Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » vraag over vga kaart nVidia Geforce 8700M GT 512MB

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: vraag over vga kaart nVidia Geforce 8700M GT 512MB

Tags: GeForce, nVidia, vraag, kaart, GT, 512MB, VGA, 8700M

offlineLPFchris Geplaatst op woensdag 5 september 2007 09:56 1
hoi allemaal

ik heb een vraag over de volgende vga kaart nVidia Geforce 8700M GT 512MB maakt de bovengenoemde vga kaart nou wel of geen gebruikt van het interne geheugen wat ik weet zelf niet wat ik moet geloven heb het namelijk aan 2 verschillende computerzaken nagevraagd de ene computerzaak zegt dat de kaart wel gebruik maakt van het interne geheugen en de andere computerzaak zegt dat hij geen gebruik maakt van het interne geheugen kunnen jullie zeggen wat het nou is

groetjes

chris
offlinewollie88 Geplaatst op woensdag 5 september 2007 10:14 1
Eerste hit bij google:
http://nl.notebookcheck.c...orce-8700M-GT.4111.0.html

Zoals je ziet staat er dat hij gebruik maakt van gddr3, dit is video geheugen. Het lijkt me dus zo dat ie geen ram gebruikt :9
offlinepeer8 Geplaatst op woensdag 5 september 2007 10:17 1
Nou, je loopt wel bij de verkeerde winkels binnen, duidelijk mensen zonder kennis.

De kaart heeft 512 mb video gehuegen, en voor beeldbewerkingen gebruikt hij natuurlijk dat geheugen, en niet het interne, dat is toch logisch?

Verder is de kaart een stukje hardware in de computer, en zal dus door deze worden aangestuurd middels drivers binnen het besturingssysteem. Deze drivers worden natuurlijk wel in het interne geheugen geladen.
offlineDonSalmonella Geplaatst op woensdag 5 september 2007 10:21 1
Interpunctie gast, interpunctie. Het ding heeft gewoon eigen geheugen. Alleen dingen als de 8300GS hebben turbocache bla geheugen.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » vraag over vga kaart nVidia Geforce 8700M GT 512MB