- 20 september 2005
- 0 Reacties
- 12 Berichten
- Rapporteer bericht
ik heb een vraagje, kan een versleten HD ervoor zorgen dat een computer óngelóvenlóós langzaaaaaaaam wordt? En kan deze er ook voor zorgen dat en computer vollidig crashed terwijl je bijvoorbeeld net een spelletje of iets aan het spellen bent? Mijn computer is namelijk de laatste maanden behoorlijk langzaam geworden en inmiddels kost het me bijna 5 minuten!!!!!! om alleen al mijn account op te starten:
800Mhz
512Mb ram
xp profesional
nvidea fx5200
Ook gebeurt het steeds vaker dat ineens mijn hele computer het voor gezien houdt. Meestal als ik met een iets zwaarder programma bezig ben. Plotseling wordt dan het beeld zwart en begint de computer opnieuw op te starten. Ik begrijp het wel dat een spel eens kan blijven hangen, maar naar ik begrepen heb zou je dan(zeker met xp) terug moeten komen op het bureaublad, maar in plaats daarvan valt gewoon de hele computer uit. Ik heb inmiddels ook al de temperaturen gecheckt maar die lijken in orde. Nu is mijn vrag of dit kan komen door een versleten harde schijf en zo eventueel door de videokaart?
ik weet echt niet meer wat ik moet beginnen ik zelfs xp al eens opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft dus het lijkt me een hardware probleem, hopelijk weet iemand wat ik nu moet doen?????