Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » trust gaming muis

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: trust gaming muis

Tags: Trust, muis, gaming

offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:08 1
hallo ik heb gisteren een trust gaming muis gekocht hij licht wel krr in de hand vind ik enzo .Ma allen hij gaat ong om de 3 min uit een paar secondje en dan gaat die weer aan weten jullie waroom of hebben julie ervaring met de trust gaming muis ? .En ik heb hem al omgeruild voor niuewe allen het probleem blijft
offlinejamesbond007 Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:18 1
is het een draadloze mischien ontvangt de ontvanger het niet helemaal 100%

never trust a trust :)
jamesbond007 heeft dit bericht gewijzigd op 07-02-2006 om 19:26
offlineAngeloonie Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:23 1
Ik zou hem terugbrengen en gewoon een andere niet-trust halen. Dat ding kan om 100en redenen niet goed werken.
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:23 1
nopes hij is niet draadloos ik doe hem gewoon in mij usb hub kan het zo zijn dat het door de usb van mij pc komt ma ik had hiervoor ook een usb muis en die dee het wel goed :?
offlineZhaotje Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:27 1
Probeer eens dit:

1.Right-click on the "My Computer" icon and open its "Properties" page.
2.Select the "Hardware" tab.
3.Click the "Device Manager" button.
4.Click on the "+" sign of the "Universal Serial Bus Controllers".
5.Right-click on any "Root Hub" and select "Properties".
6.Select the "Power Management" tab and ensure that "Allow computer to turn off this device to save power" is not checked.
7.Click the OK button and do this for every "Root Hub".

srry tis wel engels, hopelijk heb je er wat aan ;)
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:29 1
kan ook iemand het vertallen want snap het niet echt zo met engels :P
offline_GAIA_ Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:42 1
1. rechjtsklik op 'deze computer' en open 'eigenschappen'
2. Klik de hardware tab
3. klik apparaatbeheerknopje
4. Klik op de + voor 'universal serial bus controllers'
5. rechtsklik op een 'root hub' en klik eigenschappen
6. klik energiebeheer-tab en wees zeker dat je 'sta pc toe de stroomtoevoer uit te schakelen'(oid) uigevinkt is
7. Klik op OK en doe dit voor elke 'root hub'
_GAIA_ heeft dit bericht gewijzigd op 07-02-2006 om 19:43
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 19:43 1
ik ben der eruit nu allen hopen dat het werkt als het een kwartie normaal doet dan is get denk ik wel goed
ma alvast thx en als er nog tips zijn altijd handig :9
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 20:25 1
het gat nu wel betr dan eerst ma hij gaat toch nog steeds uit en aan ma nu niet zo vaak meer
:'(
offlineXaverius Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 20:49 1
breng hem terug en haal een logitech :)
offline_GAIA_ Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 20:52 1
Of een Microsoft, ik vind de mijne errug goed.
Microsoft Comfort 3000, ook 25euro, al is dat geen gamingmuis, maar hij office't erg lekker, geen klik in t scrollwiel, je voelt m ook niet, t gaat gewoon licht enzo. 4knoppen.

Wat ben ik blij datk niet die Trust heb genomen destijds :P
Ik vroeg zo aan de verkoper of Trust echt zo slecht was :P.
hij: Euhm.. het is niet geweldig, ik raad je toch écht een MS of een Logitech aan.
Lieve eerlijke medewerkers van Dynabyte in Groningen
_GAIA_ heeft dit bericht gewijzigd op 07-02-2006 om 20:52
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:23 1
ma die is niet 1600 dpi :s anders zou ik wel een andere en diet is de goedkoopste die er is die 1600 dpi is of kenen julie nog een andere :?
offlineleukzegeenchip Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:38 1

quote:

jamesbond007 schreef op 07 februari 2006 @ 19:18:
is het een draadloze mischien ontvangt de ontvanger het niet helemaal 100%

never trust a trust :)

hoeft niet, iedereen vind het anders, sommige vinden ee zwaare muis fijn, andere een kleine, andere een draadloze. enz

Je kan beter bij die pczaak eerst voelen/testen welk muis fijn is dan pas kopen , je moet geen razor copperhead kopen omdat er een paar gamers dat zeggen :)
leukzegeenchip heeft dit bericht gewijzigd op 07-02-2006 om 21:39
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:39 1
ik ga denk ik voorde g1 de is och goedkoopse en er staa erbij gaming muis
offline_GAIA_ Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:45 1
@ alpac dies 800dpi, mijn MS is zelfs meer dpi. Dies 1000dpi
Jij wilde toch per sé 1600 :s

Owja, Saitek heeft een 1600dpi muis van 30eurie
offlineZ^ ! Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:47 1
Ik denk dat je probleem opgelost als je je muis direct op je pc aansluit ipv via een usb-hub.
offlinealpac Geplaatst op dinsdag 7 februari 2006 21:53 1
Ik denk dat je probleem opgelost als je je muis direct op je pc aansluit ipv via een usb-hub

heb ik al gedaan dan werk die al helemaal niet ik ga hem gewoon morgen terug brengen ma dat is voor de 2de keer denk je dat dat wel kan en als dat kan dan neem ik die mc comfort en klaar
offlinemusje83 Geplaatst op woensdag 8 februari 2006 01:11 1
Wat is nou toch het grote verschil tussen zo'n über-muis van 100 euri en bijv. mijn trouwe ouwe Logitech Optical mouse? Ik kan er heel prima mee gamen, sta nog regelmatig bovenaan de lijsten (MoH:AA, CoD, ET)...
offlineLostcuban Geplaatst op woensdag 8 februari 2006 01:21 1

quote:

musje83 schreef op 08 februari 2006 @ 01:11:
Wat is nou toch het grote verschil tussen zo'n über-muis van 100 euri en bijv. mijn trouwe ouwe Logitech Optical mouse? Ik kan er heel prima mee gamen, sta nog regelmatig bovenaan de lijsten (MoH:AA, CoD, ET)...

Het aantal knoppen, de vorm, het design, en het aantal dpi.

Voor dit alles geld, het is heel persoonlijk. Ik zelf heb een Logitech MX510, en die bevalt mij nog steeds heel goed (reactietijd, precisie, hoe hij vasthoud etc.)

Uiteraard kan je met een standaard muis ook goed gamen, een muis is een muis, je moet gwoon een muis nemen die jou bevalt en die je zn geld waard vind.
offlineBlackWolf666 Geplaatst op woensdag 8 februari 2006 02:17 1
Ik zie niet in waarom je perse een 1600dpi wilt. Ja hij is misschien nauwkeuriger enzo, maar tenzij je op uberhoge resoluties speelt maakt het niet zoveel uit als je met 800 dpi werkt. Heb je liever een 1600dpi-muis dat steeds uitvalt of een goede 800dpi-muis waar je altijd lekker mee om kan gaan zonder zorgen? Voor mij is de keus al snel gemaakt. Ik vind 800 dpi al snel in mijn scherm voorbij schieten, laat staan 1600. Het is wel een kwestie van wennen. Maar in ieder geval, met een logitech 800dpi ben je beter af dan met een trust of sweex van 1600 dpi (als sweex al 1600 dpi heeft...)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » trust gaming muis