Author
Geluk is maar een woord.
dvaniersel
wijzigde dit bericht op 11-06-2008 15:55 (74%)
Zij, die na hun werk, de frisse avondlucht inademen, weten dat lucht het zoetste is wat de wereld kent.
Techzine gadget downloaden
Ik had mij vanmorgen aangemeld en was behoorlijk verslavend!
Alleen nu ben ik weer thuis en gaat de website behoorlijk traag!
Ligt dat aan leaseweb of is het gewoon zo druk op de website nu?
Alleen nu ben ik weer thuis en gaat de website behoorlijk traag!
Ligt dat aan leaseweb of is het gewoon zo druk op de website nu?
Hold up, wait a minute! Put a little love in it!
Geluk is maar een woord.
Het is inderdaad een erg verslavende game, gister avond waren er wat problemen op de website. Zojuist heb ik geconstateerd dat ze er nu ook weer zijn. Het heeft niet met de drukte te maken voor zover ik weet.
Hoop dat ze snel weer online zijn. =) Promoot ik de game, knallen ze eruit
Dus, even volhouden en af en toe proberen of het weer goed werkt. De game is echt de moeite waard. Zoals je zegt, erg verslavend. Lekker puzzelen etc...
Hoop dat ze snel weer online zijn. =) Promoot ik de game, knallen ze eruit
Dus, even volhouden en af en toe proberen of het weer goed werkt. De game is echt de moeite waard. Zoals je zegt, erg verslavend. Lekker puzzelen etc...
Zij, die na hun werk, de frisse avondlucht inademen, weten dat lucht het zoetste is wat de wereld kent.
De site is weer eens down.
Misschien kan je er nog wat screenshots erbij zetten?
Last.fm | Always look at the bright side of life | Nikon D60 | HP dv7-1199ed
Geluk is maar een woord.
quote:
Eldariel schreef op 03 juni 2008 @ 18:58:
De site is weer eens down.
De site is vandaag erg frustrerend.. =) Ze gebruiken toch ook leaseweb
Ik probeer in verloop van de avond meerdere screenshots te maken, op moment van schrijven staat er al één in mijn start post.
@dvaniersel Je IP's zijn nog steeds te zien
Kijk maar bovenaan de pagina waar ook de tijd staat.
Ik word echt gek! Zo kan ik toch niet spelen. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is elke keer als ik ergens druk en heel vaak krijg ik een melding van:
Zo kan ik toch ook niet mijn logs verwijderen of wat dan ook. Echt jammer! Ik speel juist sinds vannochtend en toen ging alles nog lekker soepeltjes alleen toen ik thuiskwam van school was het stom..
Maar hoe zit het met dat wachtwoord veranderen? Want zo raakte ik ineens een aantal slaves kwijt zonder geld van ze opgehaad te hebben
Gebeurt dat bij elke NPC computer? Of zijn het alleen die van 1.1.1.1? Of zijn er nog meer?
Heb je nog wat handige weetjes misschien, dvaniersel? Hoe heet je ingame? Kan je me misschien wat handige/goede software sturen?
EDIT: en vlak nadat ik dit poste lijkt alles weer soepel te gaan (Dit is niet uitgesproken anders gaat het straks weer langzaam en heb ik het gedaan
)
EDIT2: Ok dat was niet voor lang.. nu lijkt hij wel helemaal down.. Ik ga zo maar verstandig slapen en hoop dat hij het morgen weer normaal doet.
Ik word echt gek! Zo kan ik toch niet spelen. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is elke keer als ik ergens druk en heel vaak krijg ik een melding van:
quote:
Verbinding onderbroken
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
De netwerklink werd onderbroken tijdens het onderhandelen over de verbinding. Probeer het opnieuw.
Zo kan ik toch ook niet mijn logs verwijderen of wat dan ook. Echt jammer! Ik speel juist sinds vannochtend en toen ging alles nog lekker soepeltjes alleen toen ik thuiskwam van school was het stom..
Maar hoe zit het met dat wachtwoord veranderen? Want zo raakte ik ineens een aantal slaves kwijt zonder geld van ze opgehaad te hebben
Gebeurt dat bij elke NPC computer? Of zijn het alleen die van 1.1.1.1? Of zijn er nog meer?
