Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Cooler Master Hyper 48

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Cooler Master Hyper 48

Tags: Cooler, Master, 48, Hyper

offlineOrcaModder Geplaatst op woensdag 11 januari 2006 10:39 1
hoi..

heeft iemand ervaring met de coolermaster hyper 48?

ik zou met deze koeler wat beter proberen om te overclocken...

mijn cpu is: AMD Athlon 64 3800+ (NewCastle)

ik heb wat Review's gelezen maar ik heb niet echt 1 met een amd 3800+ kunnen gezien...
offlineZ^ ! Geplaatst op woensdag 11 januari 2006 15:36 1
Het maakt niet zoveel uit welke processor ze gebruiken. Het oordeel geldt voor gebruik met alle processors...

En temperaturen zijn toch bij iedereen anders, ook al heb je dezelfde koeler en processor.

Naar mijn mening is de Thermaltake Big Typhoon de beste luchtkoeler op dit moment. Maar ook de Arctic Freezer 64 pro is erg goed.
offlineFiXeR Geplaatst op woensdag 11 januari 2006 16:08 1
Goede cooler.

Ervaring
Pentium 4 Prescott S478 (oude stepping)
3.0 @ 3.8ghz 54 Graden stressed. Maar wel met een extra goede 92mm koeler erop!!
offlineataky Geplaatst op woensdag 11 januari 2006 16:59 1
ik heb ook voor deze koeler gestaan maar de prestaties vielen me tegen voor het geld, voor dat geld kan je beter een tt big typhoon of zelfs een artic freezer 64 pro kopen, de prestaties zijn gewoon weg niet zo goed, en daar naast weegt hij ook verschrikkelijk veel, ik dacht 843 gram? waardoor je als je pc gaat transporteren naar een lan je je koeler er moet af halen dat ding trekt je hele moederbord krom met alle gevolgen van dien,

haal gewoon een thermaltake big typhoon met een 120mm delta fan, die dingen koelen pas goed

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Cooler Master Hyper 48