Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » MSI P6N SLI Platinum start niet

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: MSI P6N SLI Platinum start niet

Tags: MSI, PLATINUM, SLI, P6N

offlinemagier76_nl Geplaatst op donderdag 14 juni 2007 17:22 1
Sinds vandaag nieuwe producten binnen voor mijn pc.
Moederbord MSI P6N SLI platinum.
Proc: Intel 6420
Video: MSI NX 8600GT
Geheugen: 2x 1Gb MDT 533

Alles netjes ingebouwd en wil ik 1e keer starten geen beeld.
Mmm vreemd dacht ik het is niet de eerste Pc die ik bouw.
Alles opnieuw na gelopen stekers opnieuw aangeloten Videokaart opnieuw aangeloten.
Nog niets alles begint netjes te draaien dat wel maar er komt geen beeld en ook de D-Bracket blijft uit dus ook daar geen info.

Heeft iemand enig idee.
Zelf denk ik aan de videokaart of processor.???? maar ja alles is nieuw.
Maar ook bij nieuwe producten zitten wel eens defecten.
Zou dit inderdaad zou zijn.
Kan ik de Processor testen of het daar aan ligt?

Kort samen gevat: Op D-bracket geen info gaan geen lampjes branden en krijg geen beeld de rest draait wel.
Gaat hier om een nieuw gebouwde Pc.
Pc geeft geen piepjes er gaan wel 2 lampjes op moedrbord branden een groen en oranje.
Ps: Voeding Antec 550W heeft aleen wel ee 20 pins aansluiting ipv 24 pins maar volgens manual van MSI zou dit niet uitmaken kan beide.
magier76_nl heeft dit bericht gewijzigd op 14-06-2007 om 19:12, Reden: Extra info
offlinemagier76_nl Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 19:52 1
* UPDATE VAN HET PROBLEEM *

Nou bij deze dan even de update.
Vandaag Antwoord terug gehad van Azerty dat er helemaal niets aan de hand blijkt te zijn.
En nu moet ik 15,- onderzoekskosten betalen.
Zelf bouw ik regelmatig computers maar dit nog nooit mee gemaakt.
Het begon al helemaal verkeerd toen ik de producten heb besteld want toen begonnen ze er al over dat hun de producten wel eens zouden testen voor 15,- dit heb ik toen afgewezen ik ga er van uit dat als ik iets koop het dan goed moet zijn en zo niet garantie is.
Anders gezegt begint dit veel te lijken op oplichting.
Dit voornamelijk omdat ik het product in Tilburg reeds uitvoerig heb getest en laten testen.

Sorry voor iedereen die goede ervaring heeft met Azerty maar deze jongen gaat daar dus niet meer bestellen.

Misschien dat er nog meer mensen dit hebben mee gemaakt.
Nu zou het er dus op neer komen dat ik 3x verzendkosten moet betalen voor iets wat garantie heet.
En dan ook nog de test kosten terwijl ik alleen gemeld heb dat het product niet werkt en ik heb er niet om gevragen dat hun moeten gaan testen.
Volgens mij mag dit volgens de wet nog niet eens met een product wat in de garantie periode valt en ook nog eens binnen 8 dagen retour gezonden word.
magier76_nl heeft dit bericht gewijzigd op 21-06-2007 om 20:04
offlineKasplantje Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 20:39 1
Ja maar je kan niet zomaar een product op stuuren en zeggen dat het niet werkt.. en een nieuwe wil ze willen wel cker weten of JIJ de boel niet oplicht en gaan ze dus testen en blijkt er niks aan de hand te zijn ja dan ben jij dus de gene die fout zit en niet zij..en die verzendkosten is logisch als dat niet wil moet je het ook niet op internet bestellen
offlinepeer8 Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 20:42 1
Het lijkt me nog erger dat je nu met al die zooi zit en niets werkt.
Misschien kan je het los proberen te verkopen op marktplaats?
offlinemagier76_nl Geplaatst op donderdag 21 juni 2007 20:55 1
Nee iets wat niet werkt ga ik niet verkopen op marktplaats dat is iemand anders opzadelen met de problemen.

En het is niet zo dat ik een ander product wil.
Als ik iets bestel en het blijkt niet te werken wat door meerdere mensen is getest waaronder ook een computer winkel.
Ik stuur het dan terug omdat het om een D.O.A. gaat ga ik er van uit dat dit netjes word behandeld en niet op zo'n manier.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » MSI P6N SLI Platinum start niet