Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » Far Cry fullscreen

Games - Game Problemen & Vragen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Far Cry fullscreen

Tags: Far, Cry, Fullscreen

offlineDarkAssassin Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 10:37 1
Hallo mensen,

na eindelijk mijn Far Cry eindelijk te kunnen activeren, kwam ik weer met het gezeik dat ie niet fatsoenlijk opstarte, en na Far Cry in Safe Mode te starten, loop ik weer tegen het volgende probleem aan.

Ik kan Far Cry niet in fullscreen spelen. Het spel start op in venstermode, nergens een optie om fullscreen te krijgen. Ik kijken in mijn documenten om het handmatig in te stellen, en dat lukt wel (fullscreen in een tekstbastandje te zetten).

Wat er dan gebeurt is ook niet echt acceptabel, mijn beeld gaat dan met iets van 0.25 fps bij het introfilmpje, dus ik haal het menu niet eens in het eerste half uur.

Ik heb nog niet gereinstalled, maar heeft iemand hier een fix voor, of heeft iemand het ook zelf ervaren?

Bij voorbaat dank, :b
offlineFiXeR Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 10:40 1
alt+enter doen?
offlineTw!tch Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 10:42 1
Ik hoor hier wel meer over van mensen die hem illigaal hebben, misschien moet je alt+enter gebruiken. Of heb je hem legaal?? Misschien nieuwe drivers installen van je videokaart. Ik heb het 1 keer gehad, met alt+enter verholpen.

Edit: Fixer was me voor :D
Tw!tch heeft dit bericht gewijzigd op 27-10-2008 om 10:42
offlineDarkAssassin Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 10:49 1

quote:

Tw!tch schreef op 27 oktober 2008 @ 10:42:
Ik hoor hier wel meer over van mensen die hem illigaal hebben, misschien moet je alt+enter gebruiken. Of heb je hem legaal?? Misschien nieuwe drivers installen van je videokaart. Ik heb het 1 keer gehad, met alt+enter verholpen.

Edit: Fixer was me voor :D
Ik heb hem idd legaal :P (zie nieuwe aanwinst topic, heb notabene een cellectors edition), maar heb idd een fixed exe gebruikt ivbm met gezeik met het uitlezen van de cd (hij zei dat ik een backup cd had -_-' ). Najah, bedankt, ik zal het thuis uitproberen
offlineCpt Haddock Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 14:29 1
alt enter ..
offlineDarkAssassin Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 14:33 1

quote:

bedankt, maar dat is al 2 keer gezegd...
offlinesejoerdo-NA1 Geplaatst op maandag 27 oktober 2008 17:39 1
Woehoe, hij heeft er weer een post bij!
Ik reageer bijna nooit meer op het forum, maar lees het dagelijks.
Valt me op dat er nog meer nutteloze berichten zijn dan vroeger (lol)
Zijn ook vaak dezelfde mensen :P

Ik zou toch even reinstallen en kijken zonder een no cd.
Als het dan werkt, weet je waar het probleem ligt.
alt+enter (lol)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » Far Cry fullscreen