Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » [DS] GTA: Chinatown Wars

Games - Games

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [DS] GTA: Chinatown Wars

Tags: GTA, Wars, Chinatown, [DS]

offlinerogiermeester Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:03 1
Grand Theft Auto: Chinatown Wars wordt het nieuwste deel van de GTA-reeks. Het spel werd 15 juli op E3 aangekondigd en zal in Noord Amerika en Europa de komende winter alleen voor de Nintendo DS uitgebracht worden. Vanwege het platform draait GTA Chinatown Wars op een nieuwe engine. Ook wordt er gebruik gemaakt van het touch-screen en de Wi-Fi verbinding van de Nintendo DS.

GTA Chinatown Wars draait om misdaad en corruptie rondom de Triads in het Liberty City van GTA IV. Het spel zal een nieuwe verhaallijn met nieuwe personages bevatten, maar meer details over het verhaal of zelfs het type spel zijn nog niet bekend.

het is dus wel bekend dat we in deze versie dus weer gaan kennismaken met
Liberty city. en wat vind jij van deze nieuwe DS versie?

http://www.spong.com/news/r/o/rockstarle276467.jpg
rogiermeester heeft dit bericht gewijzigd op 29-07-2008 om 16:07
offlinebigballie Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:07 1
Een nieuwe GTA is natuurlijk altijd leuk. Maar ik betwijfel of het een goede GTA wordt. De besturing lijkt me erg onwennig en de graphics worden waarschijnlijk niet om over naar huis te schrijven. Eerst maar eens kijken naar screenshots wanneer die er zijn.

Ps. Even dat plaatje op imageshack oid uploaden. Gtagames.nl staat hotlinking niet toe blijkbaar.
bigballie heeft dit bericht gewijzigd op 29-07-2008 om 16:07
offlinerogiermeester Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:09 1

quote:

bigballie schreef op 29 juli 2008 @ 16:07:
Een nieuwe GTA is natuurlijk altijd leuk. Maar ik betwijfel of het een goede GTA wordt. De besturing lijkt me erg onwennig en de graphics worden waarschijnlijk niet om over naar huis te schrijven. Eerst maar eens kijken naar screenshots wanneer die er zijn.

Ps. Even dat plaatje op imageshack oid uploaden. Gtagames.nl staat hotlinking niet toe blijkbaar.

ik ben het met je eens , ik weet niet of ik veel van die gta moet verwachten.
gta is altijd al iets voor de playstation geweest (en xbox) en dat plaatje heb ik al voor gezorgt :)

Nog iets waarom ik denk dat het niet de beste gta word. het is in de winter al af met een paar maandjes. maarja we zullen zien
rogiermeester heeft dit bericht gewijzigd op 29-07-2008 om 16:13
offlineMartijnGP Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:24 1
Pff, ik vraag me echt af wanneer ze nou eindelijk eens gaan kappen met die GTA serie. Het begint onderhand flink uitgemolken te worden. Beter verzinnen ze een keer iets origineels, ik wordt echt gek van die sequels. Tot Vice City was het nog leuk, daarna begon het snel minder te worden. Ze hadden al bij San Andreas moeten stoppen, daar was het spel al wel over zijn hoogtepunt heen.

@rogiermeester: Dat spel is niet in een paar maandjes gemaakt, waarschijnlijk is het al minstens een jaar in ontwikkeling. Spellen worden vaak pas na een lange ontwikkelperiode aangekondigd aan de pers.
offlineGood Fella Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:29 1
@Martijn, ben ik niet met je eens. Er zitten toch een aantal jaren tussen elke release. Wat er toch voor zorgt dat ze er genoeg tijd voor nemen om het spel te ontwikkelen. Dat ze er dan een speciale edite van uitbrengen voor de DS vind ik niet erg, meer populariteit. Van mij mogen ze nog wel even door gaan hoor :)
offlineSir_Hendro Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:32 1
Nee man GTA blijft gewoon vet. Van mij mogen ze nog vele delen gaan ontwikkelen. De graphics van de DS versie zullen inderdaad vast niet geweldig zijn maar wat verwacht je van een DS versie van zo een groot spel? De gameplay wordt vast wel weer erg goed dus ik ga hem vast wel kopen tenzij hij volgens de reviews echt blijkt tegen te vallen. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.
offlinePau_lo Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:37 1
Als ze het zo aanpakken als de oude GTA 1 & 2 kan dit best nog wel is een toppertje worden, en bij Rockstar geloof ik daar al snel in. :)
offlinebigballie Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:46 1

quote:

MartijnGP schreef op 29 juli 2008 @ 16:24:
Pff, ik vraag me echt af wanneer ze nou eindelijk eens gaan kappen met die GTA serie. Het begint onderhand flink uitgemolken te worden. Beter verzinnen ze een keer iets origineels, ik wordt echt gek van die sequels. Tot Vice City was het nog leuk, daarna begon het snel minder te worden. Ze hadden al bij San Andreas moeten stoppen, daar was het spel al wel over zijn hoogtepunt heen.

@rogiermeester: Dat spel is niet in een paar maandjes gemaakt, waarschijnlijk is het al minstens een jaar in ontwikkeling. Spellen worden vaak pas na een lange ontwikkelperiode aangekondigd aan de pers.
Ik denk niet dat GTA flink uitgemolken is. Het blijft leuk en het is elke keer anders. Spellen als de Sims en FIFA noem ik uitgemolken. GTA absoluut niet.
offlinerogiermeester Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:46 1

quote:

Sir_Hendro schreef op 29 juli 2008 @ 16:32:
Nee man GTA blijft gewoon vet. Van mij mogen ze nog vele delen gaan ontwikkelen. De graphics van de DS versie zullen inderdaad vast niet geweldig zijn maar wat verwacht je van een DS versie van zo een groot spel? De gameplay wordt vast wel weer erg goed dus ik ga hem vast wel kopen tenzij hij volgens de reviews echt blijkt tegen te vallen. Maar daar ga ik eigenlijk niet van uit.
dat ben ik met je eens elke GTA heeft wel wat, van mij mogen ze ook door gaan!
offlineEldariel Geplaatst op dinsdag 29 juli 2008 16:52 1
Titelfix Nieuwe GTA aangekondigd ! > [DS] GTA: Chinatown Wars

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » [DS] GTA: Chinatown Wars