Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » ship simulator extremes werkt niet HELP!!!

Games - Game Problemen & Vragen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: ship simulator extremes werkt niet HELP!!!

Tags: Win7, shipsimulatorextremes, .dll

offlinefiremansam Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 15:16 1
hallo ik heb sinds kort de pc game Ship simulator Extremes alleen bij het opstarten krijg ik alleen maar waarschuwingen dat er bepaalde .dll dingen niet kloppen :? ik ben niet zon computer freak dus wil alsjeblieft iemand mij helpen
onlineFastFred Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 21:58 1
Gekocht of gedownload?

Hopeloos spel trouwens, heb het een tijdje gespeeld, afgeladen vol met bugs en glitches.
FastFred heeft dit bericht gewijzigd op 03-02-2012 om 21:59
offlineOrcaModder Geplaatst op zaterdag 4 februari 2012 09:17 1

Quote:

Op 03-2-2012 21:58 schreef FastFred:
Gekocht of gedownload?

Hopeloos spel trouwens, heb het een tijdje gespeeld, afgeladen vol met bugs en glitches.

Wanneer was dat?
Tegenwoordig met de laaste updates valt dat wel mee hoor ;)
onlineFastFred Geplaatst op zaterdag 4 februari 2012 18:18 1
Jaartje geleden ofzo. Kleine bootjes (reddingsbootjes van grotere schepen bijvoorbeeld) die salto's maken op golfen en helemaal beginnen te trippen enzo

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » ship simulator extremes werkt niet HELP!!!