Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Toetsenbord schoon maken

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Toetsenbord schoon maken

Tags: toetsenbord, schoon

offlineButtervlieg Geplaatst op zondag 14 mei 2006 17:18 1
ik keek net naar mijn toetsen bord,, en hij zit nogal onder de stof en de haartjes.. komt ook omdat die zwart is dan valt alles meer op.

maar weten jullie een product om mijn toetsenbord goed schoon mee te houden ? voor al het stof.. ?

het moet niet al te duur zijn.. iets van 5 euro ofzo.

als jullie wat weten hoor ik het graag..
offlinegamemaster Geplaatst op zondag 14 mei 2006 17:21 1
met een geodriehoek alle toetsen eruit slopen, toetsen met de hand afwassen en goed droog maken (op keukenpapier op de verwarming) en dan van binnen je toetsbord ook goed schoonmaken met een doekje (niet TE vochtig). Tis een klotewerk maar je toetsbord word er wel weer helemaal netjes van :)

doe het 1x per half jaar ofsow :)
offline13Forever Geplaatst op zondag 14 mei 2006 17:25 1
geodriehoek is niet zo goed deze breekt af na een tijdje pak een platte schroevendraaier de toetse uithale alle toetsen eruit gewoon met wat kuismiddel opkuisen
offlinescreenager-NA1 Geplaatst op zondag 14 mei 2006 17:26 1
deze turiorial uit 2002 moet jou wel op weg helpen
gevonden hier op techzine
offlinePure Mocro Geplaatst op zondag 14 mei 2006 18:03 1
Je hebt hoge luchtdruk spuiten.Gebruikte ik een tijdje geleden.Spuit je met dat ding op je toetsenbord, gaat alle vuil naar boven en komt het op de toetsen, en kan je het makkelijk naar de zijkant spuiten.Is rond de € 6.50.
Pure Mocro heeft dit bericht gewijzigd op 14-05-2006 om 18:04
offlinecom2,1ghz Geplaatst op zondag 14 mei 2006 18:04 1
Mijn toetsenbord was heel simpel.
Logitech media keyboard elite

Ik schroefde het alleen uit elkaar en al di toetsen bleef op de bovenste stuk.

Onder de kraan houden en laten drogen...
offlineButtervlieg Geplaatst op zondag 14 mei 2006 18:07 1
blijven de toetesne gewoon zitten op Logitech media keybooard elite

komt cker mooi uit :D , dat toetsenbord heb ik namelijk ook.

@ screenager : ik wist niet dat zoiets op Tz was. vandaar dat ik hier ook niet gezocht heb.
offlinecom2,1ghz Geplaatst op zondag 14 mei 2006 18:11 1

quote:

Buttervlieg schreef op 14 mei 2006 @ 18:07:
blijven de toetesne gewoon zitten op Logitech media keybooard elite

komt cker mooi uit :D , dat toetsenbord heb ik namelijk ook.

@ screenager : ik wist niet dat zoiets op Tz was. vandaar dat ik hier ook niet gezocht heb.

hmm dan moet je nog iets weten...als je alle schroeven eruit hebt dan zit hij nog steeds vast.
Ik wist echt niet hoe het zou komen maar het bleek dat er nog een schroefje onder die sticker zat -.-

(ik brak hem open)
offlineTweakStar Geplaatst op zondag 14 mei 2006 18:15 1

quote:

screenager schreef op 14 mei 2006 @ 17:26:
deze turiorial uit 2002 moet jou wel op weg helpen
gevonden hier op techzine
die zorgde er bij mij bij dat hij er mee stopte :P ene helft deed t nie meer omdat het bijna niet te doen is om die dingen weer goed op mekaar te houde
offlinetha_bobke Geplaatst op zondag 14 mei 2006 20:19 1
haha lol je TB in de vaatwasser nja.. ik maak dat ding nooit schoon en anders pak ik de compressor hier thuis wel.. ff een keer erdoorheen blazen..
offlinesteventje137 Geplaatst op zondag 14 mei 2006 21:02 1

quote:

tha_bobke schreef op 14 mei 2006 @ 20:19:
haha lol je TB in de vaatwasser nja.. ik maak dat ding nooit schoon en anders pak ik de compressor hier thuis wel.. ff een keer erdoorheen blazen..

mag dat dan niet:P?
mijn toetsenbord kan ik gewoon onder de kraan houden:D

alleen doet ie het dan niet meer...
steventje137 heeft dit bericht gewijzigd op 14-05-2006 om 21:02
offlineButtervlieg Geplaatst op zondag 14 mei 2006 21:06 1
ik kan mijn crt monitor ook onder de kraan gooie om um schoon te maken.. of die het daarna nog doet is een 2de ja..

als ze nou is wat uitvonden waar geen stof op kwam ofzo.. stof afstotend.. dan had ik het gelijk gehaalt :D
offlinex4wolf Geplaatst op zondag 14 mei 2006 21:18 1
ja ik heb ook een zwarte logitech maar daar zie je echt alles op.
offlinesyrolph Geplaatst op dinsdag 16 mei 2006 19:25 1
Het gaat niet alleen om het zien. Heb je wel eens gehoord dat er meer dan 300 keer zoveel bacterien op een toetsenbord zitten als op een WC-bril???
offlineewolterink Geplaatst op dinsdag 16 mei 2006 19:27 1
Nu wel ^^.

maarre dat is egt veel bacterien :S.
offlineataky Geplaatst op dinsdag 16 mei 2006 19:35 1

quote:

syrolph schreef op 16 mei 2006 @ 19:25:
Het gaat niet alleen om het zien. Heb je wel eens gehoord dat er meer dan 300 keer zoveel bacterien op een toetsenbord zitten als op een WC-bril???

nee, maar als je bedenkt dat de wc bril heel schoon is omdat hij heel vaak word schoon gemaakt...

maar nu gaan we erg offtopic
offlineTheT Geplaatst op dinsdag 16 mei 2006 19:43 1

quote:

Dat wilde ik niet weten! :(

On topic: Stofzuiger? :)
offlineAthlon Geplaatst op donderdag 18 mei 2006 13:53 1

quote:

Oke om ook even mee te praten, meer bacterien dan op geld zit meestal ook kleine sporen van cocaïne (omdat het meestel met geld gesnoven wordt)

On-topic:
Er is ook een toetsenbord dat je kan oprollen en waterbestendig is, weet niet meer precies welke maar ik kwam hem hier een halve maand geleden ook tegen (een topic met wat je op konninginedag had gekocht).
Scheelt je weer heel veel schoonmaken en ziet er ook weer tof uit
offlinecitexxje Geplaatst op donderdag 18 mei 2006 14:41 1
deze bedoel je :D

http://forum.techzine.nl/bericht/1097068#1097068
offline_GAIA_ Geplaatst op donderdag 18 mei 2006 14:50 1
Neit bij elk tobo kan je de toetsen eruit halen :)
bij mijn medion tobo is dat bv Onomgelijk.. Hij wil wel open en dan moet je gewoon alles tegelijkertijd schoonmaken...

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Toetsenbord schoon maken