Author
http://www.techzine.nl/f/g/52152phpfKJOA7.jpg
Beste Techziners,

Wellicht dat jullie er al eerder van gehoord hebben, Slavehack.com. Een online browsergame waarin het de bedoeling is de beste reputatie te behalen. Je stijg in reputatie door het hacken van allerlij virtuele computers, zowel NPC's als de computers van concurrerende hackers..

Als je jezelf geregistreerd hebt op de website, dan krijg je een computer toegewezen. Het computersysteem bevat in het begin hele oude hardware. Door het hacken van allerlij computer systemen maak je een soort van slaven. Via die slaven kun je bijvoorbeeld sp@m versturen of ddos aanvallen uitvoeren. Door het versturen van sp@m verdien je geld. Met dat geld kan je dan weer betere hardware kopen. Hoe beter je hardware is hoe sneller je spam kunt versturen. Als je een snelle CPU hebt merk je ook dat het inbreken op een virtuele pc een stuk sneller gaat.

Mocht je met een groep spelen dan is het vanaf een gegeven moment mogelijk om met elkaar een game server aan te schaffen. Door het aanschaffen van zo'n server wordt je geregistreerd als team. Op de server kan je belangrijke software zetten zodat je jezelf snel kunt herstellen als je kapot gehacked wordt.

De game is erg vermakelijk, heb het een lange tijd niet gedaan maar ben er sinds kort toch weer wat mee bezig. Met deze post wou ik jullie op de hoogte stellen van het bestaan van deze game. Daarnaast ben ik benieuwd naar de ervaringen van de mensen die deze game al spelen. Wellicht dat we een techzine clan kunnen vormen.
http://www.techzine.nl/f/g/52152phpsnAW3R.jpg

Binnenkort meer info
http://www.techzine.nl/f/g/52152phpDQOKw0.jpg

Binnenkort meer info
http://www.techzine.nl/f/g/52152phpNDoJsY.jpg

Hier op techzine hebben de mensen die SlaveHack spelen een eigen chatkanaal op de techzine IRC server. De gegevens zijn:

IRCSERVER:irc.techzine.nl
KANAAL:#slavehack

http://www.techzine.nl/f/g/52152phpbhKjFq.jpg

Binnenkort meer info
http://www.techzine.nl/f/g/52152phpK09qUi.jpg
http://www.techzine.nl/f/g/272007php9A8z8q.gif
Dit is het hoofdscherm, het password en mijn ip heb ik weg gegumd. ;)

http://www.techzine.nl/f/g/272007phpevA7nz.gif
Zo ziet de browser eruit, je komt er door in het menu voor internet te kiezen. 1.1.1.1 is het start IP. Vanaf dat adres kan je het raadsel spoor gaan volgen. Je kunt naar anderen IP-adressen surfen door het adres in te tikken en te klikken op connect.

http://www.techzine.nl/f/g/272007phpfplDt4.gif

In het log bestand vind je alles terug wat je doet. Dit bestand speelt een cruciale rol tijdens het hacken. Vergeet je de log van een NPC of tegenspeler leeg te maken, dan heb je grote kans dat iemand jouw IP-adres achterhaald met alle gevolgen van dien.

dvaniersel wijzigde dit bericht op 11-06-2008 15:55 (74%)
Zij, die na hun werk, de frisse avondlucht inademen, weten dat lucht het zoetste is wat de wereld kent.
Techzine gadget downloaden

Ik had mij vanmorgen aangemeld en was behoorlijk verslavend!

Alleen nu ben ik weer thuis en gaat de website behoorlijk traag!
Ligt dat aan leaseweb of is het gewoon zo druk op de website nu?
Hold up, wait a minute! Put a little love in it!
Het is inderdaad een erg verslavende game, gister avond waren er wat problemen op de website. Zojuist heb ik geconstateerd dat ze er nu ook weer zijn. Het heeft niet met de drukte te maken voor zover ik weet.

