Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » Tony Hawk's Underground 2 lag

Games - Games

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Tony Hawk's Underground 2 lag

Tags: Tony, Hawks, Underground, lag

offlineFrank0072 Geplaatst op dinsdag 14 juni 2005 11:17 1
Sinds gisteren heb ik eindelijk THUG2 (eindelijk betaalbaar). Nou is het geval dat hij gigantisch lagt. Zelfs in 800x600 met alles uit. Ik heb bij thps4 nooit problemen gehad. Bij thps3 heb ik echter hetzelfde.
Beide systemen moeten vlekkeloos draaien op mijn pc (specs in sig). Ik snap er niet zoveel van, ik heb alle programma's op de achtergrond al uitgezet maar het blijft klote. Heeft iemand aub een oplossing hiervoor, want ik moet het nieuwste deel van mijn favoriete serie wel kunnen spelen natuurlijk.

alvast bedankt.
offlinexenon Geplaatst op dinsdag 14 juni 2005 12:01 1
try de nieuwe catalyst, die schijnen wel erg goed te zijn (werkt bij mij wel goed)

en anders de omega drivers ?
offlineFrank0072 Geplaatst op dinsdag 14 juni 2005 12:07 1
nieuwste catalyst heb ik al sinds ze uit zijn. ik ga nu ff de omega drivers downloaden
offlineIncubence Geplaatst op dinsdag 14 juni 2005 12:18 1
Ik heb een oude catalist driver die ik bij m'n videokaart kreeg. Ik heb die er op staan omdat ik anders bij Half-Life 2 vage textures krijg en Tony Hawks Underground 2 doet het prima. Ik heb alles op z'n hoogst staan. :)
offlineFrank0072 Geplaatst op dinsdag 14 juni 2005 12:28 1

quote:

Op 14-06-05 12:18 schreef Incubence:
Ik heb een oude catalist driver die ik bij m'n videokaart kreeg. Ik heb die er op staan omdat ik anders bij Half-Life 2 vage textures krijg en Tony Hawks Underground 2 doet het prima. Ik heb alles op z'n hoogst staan. :)

dat is dus het rare, mijn pc draait alles goed, zelfs doom3 nog in hogere resolutie dan THUG2 en hij lagt niet bij Doom en wel bij THUG2.

Ik heb nu de omegadrivers geinstalleerd, dus ik zal eens kijken of het geholpen heeft...

EDIT: Hij lagt iig niet meer met 800*600. Nu eens kijken wat ie doet als ik m hoger zet...

Iig bedankt voor het heldere inzicht dat jullie mij verschaft hebben!

EDIT2:
Omega drivers zijn super, ik draai alles nu gewoon op zn hoogst met alles op de achtergrond open :).

Iig bedankt voor de tip.

*mag slotje op
offlineIncubence Geplaatst op woensdag 15 juni 2005 11:34 1
Zijn de omega drivers voor ATI kaarten?
offlineMDxxRave Geplaatst op woensdag 15 juni 2005 11:37 1

quote:

Op 15-06-05 11:34 schreef Incubence:
Zijn de omega drivers voor ATI kaarten?

Wat dacht je van zelf even kijken?
http://www.omegadrivers.net/
offlineIncubence Geplaatst op woensdag 15 juni 2005 12:12 1
Sorry. :(

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Games » Tony Hawk's Underground 2 lag