Heb je nog wat handige weetjes misschien, dvaniersel? Hoe heet je ingame? Kan je me misschien wat handige/goede software sturen?
EDIT: en vlak nadat ik dit poste lijkt alles weer soepel te gaan (Dit is niet uitgesproken anders gaat het straks weer langzaam en heb ik het gedaan
EDIT2: Ok dat was niet voor lang.. nu lijkt hij wel helemaal down.. Ik ga zo maar verstandig slapen en hoop dat hij het morgen weer normaal doet.
Bassesas
wijzigde dit bericht op 03-06-2008 23:29 (19%)
Geluk is maar een woord.
Ja, het forum van slavehack maakt me op dit moment niet veel duidelijk. De problemen zijn al vanaf gister bezig. Vorige week schijnen ze er ook al last van gehad. De programmeur van het spel laat echter niets van zich horen. Wellicht is het spoedig weer opgelost. Maar we laten de pret niet drukken. 
Een aantal tips:
Tip 1#: Delete altijd alle logs, zowel die van jezelf als van de computers die je gehacked hebt.
Tip 2#: Voer meerdere handelingen tegelijk uit op gehackte computers, op tabblas processes kun je dan na een momentje wachten alle acties tegelijk doorzetten. Op deze manier schrijf je niet continue de log vol van een gehackte computer.
Tip 3#: Kijk uit met het hacken van tegenspelers. Soms laten ze je in de val lopen, en krijg je een grote speler op je dak. =) Geloof me, dan kun je opnieuw beginnen.
Tip 4#: Gebruik in het begin veel je vspam virus om geld te verdienen.
Tip 5#: Zoek maar contact met me, ik heb je een pm gestuurd via techzine. =)
ik wijzig me ip wel zodra slavehack weer goed werkt. =) Bedankt voor de waarschuwing. =)
Een aantal tips:
Tip 1#: Delete altijd alle logs, zowel die van jezelf als van de computers die je gehacked hebt.
Tip 2#: Voer meerdere handelingen tegelijk uit op gehackte computers, op tabblas processes kun je dan na een momentje wachten alle acties tegelijk doorzetten. Op deze manier schrijf je niet continue de log vol van een gehackte computer.
Tip 3#: Kijk uit met het hacken van tegenspelers. Soms laten ze je in de val lopen, en krijg je een grote speler op je dak. =) Geloof me, dan kun je opnieuw beginnen.
Tip 4#: Gebruik in het begin veel je vspam virus om geld te verdienen.
Tip 5#: Zoek maar contact met me, ik heb je een pm gestuurd via techzine. =)
ik wijzig me ip wel zodra slavehack weer goed werkt. =) Bedankt voor de waarschuwing. =)
Eldariel
wijzigde dit bericht op 05-06-2008 22:28, Modbreaks lijken mij overbodig... (7%)
Heb me ook eventjes aangemeld en ben ook al lekker de tutorial aan het doorlopen.
Tot nu toe vind ik het zeker een leuk spel.
Alleen jammer dat je tijdens het laden van elke pagina weer een peuk op moet steken omdat je moet wachten!
Tot nu toe vind ik het zeker een leuk spel.
Alleen jammer dat je tijdens het laden van elke pagina weer een peuk op moet steken omdat je moet wachten!
Intel C2Q Q9550 @ 3.61Ghz | Asus Striker II Formula | 4096MB OCZ XTC SLI @ 1:1 @ 425Mhz @ 4-4-4-15 | Asus ENGTX295 @ 687/1525/1225 | CoolerMaster Silent Pro M 700W |
Geluk is maar een woord.
Op dit moment lijken de problemen weer opgelost. =)
Website is nog steeds bizar traag.
Heb inmiddels al hele hoop IP-adressen verzameld uit de log files en ga deze eens cracken en eventjes volgooien met mail bots!
Heb inmiddels al hele hoop IP-adressen verzameld uit de log files en ga deze eens cracken en eventjes volgooien met mail bots!
Intel C2Q Q9550 @ 3.61Ghz | Asus Striker II Formula | 4096MB OCZ XTC SLI @ 1:1 @ 425Mhz @ 4-4-4-15 | Asus ENGTX295 @ 687/1525/1225 | CoolerMaster Silent Pro M 700W |
Geluk is maar een woord.
Ja, op het moment is het inderdaad weer traag. Echt apart.