Hoop dat ze snel weer online zijn. =) Promoot ik de game, knallen ze eruit ;)

Dus, even volhouden en af en toe proberen of het weer goed werkt. De game is echt de moeite waard. Zoals je zegt, erg verslavend. Lekker puzzelen etc...
Zij, die na hun werk, de frisse avondlucht inademen, weten dat lucht het zoetste is wat de wereld kent.
De site is weer eens down.

Misschien kan je er nog wat screenshots erbij zetten?
Last.fm | Always look at the bright side of life | Nikon D60 | HP dv7-1199ed

quote:

Eldariel schreef op 03 juni 2008 @ 18:58:
De site is weer eens down.

Misschien kan je er nog wat screenshots erbij zetten?

De site is vandaag erg frustrerend.. =) Ze gebruiken toch ook leaseweb ;)
Ik probeer in verloop van de avond meerdere screenshots te maken, op moment van schrijven staat er al één in mijn start post.
@dvaniersel Je IP's zijn nog steeds te zien ;) Kijk maar bovenaan de pagina waar ook de tijd staat.

Ik word echt gek! Zo kan ik toch niet spelen. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is elke keer als ik ergens druk en heel vaak krijg ik een melding van:

quote:

Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.

Zo kan ik toch ook niet mijn logs verwijderen of wat dan ook. Echt jammer! Ik speel juist sinds vannochtend en toen ging alles nog lekker soepeltjes alleen toen ik thuiskwam van school was het stom..

Maar hoe zit het met dat wachtwoord veranderen? Want zo raakte ik ineens een aantal slaves kwijt zonder geld van ze opgehaad te hebben :(
Gebeurt dat bij elke NPC computer? Of zijn het alleen die van 1.1.1.1? Of zijn er nog meer?

Heb je nog wat handige weetjes misschien, dvaniersel? Hoe heet je ingame? Kan je me misschien wat handige/goede software sturen?

EDIT: en vlak nadat ik dit poste lijkt alles weer soepel te gaan (Dit is niet uitgesproken anders gaat het straks weer langzaam en heb ik het gedaan :9 )

EDIT2: Ok dat was niet voor lang.. nu lijkt hij wel helemaal down.. Ik ga zo maar verstandig slapen en hoop dat hij het morgen weer normaal doet.
Bassesas wijzigde dit bericht op 03-06-2008 23:29 (19%)
Ja, het forum van slavehack maakt me op dit moment niet veel duidelijk. De problemen zijn al vanaf gister bezig. Vorige week schijnen ze er ook al last van gehad. De programmeur van het spel laat echter niets van zich horen. Wellicht is het spoedig weer opgelost. Maar we laten de pret niet drukken. ;)

Een aantal tips:

Tip 1#: Delete altijd alle logs, zowel die van jezelf als van de computers die je gehacked hebt.

Tip 2#: Voer meerdere handelingen tegelijk uit op gehackte computers, op tabblas processes kun je dan na een momentje wachten alle acties tegelijk doorzetten. Op deze manier schrijf je niet continue de log vol van een gehackte computer.

Tip 3#: Kijk uit met het hacken van tegenspelers. Soms laten ze je in de val lopen, en krijg je een grote speler op je dak. =) Geloof me, dan kun je opnieuw beginnen.

Tip 4#: Gebruik in het begin veel je vspam virus om geld te verdienen.

Tip 5#: Zoek maar contact met me, ik heb je een pm gestuurd via techzine. =)

ik wijzig me ip wel zodra slavehack weer goed werkt. =) Bedankt voor de waarschuwing. =)
Eldariel wijzigde dit bericht op 05-06-2008 22:28, Modbreaks lijken mij overbodig... (7%)
Heb me ook eventjes aangemeld en ben ook al lekker de tutorial aan het doorlopen.
Tot nu toe vind ik het zeker een leuk spel.

