Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » De lijst met gratis spellen

Games - Games

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Informatie: De lijst met gratis spellen

Tags: gratis, spellen, lijst

offlineel machia Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 09:34 1

Quote:

Op 29-11-2011 09:27 schreef leppard:
is alleen een beetje raar dat de huisregels anders zijn dan de echte regels, die komen totaal niet overeen
Hier mag je inderdaad gerust reclame maken voor je gratis game. Een nieuw topic openen hoefde niet.
offlineleppard Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 09:43 1

Quote:

Op 29-11-2011 09:34 schreef el machia:
[...]Hier mag je inderdaad gerust reclame maken voor je gratis game. Een nieuw topic openen hoefde niet.

zo staat het niet in de regels, is ook niet zo zeer het reclame maken, maar meer de trots wat ik bereikt heb met het spel
offlineleppard Geplaatst op zaterdag 10 december 2011 23:32 1
Maar als het dan toch mag dan zal ik het zeker niet laten dan, spel is gewoon geweldig en is ook heel erg leuk, we hebben inmiddels al heel erg veel leden en spel gaat steeds meer zijn goede vorm krijgen, zeker nu met de start van de show en de kerstspecials gaan we het zeker de goede kant op, dus kom dan zeker eens een blik werpen

The Wrestling game

offlineleppard Geplaatst op woensdag 8 februari 2012 19:55 1

Quote:

Op 10-12-2011 23:32 schreef leppard:
Maar als het dan toch mag dan zal ik het zeker niet laten dan, spel is gewoon geweldig en is ook heel erg leuk, we hebben inmiddels al heel erg veel leden en spel gaat steeds meer zijn goede vorm krijgen, zeker nu met de start van de show en de kerstspecials gaan we het zeker de goede kant op, dus kom dan zeker eens een blik werpen

The Wrestling game

[afbeelding]

speel is nu al te spelen in 12 verschillende talen en meer dan 100.000 leden

Dit is geen discussie maar een informatiepagina waarop niet gereageerd kan worden,
heb je toch een vraag open dan een nieuwe discussie!

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » De lijst met gratis spellen