Nouja .. vanavond er maar ff actief mee aan de gang.
Zit atm op school en moet nog wat dingetjes afmaken!
Zit atm op school en moet nog wat dingetjes afmaken!
'Aan de gang' kan je atm wel vergeten:P!
| Intel Core 2 Duo E6300 3010Mhz | Asus P5K | X1950PRO | Western Digital 250GB | Chieftec 450 Watt |
Hij doet het het inderdaad nog steeds traag. Af en toe een snel moment, maar heel vaak weer traag. De website heeft echt zijn ups en downs, helaas meestal downs.
Ligt het zeker weten niet aan Leaseweb?
Ligt het zeker weten niet aan Leaseweb?
It's over 5000!!
Die site is suuuper langzaam...
Humhumhumme - Razer+Steelpad
Hmmmmm, doet me denken aan de goeie ouwe Uplink tijd
Dat heb ik veel gedaan 
Zal deze van de week ook eens een slinger geven
Zal deze van de week ook eens een slinger geven
Uplink heb ik ook helemaal uitgespeeld.
Heb er heel veel uren plezier aan gehad!
De site is nu gelukkig een eind sneller .. maar nog niet helemaal
Heb er heel veel uren plezier aan gehad!
De site is nu gelukkig een eind sneller .. maar nog niet helemaal
Ghehe .. en het word als maar erger.
Hopelijk dat het morgen gefixxed is .. anders verveel ik me dood in de les.
Moet namelijk 7 achter de PC zitten en een beetje afleiding kan ik wel gebruiken!
Heb inmiddels met het spammen van emailtjes al 600 euro's binnengehaald wat goed is voor een 2mbit internet upgrade
Geniaal bedacht spelletje dit.
Hopelijk dat het morgen gefixxed is .. anders verveel ik me dood in de les.
Moet namelijk 7 achter de PC zitten en een beetje afleiding kan ik wel gebruiken!
Heb inmiddels met het spammen van emailtjes al 600 euro's binnengehaald wat goed is voor een 2mbit internet upgrade
Geniaal bedacht spelletje dit.
Helemaal mee eens, als alles soepel werkt 
Helaas weer geen slave hack voor mij vanavond hij is weer trager dan een slak!
Ik hoop echt dat de admin morgen een reactie geeft.
Maar bij een Ddoss attack dacht ik dat ook de hardware beschadigt werd of wat dan ook? Dus kan leaseweb daar niks aan doen?
Helaas weer geen slave hack voor mij vanavond hij is weer trager dan een slak!
Ik hoop echt dat de admin morgen een reactie geeft.
Maar bij een Ddoss attack dacht ik dat ook de hardware beschadigt werd of wat dan ook? Dus kan leaseweb daar niks aan doen?
Geluk is maar een woord.
Het loopt weer soepel, als je het forum checkt heeft iedereen het over DDOS aanvallen. Of er iets van waar is weet ik niet. Het loopt nu in iedergeval weer als een trein...
is dit nou een simulatie voor hacken? Moet je echt kennis hebben om dit te
"spelen"?
"spelen"?
Klik hier om in de maling genomen te worden.
Geluk is maar een woord.
Het is gewoon een online game. Dus je hebt geen daadwerkelijke kennis nodig.
Het spel bestaat echter uit raadsels, dus een beetje weten waar je het over hebt kan geen kwaad.
Je wordt er dus niet stommer van...
Het spel bestaat echter uit raadsels, dus een beetje weten waar je het over hebt kan geen kwaad.
Je wordt er dus niet stommer van...
Jammer dat mensen de boel lopen te verzieken door de server van Slavehack plat te leggen.
Net van 10 uur vanmorgen tot half 11 was het spel perfect te draaien.
Jammergenoeg werd tussen die tijd mijn eigen PC op school geimaged >.>
Net van 10 uur vanmorgen tot half 11 was het spel perfect te draaien.
Jammergenoeg werd tussen die tijd mijn eigen PC op school geimaged >.>
Het is weer hartstikke traag hoor! Ik moet nu een captcha-code invullen, maar de image laadt gewoon niet
.. Iedere keer krijg je dat tekentje dat een image mist
Geweldig zeg, nou kom ik helemaal niet meer verder 
Voor de rest is het wel een leuk spel!
Voor de rest is het wel een leuk spel!
www.arcticdesign.nl