Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » [USB] Maximaal 1 apparaat op USB Hub

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [USB] Maximaal 1 apparaat op USB Hub

Tags: USB, HUB, Apparaat, maximaal, [USB]

offlineShier Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:18 1
Ik kan slechts 1 apparaat op mijn usb hub van Konig aansluiten. zodra ik er meer op aansluit werkt er of maar 1 of helemaal geen. eerst was dit niet tot ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd. en het is wel frustrerend omdat ik de hub juist heb gekocht om dat mijn front usb kapot is gegaan. Soms werkt het ook eventjes. weet iemand hier een oplossing voor? ik heb al bij power gekeken maar heb het probleem niet gevonden. :(
offlineMarty__Mouse Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:20 1
Dan mis je waarschijnlijk een driver voor de usb hub.. Heb je al op de website van Konig gezocht naar een driver voor je hub?

Zeker omdat het wel gewerkt heeft maar na een nieuwe installatie niet meer neem ik aan dat je een driver mist..

Suc6 ;)
offlineDonSalmonella Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:25 1
Ik denk zelf dat het ding teveel power vreet, waardoor je een adapter op je USB hub moet aansluiten. Ik heb dit probleem ook gehad. Zodra ik een adapter had gekocht, was het probleem opgelost.
offlineShier Geplaatst op maandag 21 mei 2007 17:34 1
er is wel standaard driver van windows geinstalleerd, en er zat ook geen driver bij de hub. daarom vind ik het ook beetje vreemd want volgens mij waren dezelfde drivers geinstalleerd als de vorige keer: Generic usb hub. overigens kan ik geen driver op het internet vinden..:(

Edit:
Het apparaatje kan 500mA per poort leveren. 1 daarvan word vol benut (usb ethernet adapter). ik weet ook niet hoeveel een usb poort kan leveren.
Shier heeft dit bericht gewijzigd op 21-05-2007 om 17:45
offlineHacula Geplaatst op maandag 21 mei 2007 18:16 1

quote:

Shier schreef op 21 mei 2007 @ 17:34:
er is wel standaard driver van windows geinstalleerd, en er zat ook geen driver bij de hub. daarom vind ik het ook beetje vreemd want volgens mij waren dezelfde drivers geinstalleerd als de vorige keer: Generic usb hub. overigens kan ik geen driver op het internet vinden..:(

Edit:
Het apparaatje kan 500mA per poort leveren. 1 daarvan word vol benut (usb ethernet adapter). ik weet ook niet hoeveel een usb poort kan leveren.
Een enkele USB poort kan maximaal 500mA leveren. Als je geen adapter op die hub aansluit kan je met een enkele apparaat alle vermogen voor de hele hub al gebruiken.
offlineShier Geplaatst op maandag 21 mei 2007 18:23 1
en als er geen adapter op aangesloten kan worden? moet ik er dan maar mee leven dat hij niet met meerdere dingen werkt? :( aangezien het vroeger wel werkte.. |:(

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » [USB] Maximaal 1 apparaat op USB Hub