Alleen jammer dat je tijdens het laden van elke pagina weer een peuk op moet steken omdat je moet wachten! :P
Intel C2Q Q9550 @ 3.61Ghz | Asus Striker II Formula | 4096MB OCZ XTC SLI @ 1:1 @ 425Mhz @ 4-4-4-15 | Asus ENGTX295 @ 687/1525/1225 | CoolerMaster Silent Pro M 700W |
Op dit moment lijken de problemen weer opgelost. =)
Website is nog steeds bizar traag.
Heb inmiddels al hele hoop IP-adressen verzameld uit de log files en ga deze eens cracken en eventjes volgooien met mail bots!
Intel C2Q Q9550 @ 3.61Ghz | Asus Striker II Formula | 4096MB OCZ XTC SLI @ 1:1 @ 425Mhz @ 4-4-4-15 | Asus ENGTX295 @ 687/1525/1225 | CoolerMaster Silent Pro M 700W |
Ja, op het moment is het inderdaad weer traag. Echt apart.
Nouja .. vanavond er maar ff actief mee aan de gang.
Zit atm op school en moet nog wat dingetjes afmaken!
'Aan de gang' kan je atm wel vergeten:P!
| Intel Core 2 Duo E6300 3010Mhz | Asus P5K | X1950PRO | Western Digital 250GB | Chieftec 450 Watt |
Hij doet het het inderdaad nog steeds traag. Af en toe een snel moment, maar heel vaak weer traag. De website heeft echt zijn ups en downs, helaas meestal downs. :'(

Ligt het zeker weten niet aan Leaseweb?
Die site is suuuper langzaam...
Humhumhumme - Razer+Steelpad
Uplink heb ik ook helemaal uitgespeeld.
Heb er heel veel uren plezier aan gehad!

De site is nu gelukkig een eind sneller .. maar nog niet helemaal :P
Het spel lijkt me leuk maar de website is véééééél te traag. :(

Ghehe .. en het word als maar erger.
Hopelijk dat het morgen gefixxed is .. anders verveel ik me dood in de les.
Moet namelijk 7 achter de PC zitten en een beetje afleiding kan ik wel gebruiken! :D

Heb inmiddels met het spammen van emailtjes al 600 euro's binnengehaald wat goed is voor een 2mbit internet upgrade :D

Geniaal bedacht spelletje dit.
Helemaal mee eens, als alles soepel werkt ;)

Helaas weer geen slave hack voor mij vanavond hij is weer trager dan een slak!
Ik hoop echt dat de admin morgen een reactie geeft.
Maar bij een Ddoss attack dacht ik dat ook de hardware beschadigt werd of wat dan ook? Dus kan leaseweb daar niks aan doen?
Het loopt weer soepel, als je het forum checkt heeft iedereen het over DDOS aanvallen. Of er iets van waar is weet ik niet. Het loopt nu in iedergeval weer als een trein...
is dit nou een simulatie voor hacken? Moet je echt kennis hebben om dit te
"spelen"?
Klik hier om in de maling genomen te worden.
Het is gewoon een online game. Dus je hebt geen daadwerkelijke kennis nodig.
Het spel bestaat echter uit raadsels, dus een beetje weten waar je het over hebt kan geen kwaad. ;)

Je wordt er dus niet stommer van...
Jammer dat mensen de boel lopen te verzieken door de server van Slavehack plat te leggen.

Net van 10 uur vanmorgen tot half 11 was het spel perfect te draaien.
Jammergenoeg werd tussen die tijd mijn eigen PC op school geimaged >.>
Het is weer hartstikke traag hoor! Ik moet nu een captcha-code invullen, maar de image laadt gewoon niet -_-'.. Iedere keer krijg je dat tekentje dat een image mist :x Geweldig zeg, nou kom ik helemaal niet meer verder :9

Voor de rest is het wel een leuk spel! :)
www.arcticdesign.nl

© 2002 - 2010 Techzine ® | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Adverteren RSS

Nieuws artikelen

Actieve Reacties