Author
Opzeggen per mail lijkt mij ook totaal geen probleem. Zeker in deze situatie niet gezien brieven sturen blijkbaar ook een effect van niks heeft. Bellen kan niet, wat dan toch wat directer/persoonlijker is. En in een mail melden dat je gewoon wilt opzeggen per die en die datum moet toch meer als voldoende zijn.
Toen ik destijds via de mail had opgezegd had ik er echter wel bij gezegt "als ik niks hoor ga ik er van uit dat de opzegging is geregeld", waarom op dus als antwoord kreeg dat ik BETER een aangetekende brief kon sturen. Beter, dus niet 'maar' (... dat ik MAAR een aangetekende brief...).
Ik maak maak wel een keer een leuk briefje in PDF/DOC/HTML/TXT en weet ik niet wat voor formaat en daar moet ie het dan maar mee doen. Met de reactie op bovenstaande is hij in ieder geval op de hoogte van mijn plannen.
Die klootviool moet niet zeiken met zijn aangetekende brieven.
Die deurwaarders langssturen voor een pisbedrag zal ook wel niks van waar zijn.
Ik hoor daarom graag de naam van het bedrijf welke deze brieven stuurd, dan kan ik daar zelf eens aankloppen hoe het zit (want die heeft dan blijkbaar wel weer contact met die MARC GEURTS). En wie gaat er voor dat "wisselgeld" nou een deurwaarder sturen als het nog meer kost om het op te laten halen.
Toen ik destijds via de mail had opgezegd had ik er echter wel bij gezegt "als ik niks hoor ga ik er van uit dat de opzegging is geregeld", waarom op dus als antwoord kreeg dat ik BETER een aangetekende brief kon sturen. Beter, dus niet 'maar' (... dat ik MAAR een aangetekende brief...).
Ik maak maak wel een keer een leuk briefje in PDF/DOC/HTML/TXT en weet ik niet wat voor formaat en daar moet ie het dan maar mee doen. Met de reactie op bovenstaande is hij in ieder geval op de hoogte van mijn plannen.
Die klootviool moet niet zeiken met zijn aangetekende brieven.
Ik hoor daarom graag de naam van het bedrijf welke deze brieven stuurd, dan kan ik daar zelf eens aankloppen hoe het zit (want die heeft dan blijkbaar wel weer contact met die MARC GEURTS). En wie gaat er voor dat "wisselgeld" nou een deurwaarder sturen als het nog meer kost om het op te laten halen.
Ah maar ik had de indruk dat het bedrijf op de fles ofzo was... Welk bedrijf is er nu 2 maand onbereikbaar?quote:
Nou ik vind het toch redelijk veel. En als je kijkt dat er zo een groot topic gevuld wordt. Bij andere webhosts zijn er af en toe 2 of 3 probleempjes, maar zo veel?
quote:
Maar jij hebt je brief naar het adres in Deurne gestuurd? Want ze zaten eerst in Eindhoven, maar zijn nu verhuist.
Sevion Groep
Molenlaan 1C
5751 AM Deurne
Nederland
Wat bedoel je met Radar?quote:
Weet iemand het emailadres van Radar waar ik die mail naartoe kan sturen? Of hoe moet ik dit anders doen?
quote:
(...)
Toen ik destijds via de mail had opgezegd had ik er echter wel bij gezegd "als ik niks hoor ga ik er van uit dat de opzegging is geregeld", waarom op dus als antwoord kreeg dat ik BETER een aangetekende brief kon sturen. Beter, dus niet 'maar'
(...)
(...)
En wie gaat er voor dat "wisselgeld" nou een deurwaarder sturen als het nog meer kost om het op te laten halen.
Dat stelt mij wel een beetje gerust
Geduld zal in dit geval een deugt zijn waarschijnlijk. zucht..
quote:
Jollym schreef op 30 september 2008 @ 23:28:
[...]
Ah maar ik had de indruk dat het bedrijf op de fles ofzo was... Welk bedrijf is er nu 2 maand onbereikbaar?
[...]
Sevion Groep
Molenlaan 1C
5751 AM Deurne
Nederland
[...]
Wat bedoel je met Radar?
Volgens mij is het ook een beetje op de fles. Maar dat zijn maar vermoedens
Radar is een consumenten programma van de Tros. Maar ik denk dat het meer indruk maakt als we met z'n allen 'n mail sturen.
Edit: op 11 juni werd op een andere grote ICT site door sevion gepost dat je hun tijdelijk kon bereiken op sevion@live.nl . Geen idee of dit adres nu nog werkt.
Edit 2: http://www.whois.net/whois_new.cgi?d=zero-core&tld=net - http://www.zero-core.net <== Hij heeft dus al 'n nieuwe site.
giggs1992
wijzigde dit bericht op 01-10-2008 00:12 (40%)
Licht aan het einde van de tunnel?
