Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » SAMSUNG LED tv aansluiten op HDD

Hardware - Hardware Componenten

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: SAMSUNG LED tv aansluiten op HDD

Tags: TV, Samsung, HDD, aansluiten, LED

offlinestijninjo Geplaatst op maandag 21 juni 2010 20:32 1
Beste mensen,

Bij mijn Samsung LED UE40C6000 zit een USB aansluiting, waarbij onder staat: (HDD). Is het hiermee mogelijk programma's op te nemen op je HDD op een of andere manier? Of kan ik hiermee alleen maar films van mijn HDD afspelen?

Alvast bedankt!
offlineBolletje92 Geplaatst op maandag 21 juni 2010 20:35 1
Dat is bijv. om foto's en/of video's van een USB-stick of externe harde schijf op je TV te laten zien.

Je kan er niet mee opnemen volgens mij.
offlineViane13 Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 17:12 1

Quote:

Bolletje92 schreef op 21 juni 2010 @ 20:35:
Je kan er niet mee opnemen volgens mij.

nee, je kan niet met je TV opnemen. Dan moet je een tuner (als je een schotel hebt) met een dubbele decoder en HDD (weet niet zo vlug hoe dat heet, maar volgens mij was dat m) hebben, of zo'n kastje die je bij je kabelaansluiting krijgt (UPC, Ziggo). Daar kan je dan programma's mee opnemen.
offlineKris Kuiper Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 02:11 1
Toevallig dat ik ook een Samsung LED TV heb en mijn externe hdd eropaan heb gesloten via usb.

Uit ervaring weet ik dus dat je er niet mee kan opnemen maar wel mee kan afspelen. In de tv zit namelijk een ingebouwd menu waardoor je door je hele harde schijf kan bladeren (of zelfs je telefoon als ander voorbeeld)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Hardware Componenten » SAMSUNG LED tv aansluiten op HDD