Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » [Gezocht] Call of Duty Black OPS Demo

Games - Game Problemen & Vragen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [Gezocht] Call of Duty Black OPS Demo

Tags: demo, Call, Duty, Ops, Black, [Gezocht]

offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 17:58 1
zoals boven, ik zoek de officiële demo van dit spel, ik wil het even testen voor ik het koop.
offlinegamemaster Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:12 1
Is die er dan? Volgens mij is er helemaal geen demo van?
offlineCrazyRooster Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:14 1
Gamemaster is mij net een stap voor. Iets wat niet is uitgebracht, is niet iets waarbij wij je kunnen helpen.
CrazyRooster heeft dit bericht gewijzigd op 13-11-2010 om 18:14
offlineMizgala28 Geplaatst op zaterdag 13 november 2010 18:26 1

Quote:

CrazyRooster schreef op 13 november 2010 @ 18:14:
Gamemaster is mij net een stap voor. Iets wat niet is uitgebracht, is niet iets waarbij wij je kunnen helpen.

o dat is lullig.

Tja bedankt voor hulp
offlineservival7 Geplaatst op zondag 14 november 2010 03:42 1
Ik kan je deze game zeker aanbevelen. Het is echt een hele toffe game. Ik denk ook niet dat je er spijt van krijgt als je hem koopt.
offlineMizgala28 Geplaatst op zondag 14 november 2010 12:45 1

Quote:

servival7 schreef op 14 november 2010 @ 03:42:
Ik kan je deze game zeker aanbevelen. Het is echt een hele toffe game. Ik denk ook niet dat je er spijt van krijgt als je hem koopt.

Ik had hem van een vriend geleend, nu eens testen (ik ben net thuis :D )
offlineMetalfreak Geplaatst op zondag 14 november 2010 12:46 1

Quote:

Mizgala28 schreef op 14 november 2010 @ 12:45:
[...]

Ik had hem van een vriend geleend, nu eens testen (ik ben net thuis :D )

Gaat dat wel dan? Of gaat Black Ops niet via Steam? Want dan lijkt me dat je niet op een eigen account kan spelen, maar op die van hem zal moeten spelen.
offlineMizgala28 Geplaatst op zondag 14 november 2010 13:19 1

Quote:

Metalfreak schreef op 14 november 2010 @ 12:46:
[...]

Gaat dat wel dan? Of gaat Black Ops niet via Steam? Want dan lijkt me dat je niet op een eigen account kan spelen, maar op die van hem zal moeten spelen.

Ik denk het wel want modern warfare 2 ging ook via steam, maar als dat het geval is dan wel ja doe ik het dan zo.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » [Gezocht] Call of Duty Black OPS Demo