Beste ontevreden Sevionklanten. Ik behartig de belangen van een aantal klanten die problemen hebben met Sevion. Zelf ben ik ook klant bij Sevion. Ik probeer ook van een contract af te komen... maar dat werkt niet echt. Aangetekende brief retour en natuurlijk geen reactie op e-mails. Een van mijn klanten krijgt nu brieven met de waarschuwing dat als er niet betaald wordt dat dan de deurwaarder ingeschakeld wordt. Sevion heeft de gerechtsdeurwaarders en incassobureau Lammers & Nieuwenhuis (http://www.lammersnieuwenhuis.nl/) ingeschakeld. Dat Sevion voor dit bureau heeft gekozen wil totaal niet zeggen dat er verdere verbanden zijn tussen Sevion Groep en Lammers & Nieuwenhuis – gerechtsdeurwaarders - incasso behalve incassoactiviteiten. Dit klinkt eng maar is ook een deur op een kiertje. Op het moment dat een niet betaalde factuur wordt overgeheveld naar een incassobureau worden zij het aanspreekpunt. Dat opent perspectieven omdat Sevion niet bereikbaar is. Ik heb contact gehad met T.C.M. Nieuwenhuis, tgv.knd.gerechtsdeurwaarder. Hem heb ik het verhaal uitgelegd, onder andere over de onbereikbaarheid van Sevion. Ik heb de afspraak gemaakt dat ik kan communiceren met Sevion via Lammers & Nieuwenhuis. Daarom raad ik iedereen aan, die problemen heeft met Sevion, via onderstaand e-mailadres te communiceren.
E-mail: info@lammersnieuwenhuis.nl
TIP: Zet duidelijk in het subject dat het Sevion betreft en probeer het taalgebruik zakelijk te houden (dus niet gaan schelden want dat helpt echt niet). Noem aspecten als ‘onbereikbaarheid van Sevion’, 'slechte service', ‘ongewenste/foutieve facturen’, 'slechte beschikbaarheid server', ‘niet verkregen domeinnamen’, ‘op tijd opgezegd toch factuur’, etc...
Doe er je voordeel mee.
Beste ontevreden Sevionklanten. Ik behartig de belangen van een aantal klanten die problemen hebben met Sevion. Zelf ben ik ook klant bij Sevion. Ik probeer ook van een contract af te komen... maar dat werkt niet echt. Aangetekende brief retour en natuurlijk geen reactie op e-mails. Een van mijn klanten krijgt nu brieven met de waarschuwing dat als er niet betaald wordt dat dan de deurwaarder ingeschakeld wordt. Sevion heeft de gerechtsdeurwaarders en incassobureau Lammers & Nieuwenhuis (http://www.lammersnieuwenhuis.nl/) ingeschakeld. Dat Sevion voor dit bureau heeft gekozen wil totaal niet zeggen dat er verdere verbanden zijn tussen Sevion Groep en Lammers & Nieuwenhuis – gerechtsdeurwaarders - incasso behalve incassoactiviteiten. Dit klinkt eng maar is ook een deur op een kiertje. Op het moment dat een niet betaalde factuur wordt overgeheveld naar een incassobureau worden zij het aanspreekpunt. Dat opent perspectieven omdat Sevion niet bereikbaar is. Ik heb contact gehad met T.C.M. Nieuwenhuis, tgv.knd.gerechtsdeurwaarder. Hem heb ik het verhaal uitgelegd, onder andere over de onbereikbaarheid van Sevion. Ik heb de afspraak gemaakt dat ik kan communiceren met Sevion via Lammers & Nieuwenhuis. Daarom raad ik iedereen aan, die problemen heeft met Sevion, via onderstaand e-mailadres te communiceren.
E-mail: info@lammersnieuwenhuis.nl
TIP: Zet duidelijk in het subject dat het Sevion betreft en probeer het taalgebruik zakelijk te houden (dus niet gaan schelden want dat helpt echt niet). Noem aspecten als ‘onbereikbaarheid van Sevion’, 'slechte service', ‘ongewenste/foutieve facturen’, 'slechte beschikbaarheid server', ‘niet verkregen domeinnamen’, ‘op tijd opgezegd toch factuur’, etc...
Doe er je voordeel mee.
quote:
giggs1992 schreef op 30 september 2008 @ 23:46:
[...]
Volgens mij is het ook een beetje op de fles. Maar dat zijn maar vermoedens
Ja dat is het correcte adres.Daar schijnen ze dus niet meer te zitten. PM MartijnGP maar voor meer uitleg, die vertelde het net.
Radar is een consumenten programma van de Tros. Maar ik denk dat het meer indruk maakt als we met z'n allen 'n mail sturen.
