Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Intel i5 blijft op low state

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Intel i5 blijft op low state

Tags: Intel, processor, i7

offlinekevindeb Geplaatst op maandag 9 januari 2012 12:52 1
Hallo iedereen,

Ik zit met een zeer vervelend probleem. Ik heb een NP700Z5AH- laptop van Samsung. Hier zit een i5-2430M processor in. Nu is het probleem dat deze processor na een bepaalde tijd niet meer op high state gaat draaien terwijl cpu-z wel aangeeft dat hij in step 7 zit. Ik heb in mijn bios aangepast dat de cpu altijd op high state moet blijven. Dit doet hij echter ook niet. De eerste paar uur schakelt hij tussen low state en high state maar dan ineens blijft hij op low state tot ik de pc heropgestart heb. Heeft iemand een idee of dit een softwarematig of hardwarematig probleem is?

Bijvoorbeeld als ik superpi draai dan blijft mijn cpu op 800 Mhz:s

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Intel i5 blijft op low state