Quote:
Op 23-6-2011 11:53 schreef Edmunt:
De HDD is een 2,5 inch. Kan ik daar elke SSD van 2,5 inch inzetten? Want op Google spreken ze dat er zijn met 7,5mm en 9,5 mm. Of is 7,5mm enkel voor 1,8 inch?
@O-T4live, interessant. Wist niet dat dat de Vertex 3 ook kon werken op een 3gb/s S-ATA.
@peer8, oke geen Vertex2. Ik denk dat het de Intel 320 of de Intel 510 zal worden. Ik snap juist niet het verschil tussen beide. Juist dat de ene sneller is.
Waarom zou dat niet werken? De harde schijf werkt dan gewoon op de snelheid die je moederbord aankan.
Vroeger was dat wel zo met de IDE schijven dat je voor de snellere types(ultra dma als ik het goed heb) dat het niet werkte op oudere moederborden.
Ik heb zelf de Vertex 2 120gb en ik haal werkelijk snelheden van 250 mb/s lezen.
In mijn laptop heb ik een ssd van Adata(s599) van 64 gb en die haalt max 110 mb/s.
Als ik nog een ssd zou halen, zou ik zeker voor de OCZ gaan. Er zijn wel verhalen over OCZ dat je ssd wel eens dood gaat maargoed daarover doen de winkels niet zo moeilijk om.
Zelf raad ik je de Vertex 3 aan omdat het ongeveer evenveel kost.
Ik had mijn vertex 2 van Mycom omdat het evenduur was als op internet en ik geen verzendkosten hoefde te betalen.