Edit: op 11 juni werd op een andere grote ICT site door sevion gepost dat je hun tijdelijk kon bereiken op sevion@live.nl . Geen idee of dit adres nu nog werkt.
Edit 2: http://www.whois.net/whois_new.cgi?d=zero-core&tld=net - http://www.zero-core.net <== Hij heeft dus al 'n nieuwe site.
Bij die Whois staat ook een ander adres ook vermeld, jammer dat hij zo slim is om het telefoonnummer "vals" op te geven...
owner-street: Atalanta 26
owner-city: Deurne
owner-zip: 5754DW
Interresant, bijna 2 straten verderop aan de postcode te zien, volgens google zit daar:quote:
giggs1992 schreef op 30 september 2008 @ 23:46:
[...]
precies aan de andere kant van Deurne, en geen telefoonnummer.quote:
Atalanta 26
5754 Deurne
Op dit adres:
Elektro Technisch Buro H. Geurts‎
Marc Geurts zit overal.
Probeer contact te leggen via de deurwaarder, ga ik ook doen.
Hey jou heb ik ook gezien op zo'n andere site over sevion.quote:
Dik Bosch schreef op 01 oktober 2008 @ 16:08:
Marc Geurts zit overal.
Mwa ik maak me er niet meer al te druk om. Momenteel ben ik alle mails die via sevion zouden moeten gaan aan het omzetten (dus sites die via die mails contact met mij maken).
giggs1992
wijzigde dit bericht op 01-10-2008 16:14 (27%)
Dat kan zijn. Meer publiciteit zal Sevion dwingen tot fatsoenlijk communiceren en het serieus nemen van klachten van Sevion klanten.
Ik zeg, bel alle "geurts"-en die in deurne wonen (www.telefoongids.nl) op en vraag naar een MARC geurts, wellicht dat er iemand is die um kent..
En als het niet in de telefoongids staat zal het wel met 1888 ofzo kunnen...
edit:
Kijk eens aan, google is uw vriend voor telefoonnummers.
Klik
En er neemt zowaar nog een vrouwelijk persoon (Ellen Geurts leek mij) de telefoon op, dus het werkt
.
Edit2: Zojuist ook enkele keren een "man" aan de lijn gehad die zich "Geurts" noemd. Na nog een telefoontje (freecall) te bellen en vragen "Is marc toevallig thuis" (want ik kreeg de vrouw weer aan de lijn) werd er "nee" geantwoord.
Dus mensen, we hebben een bruikbaar HUISnummer
. Ik zeg, bellen maar.
Oh, Marc, als je dit leest (want je volgt dit topic waarschijnlijk op de voet) weten we nu dus waar je woont. Dit is geen dreigement maar een waarschuwing. Het wordt eens tijd dat je meewerkt.
En als het niet in de telefoongids staat zal het wel met 1888 ofzo kunnen...
edit:
Kijk eens aan, google is uw vriend voor telefoonnummers.
Klik
quote:
Atalanta 26
5754 DW Deurne
0493 320212
En er neemt zowaar nog een vrouwelijk persoon (Ellen Geurts leek mij) de telefoon op, dus het werkt
Edit2: Zojuist ook enkele keren een "man" aan de lijn gehad die zich "Geurts" noemd. Na nog een telefoontje (freecall) te bellen en vragen "Is marc toevallig thuis" (want ik kreeg de vrouw weer aan de lijn) werd er "nee" geantwoord.
Dus mensen, we hebben een bruikbaar HUISnummer
Oh, Marc, als je dit leest (want je volgt dit topic waarschijnlijk op de voet) weten we nu dus waar je woont. Dit is geen dreigement maar een waarschuwing. Het wordt eens tijd dat je meewerkt.
O-T4live
wijzigde dit bericht op 01-10-2008 19:46 (112%)
Zo veel Geurtsen, zoveel Sevionen in Deurne...
Ga naar http://www.kvk.nl/ en voer Sevion in als bedrijf.
Ga naar http://www.kvk.nl/ en voer Sevion in als bedrijf.
Dik Bosch
wijzigde dit bericht op 01-10-2008 21:50, Foutje in oorspronkelijk url (46%)
quote:
Dik Bosch schreef op 01 oktober 2008 @ 21:42:
Zo veel Geurtsen, zoveel Sevionen in Deurne...
http://www.kvk.nl:80/hand...kenframeset.asp?url=https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/ZS/ZSWWW01@&zk=1
Maar hoeveel marc geurtens waarbij alle lijnen naar elkaar toe lopen zijn er ? Juist, één. De gegevens zijn nu dus rond. Zijn woon en verblijfplaatst (voor de opzegbrief) en een telefoonnummer (om hem te kunnen spreken) zijn nu bekend.
