Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » HDD dood?

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: HDD dood?

Tags: harddisk, laptop, Vaio, dood

offlinepistol smoke Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 15:35 1
Hi all !

Ik heb een nieuwe Vaio laptop gekocht. Mooi ding maar kreeg telkens blauwe schermen. De laatste was kernel_data_inpage_error.

Viel vaak uit en toen kon hij de interne hd niet meer vinden. Dus ging ik hem opnieuw installeren met een officiele CD (ik vind die standaard installaties altijd ruk, zit vol met meuk).

Maar hij herkende de schijf pas na 2x opnieuw starten. Eindelijk kon ik installeren maar toen hij bij 95% was van bestanden kopieren kreeg ik een foutmelding en is de schijf weer niet te vinden.

Lijkt er dus op dat de schijf dood aan het gaan is terwijl die laptop pas 2 weken oud is.

Zou ik hem terugbrengen of zijn er nog andere oplossingen?

thanks
offlineTom55-55 Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 15:42 1
[mijn opinie]
Je kunt er zelf aan gaan kloten, maar omdat je toch nog geen persoonlijke instellingen op de laptop hebt is terugbrengen wel het beste. Ze zoeken daar wel uit of het niet het geheugen is of de hdd.
[/mijn opinie]
offlinepistol smoke Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 16:24 1
oke.. ik ga dat doen :)

thnx
offlineTJTom Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 20:50 1
Tuurlijk gewoon terugbrengen, iets wat je nieuw koopt moet werken ;)
onlineBioflap Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 21:50 1
Je zou hem natuurlijk ook nog ff kunnen testen met Hirens..
offlineDonSalmonella Geplaatst op vrijdag 30 september 2011 21:50 1
Geen Vaio kopen is een andere optie. Mooie dingen, de support en aftersales zijn een ramp.
offlinegamemaster Geplaatst op maandag 3 oktober 2011 13:04 1

Quote:

Op 30-9-2011 21:50 schreef DonSalmonella:
Geen Vaio kopen is een andere optie. Mooie dingen, de support en aftersales zijn een ramp.

Klopt, maat van mij ook veel problemen mee gehad (support & aftersales van Sony).
Wat dat betreft is Dell geweldig.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » HDD dood?