Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » Call Of Duty Modern Warfare 2 FPS Lag

Games - Game Problemen & Vragen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Call Of Duty Modern Warfare 2 FPS Lag

Tags: Call, Duty, modern, Warfare, FPS, lag

offlinesuprememaster Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 01:00 1
Hi,

Ik speel cod mw 2 op 1920*1080 alles op high. In het begin draait die goed maar na een uurtje begint het te laggen. Soms crasht codmw2 wel eens. Het kan volgens mij niet aan de temperaturen liggen want die zijn niet echt hoog. De CPU wordt max 51 C en GPU max 60 C. Wat ik wel zie is dat tijdens het laggen de stroomsterkte schommelt van 55 A tot 25 A.
Bij COD4 heb ik geen last van lag. Ik heb ook nog 3dmark vantage gedraaid en daar haal ik een score rond de 9500.
Ik heb een vermoeden dat het aan mijn voeding ligt, maar ik weet het niet helemaal zeker omdat ik bij andere spellen geen last heb.

WIN7 64bit
GA-MA790GP-UD4H
Phenom II 940
HD 4870
4GB DDR2
OCZ 600W
offlineFrankGamer Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 12:09 1
Kan ook aan het spel liggen, ik speel alles ook op High met een i7, NVIDEA 260GTX etc.. en heb het ook, volgens mij ligt het gewoon aan het spel/server zelf.
offlinecom2,1ghz Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 12:19 1
Het kan ook dus echt aan het spel liggen. Je hebt het zeker over COD multiplayer? Kijk eens hoe hij het doet bij singleplayer. Ik denk ook dat het door lag komt vanwege het feit dat er geen dedicated servers zijn.

Temps horen geen probleem te zijn. Mijn CPU draait al 3 jaar op 85 graden en heb er geen problemen mee gehad.
offlineshinchan03 Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 12:25 1
Dit hoort thuis in games problemen en vragen

/schop ;)
offlinesuprememaster Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 12:50 1
Ik heb geen netwerk lag, maar FPS lag. Hij gaat van 90 fps in een keer naar 1 en springt dan weer omhoog.
offlinethomasj Geplaatst op vrijdag 25 december 2009 14:15 1
Als het pas na een tijdje gebeurt, stroomt je geheugen dan niet vol?

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Game Problemen & Vragen » Call Of Duty Modern Warfare 2 FPS Lag