- 28 augustus 2007
- 10 Reacties
- 36 Berichten
- Rapporteer bericht
Misschien kennen jullie mijn nog van de dure pc aan flarden is gegaan.
Ik heb wat dingen uit de oude pc gehaald en wil hem in mijn nieuwe pc steken.
2 samsung f1 schijven van 1tb (ik heb al 2 van die in mijn werkende pc zitten)
En een setje G-skill geheugen.
Het probleem is dat alle kabels in de weg zitten en ik geen bars zie en er niet bij mijn sata plugs kan. De mensen die de pc hebben gemaakt hebben al de kabels bij elkaar gedaan met bindstrips. Moet ik dat nu allemaal weer uit elkaar halen? Ik denk overigens ook dat ik te weinig satapoorten heb. Want er gaan nog 2 dvd drives in en ik heb er al een in deze pc.
Het tweede probleem is dat ik mijn g skill geheugen er niet in kan, ik weet dat hij past maar ik krijg hem er niet in geduwd. Het hendeltje (dat wit ding) kan niet zo ver naar beneden worden geduwd omdat mijn hd 4870x2 in de weg zit.
Moet ik die er ook al uithalen? Daar durf ik niet echt aan te beginnen, en daarna hem er weer in steken. Ik stond op mijn benen stond te trillen van zenuwen toen ik dit deed. Ik ben blij dat mijn pc nog goed opstart en werkt nadat ik mijn poging gewaagd heb, oef zeg!
Ik heb er ook nog 2 dvd drives in te steken, maar die zijn minder belangrijk en ben ik nog niet mee bezig.
Kan iemand mij helpen? Wat nu
----
Nog een bijkomend vraagje. Ik heb een samsung 226bw van 22 inch, ik wil er nog 2 meer om naast elkaar te zetten dus:
- Ik heb maar 2 aansluitingen voor mijn scherm op mijn hd4870x2, ik heb er 3 nodig.
- Zou ik het zelfde type scherm kopen zodat ze bij elkaar passen? De 226bw vind je nu 2de hans in goede staat en voor sterk verminderde prijzen. Of zou ik 2 andere nemen. Aan 3 nieuwe geef ik liever geen geld meer uit.
Ik hoop dat jullie ooit nog uit mijn slordige tekst geraken om mij oplossingen te geven.
Bedankt!
...
sigurd3000 heeft dit bericht gewijzigd op 08-11-2009 om 00:31