Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » ATi Sapphire 9250 lag ?!

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: ATi Sapphire 9250 lag ?!

Tags: ATi, Sapphire, 9250, lag

offlineTuPLaD Geplaatst op vrijdag 1 juli 2005 01:50 1
Hé,
Ik heb vandaag een Sapphire 9250 gekocht, en het blijkt dat ik meer lag heb dan ik met mijn GeForce MX 440 had ... wat moet ik doen ? Ik krijg een helse lag en fps loss bij CS.
offlineBlackWolf666 Geplaatst op vrijdag 1 juli 2005 02:13 1
De radeon 9250 is niet de beste speelkaart. Hij zou eigenlijk beter moeten presteren dan een mx440 denk ik, tenzij je de 256MB versie hebt.. Die is trager dan die van 128MB omdat de kaart gewoon niet zoveel data kan verwerken. Als het de 128MB-versie is, dan zou ik gewoon proberen de nieuwste drivers van www.ati.com te downloaden. Je moet trouwens van die kaart niet verwachten dat je alles op high kan spelen..
offlineTuPLaD Geplaatst op vrijdag 1 juli 2005 02:20 1
Ik heb de 128MB versie.
Ik ben op ATi al eerder geweest, maar kon daar de drivers niet vinden, ik weet niet exact wat ik moet hebben :(

Ik ging naar "ATI Customer Care > Drivers and Software > Windows XP > RADEON >" en dan "CATALYST 5.6 Windows XP - Driver Download" gedownload.

quote:

Op 01-07-05 02:13 schreef BlackWolf666:
Je moet trouwens van die kaart niet verwachten dat je alles op high kan spelen..
Als hij maar betere werk levert dan mijn GeForce MX 440.
offlineBlackWolf666 Geplaatst op vrijdag 1 juli 2005 02:24 1
klik

Gewoon op je windowsversie klikken, dan radeon, dan catalyst 5.6 en op de pagina daarna kun je gewoon downloaden. Je moet wel eerst je oude drivers verwijderen voor het installeren.
offlineTuPLaD Geplaatst op vrijdag 1 juli 2005 02:29 1
Ok bedankt, ik zal het morgen zeker proberen !

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » ATi Sapphire 9250 lag ?!