- 8 januari 2005
- 0 Reacties
- 92 Berichten
- Rapporteer bericht
Ik heb een extreem hoog CPU gebruik. Deze zit gemiddeld zo rond de 85% en hij geeft continu 100% van de maximale kloksnelheid aan. Daarnaast wordt aangegeven (gemiddeld ongeveer) 92% verbruikt fysiek geheugen en gemiddeld ongeveerd 10 harde fouten per seconde.
Ik kan niet een duidelijke bron vinden die zoveel verbruikt maar de de grootste verbruiker is op dit moment Ati2evxx.exe met een gemiddeld CPU-verbruik van 32.9. Daarna AVG met 8.
Onder het kopje geheugen zie ik weinig uitschieters. Enige opvallende is dat AVG hier met de harde fouten extreem hoog zit met zon 370 per minuut.
Even wat spec's.
Ik heb een:
Acer
Aspire M3610
Genuine Inter (R) CPU 2140 @ 1.60 GHz
32-bits besturingssysteem
3,25 GB RAM (er zit 4 GB in maar heb me laten vertellen dat de 32 bits versie max 3,25 kan aangeven)
Windows Vista Home Premium 2007
Service Pack 2
320 GB sata schijf
De HD en 2 van de 4 gb RAM geheugenkaarten zijn allemaal nieuw. Ook de Vista versie zit er slecht een week op. Er kan hier dus geen sprake zijn van een virus, spyware of andere softwarematige problemen (denk ik). Ik heb deze onderdelen al nieuw aangeschaft omdat ik vermoedde dat het probleem daar in zat, maar helaas tevergeefs.
Iemand een oplossing of idee om tot een oplossing te komen???