Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Laptop scherm vervangen

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Laptop scherm vervangen

Tags: laptop, scherm, vervangen

offlineO-T4live Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 19:07 1
Hallo,

Ik ben in het bezit van een Toshiba Qosmio X300-112 welke een 17" scherm van 1440x900 heeft. Graag zou ik deze willen 'upgraden' naar een 1920x1080 of 1920x1200 resolutie.

Heeft er hier iemand ervaring met dergelijke upgrades en wellicht adresjes waar je schermpjes kunt bestellen?
offlineAep Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 19:26 1
weet je zeker dat het uberhaupt kan? Ik bedoel een lcd panel vervangen enzo is wel te doen, maar om hem te vervangen door een andere, dat lijkt me vrij ingewikkeld
Aep heeft dit bericht gewijzigd op 17-10-2010 om 19:26
offlineX-Fire-X Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 19:32 1
Zou sowieso ff bij Toshiba nagaan of er compatible panels zijn (en vraag gelijk in welke machines die nog gebruikt worden :P )en zoja dan kan je het of via hunzelf proberen en anders ben je toch afhankelijk van de 2e hands markt gezien nieuwe onderdelen eigenlijk een vrij geloten markt is voor laptops.
Probleem qua compabiliteit zit hem vooral in plaats en gebruikte lcd-kabel
X-Fire-X heeft dit bericht gewijzigd op 17-10-2010 om 19:34
offlineMizgala28 Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 20:32 1
Het kan maar het breng erg veel gedoe met zich mee (ook qua de kosten) ik heb zoiets ooit gezien en de eigenaar van die laptop was dikke 600 euro voor kwijt.

Daar kun je een flinke LED scherm voor je laptop kopen wat het ook veel gemakkelijker maakt.
offlineiCy^ Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 20:38 1
Als dezelfde type laptop ook verkrijgbaar is in hogere resoluties beschikbaar is is het vaak wel wat makkelijker. Probeer dan een 2ehandse te verkrijgen, dan krijg je vaak met casing en dan is het een piece of cake :P
iCy^ heeft dit bericht gewijzigd op 17-10-2010 om 20:38
offlineMizgala28 Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 21:13 1

Quote:

iCy^ schreef op 17 oktober 2010 @ 20:38:
Als dezelfde type laptop ook verkrijgbaar is in hogere resoluties beschikbaar is is het vaak wel wat makkelijker. Probeer dan een 2ehandse te verkrijgen, dan krijg je vaak met casing en dan is het een piece of cake :P

Als dat het geval is dan wel, maar nog steeds kan dit veel gedoe vormen, als je verstand van hebt dan is het "piece of cake" voor jouw.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » Laptop scherm vervangen