Maar hoe meer informatie hoe beter
En bij KVK zoeken naar sevion geeft enkel maar synoniemen voor hetzelfde bedrijf.
Komt omdat ze enorm veel namen geregistreerd hebben. Sevion hardware voor hun ahrdware gedeelte, sevion webhosting voor hun hosting etc.quote:
O-T4live schreef op 01 oktober 2008 @ 21:47:
[...]
Maar hoeveel marc geurtens waarbij alle lijnen naar elkaar toe lopen zijn er ? Juist, één. De gegevens zijn nu dus rond. Zijn woon en verblijfplaatst (voor de opzegbrief) en een telefoonnummer (om hem te kunnen spreken) zijn nu bekend.
Maar hoe meer informatie hoe beter
En bij KVK zoeken naar sevion geeft enkel maar synoniemen voor hetzelfde bedrijf.
Vandaag een mail van ZeroCore gekregen:
.
Ik heb bovendien toestemming gevraagt of ik de mail hier mag plaatsenquote:
Beste Dennis,
Mijn excuses voor deze late reactie.
De servers van ZeroCore zijn ge-colocated in het rack van Sevion, echter werkt Dhr. Marc Geurts niet bij ZeroCore.
De domein is geregistreerd bij Sevion en hier is gekozen voor een privé-optie om de domein WHOIS 'prive' te houden.
Sevion heeft dus haar eigen gegevens opgegeven voor deze WHOIS om privacy te waarborgen.
Wat ik wel heb vernomen is dat Sevion op dit moment druk bezig om de support weer terug te brengen op het niveau zoals het voorheen was.
De laatste tijd heeft veel problemen gekend (waar ik als colo klant soms ook wel eens last van heb gehad), maar als ik Sevion moet geloven komt hier verandering in op korte termijn.
Echter kan ik u op dit moment niet verder helpen behalve het verwijzen naar de e-mail. U zou kunnen proberen een e-mail te zenden naar marc@sevion.nl.
Met vriendelijke groet,
ZeroCore Hosting
http://www.zero-core.net
Dit is volgens de KvK het adres:
Naam: Sevion
Vestigingsadres: Molenlaan 1 c
Vestigingsplaats: 5751AM Deurne
Internetadres: www.sevion.nl
KvK-nummer: 17192643 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Even kijken of ik nog meer gegevens kan lospeuteren.
Naam: Sevion
Vestigingsadres: Molenlaan 1 c
Vestigingsplaats: 5751AM Deurne
Internetadres: www.sevion.nl
KvK-nummer: 17192643 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging
Even kijken of ik nog meer gegevens kan lospeuteren.
Last.fm | Always look at the bright side of life | Sony Vaio VPCF11M1E
Hmm mun database is nu ook alweer 2 dagen offline, kan zelfs niet eens even een backup maken
NZXT Appollo Black, GA-P35C-DS3R, Core 2 Duo E6600 @ 3.1GHz + Scythe Mugen 2 Rev B. , 4GB DDR3 memory, Ati Radeon HD4850
Waarom zit je er nog dan
.
P.S. Het eerder genoemde telefoonnummer is van Marc Geurts, hij noemde zijn volledige naam aan de telefoon.
P.S. Het eerder genoemde telefoonnummer is van Marc Geurts, hij noemde zijn volledige naam aan de telefoon.
O-T4live
wijzigde dit bericht op 10-10-2008 20:12 (67%)
Wat heb je met hem "besproken"?quote:
O-T4live schreef op 10 oktober 2008 @ 20:11:
Waarom zit je er nog dan.
Niksquote:
quote:
loentje3 schreef op 10 oktober 2008 @ 18:58:
Hmm mun database is nu ook alweer 2 dagen offline, kan zelfs niet eens even een backup maken
Toevallig ook op webserver 10?
Heb er ook problemen mee.
Via Direct Admin kan je onder MySQL gewoon een backup downloaden (gelukkig).
Heb mijn site inmiddels verplaatst naar een andere hosting.
Ja ook server 10 ja
NZXT Appollo Black, GA-P35C-DS3R, Core 2 Duo E6600 @ 3.1GHz + Scythe Mugen 2 Rev B. , 4GB DDR3 memory, Ati Radeon HD4850
Ik heb via het ticketpanel op de website van sevion nogmaals contact gezocht, en voor mij is het nu opgelost.
Misschien ook het proberen waard voor andere mensen die problemen hebben?
Misschien ook het proberen waard voor andere mensen die problemen hebben?
Bedankt voor het sturen van de ticket, hij doet het bij mij ook weer
Webserver 12 ligt inmiddels al weer 5 dagen plat..
Boven op de berg, Ja daar staat een kleine dwerg met een rood kaboutermutsje op zijn kop!