vaak vergeten: dingen op de verkeerde plek zetten stuur anders ff foto kan ik je helpen ;)

offlineBioflap Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 17:57 1

Quote:

Op 10-2-2012 16:49 schreef speedythje19:
beste vriend,

ik ben hier best wel slim mee ik bouw ze in enzo me kamer staat vol

ik zou zeggen: haal hem nog x uit elkaar en kijken of alles goed vast zit want iets wat mensen vaak vergeten: dingen op de verkeerde plek zetten stuur anders ff foto kan ik je helpen ;)

Ik heb een klein vermoeden dat hij er geen last meer van heeft. 4 JAAR LATER
offlineDonSalmonella Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 18:48 1
5 speaker-sets, een home theater en een Bose-setje later....... ergens in Vlaanderen.....

Deze discussie is gesloten, er kan niet meer worden gereageerd!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Logitech Z-2300 uit elkaar halen.