Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » call of duty 2 werkt niet

Games - Game Problemen & Vragen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: call of duty 2 werkt niet

Tags: Call, Duty

offlineCrystalized Geplaatst op zondag 17 januari 2010 12:22 1
hoi allemaal, ik heb gister mijn nieuwe computer binnengekregen en daar windows 7 op geinstaleerd. Nu is het probleem dat single player gewoon werkt maar als ik multiplayer opstart dat hij dan gewoon laad en als het scherm zwart word gaat hij terug naar windows en komt er te staan:

cod2mp_s.exe werkt niet meer

Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen ?? ik wil namelijk graag dit spel weer spelen op mijn nieuwe computer
offlineEldariel Geplaatst op zondag 17 januari 2010 12:23 1
Je hebt hem neem ik aan legaal?
offlinejelpot Geplaatst op zondag 17 januari 2010 12:28 1
In je topic over je nieuwe computer heb ik ook gemeld dat het waarschijnlijk al gewoon moet lukken als je hem draait in de compatibiliteitsmodus \:)
offlinePanamera Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:10 1
Lichtelijk offtopic; waarom ga je zo'n oud spel spelen op zo'n mooie nieuwe computer?
offlinesteynieboy Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:14 1

quote:

Panamera schreef op 17 januari 2010 @ 14:10:
Lichtelijk offtopic; waarom ga je zo'n oud spel spelen op zo'n mooie nieuwe computer?

Omdat COD2 een van de betere COD's is in de serie.
Velen hebben dit al gezegd, en dit heb ik zelf ook al ondervonden.

Ontopic: zoals jelpot zegt: compatibiliteitsmodus zou het moeten doen.
offlinePanamera Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:25 1

quote:

steynieboy schreef op 17 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Omdat COD2 een van de betere COD's is in de serie.
Velen hebben dit al gezegd, en dit heb ik zelf ook al ondervonden.

Ontopic: zoals jelpot zegt: compatibiliteitsmodus zou het moeten doen.
Ik heb COD2 en COD4 en COD6 en ik vind COD6 de beste, maar dat is smaak denk ik.
offlineaii14 Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:29 1
UO, 2, 5 en MW2 \:)
offlineCrystalized Geplaatst op zondag 17 januari 2010 14:35 1
cod2 vind ik persoonlijk ook nog steeds het leukst ik ben wel van plan om modern warfare en of word at war te kopen. Hij is idd legaal en hoe kom ik in die modus?

-----opgelost------

Namelijk even mijn headset in me pc doen en hij start hem meteen op...
Crystalized heeft dit bericht gewijzigd op 17-01-2010 om 14:48
offlineTheRiddick Geplaatst op dinsdag 19 januari 2010 23:11 1
Rare oplossing trouwens.
offlinecsotranme Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 00:14 1
ja dat is inderdaad vaker bij die CoD games :P . Als hij crasht gewoon even een mic inpluggen :x
offlineNikolas Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 00:27 1

quote:

csotranme schreef op 20 januari 2010 @ 00:14:
ja dat is inderdaad vaker bij die CoD games :P . Als hij crasht gewoon even een mic inpluggen :x
Meen je dat nu?
offlinedeagle1 Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 00:28 1
Ja klopt, had dit ook al een keer tegen iemand anders gezegd. Die geloofde het eerst ook niet. :p
offlinecsotranme Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 10:59 1

quote:

ja dat meen ik ja. Bij CoD4 is dat ook het geval :9
offlinePanamera Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 11:30 1
Ja klopt heb ik ook vaker van gehoord.
offlineDutchDude Geplaatst op woensdag 20 januari 2010 11:41 1

quote:

Panamera schreef op 17 januari 2010 @ 14:10:

Waarom je zo'n oud spel speelt op zo'n mooie nieuw computer, dat komt omdat Call of Duty 2 nog steeds soms in mijn ogen beter is dan spellen die ze tegenwoordig uitbrengen -_-'

Overigens had ik ook dat probleem enkele maanden terug, maar door tijdgebrek/zin en door Modern Warfare 2 heb ik heb aan de kant geschoven er niet meer naar gekeken.
DutchDude heeft dit bericht gewijzigd op 20-01-2010 om 11:42, Reden: Mischien was ik iets te bot :)

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » call of duty 2 werkt niet