Author
|
|| Computer || Specs Laptop ||
ik doe mee!!
hoop maar dat het beter gaat als de vorige keer
makkelijk trouwens zonder achtergrond
hoop maar dat het beter gaat als de vorige keer
makkelijk trouwens zonder achtergrond
fjdons
wijzigde dit bericht op 03-07-2006 19:58 (27%)
bekijk mijn casemods op www.fjdons-casemodding.nl.tt
zelf ben ik ook al begonnen, maar weet niet of ik met die van mij mee doe.
SR´s pwnen
Ik ben ook ff snel begonnen:

Klik
Gedaan:
- Velgen
- Side Vent
- Donkere ramen
- Open dak
Nog te doen:
- Mooie wing achterop
- Nieuwe bumper
- Stootstrip in de kleur van de lak
- Verlagen
- HUD
- Vents verbeteren
- Kijken naar nog vettere velgen
- Beetje cleanen
Comments zijn welkom, de afwerking is nog niet perfekt want dit is pas een begin en een ideetje van mij.

Klik
Gedaan:
- Velgen
- Side Vent
- Donkere ramen
- Open dak
Nog te doen:
- Mooie wing achterop
- Nieuwe bumper
- Stootstrip in de kleur van de lak
- Verlagen
- HUD
- Vents verbeteren
- Kijken naar nog vettere velgen
- Beetje cleanen
Comments zijn welkom, de afwerking is nog niet perfekt want dit is pas een begin en een ideetje van mij.
We do jobs we hate, so we can buy shit we don't need
opzoek naar andere avatar
@ waterpolo: weet je hoe vet dat ding is geworden misschien de Side Vent iets meer afwerken
@ Waterpolo
Heb je nog de moeite gedaan het dak eraf te halen? Of compleet een ander plaatje genomen... Wel simpel he.
http://auto.mielofon.com/...nault_megane_ii_cc_01.jpg
En hier is dan mijn final
http://www.irancar.com/im...ane2_estate_2003_02_m.jpg
quote:
Ik ben ook ff snel begonnen: Afbeelding
Heb je nog de moeite gedaan het dak eraf te halen? Of compleet een ander plaatje genomen... Wel simpel he.
http://auto.mielofon.com/...nault_megane_ii_cc_01.jpg
En hier is dan mijn final
http://www.irancar.com/im...ane2_estate_2003_02_m.jpg
Bordeel
wijzigde dit bericht op 04-07-2006 09:34 (39%)
AJAX AMSTERDAM
wtf ja! Waterpolo heeft gewoon een andere foto gebruikt.
hehe hou wil je anders een cabrio doen zo makkelijk.. hij kon ook gewoon de orignel cabrio kopiere en die op de contest foto plakke..
CraZy.*VoX*.http://buttervlieg.deviantart.com
Das wel erg simpel allemaal, dan kan ik d'r ook wel ff een mooie cabrio van maken, mag dat eigenlijk? een compleet andere auto gebruiken?
want hij lijkt wel erg veel op 't orgineel
quote:
Buttervlieg schreef op 04 juli 2006 @ 09:39:
hehe hou wil je anders een cabrio doen zo makkelijk.. hij kon ook gewoon de orignel cabrio kopiere en die op de contest foto plakke..
dat heeft doe ook gedaan...
dat kan je zien bij de foto van de startpost staat rechtsbovenin reclame....
bij die van hem niet en hij weet het zelf niet want heeft het niet bij zijn changelog gezet....
en dan was dat op de foto waar die het van had gekopieert staat die reclame niet...
Hij is de boel gewoon aan het neppen hier!
- www.SilentFear.nl Luister gratis naar jouw Favo Muziek! -
In dit geval kan hij zijn auto wel afmaken, maar of zijn final er dan bij komt te staan is nog maar de vraag.
Hier is trouwens ff mijn auto tot nu toe
.jpg)
Foto is klikbaar
Wat heb ik gedaan?
-Ramen verduisterd
-Verlaagd
-Auto gecleaned
-Zijkant van de koplampen weg
-Ramen verduisterd
-Reclame weg
-Achterbumper extra verlaagd
-Antenne weg
//update
-Nieuwe voorbumper
-Grill vervangen
-Nieuwe velgen
-Ander kleurtje
-Nummerbord erop
-Graphics erop
-Carbon motorkap
-Andere sideskirt
ik kijk nog wel of ik er nog andere dingen aan ga veranderen
Hier is trouwens ff mijn auto tot nu toe
.jpg)
Foto is klikbaar
Wat heb ik gedaan?
-Ramen verduisterd
-Verlaagd
-Auto gecleaned
-Zijkant van de koplampen weg
-Ramen verduisterd
-Reclame weg
-Achterbumper extra verlaagd
-Antenne weg
//update
-Nieuwe voorbumper
-Grill vervangen
-Nieuwe velgen
-Ander kleurtje
-Nummerbord erop
-Graphics erop
-Carbon motorkap
-Andere sideskirt
ik kijk nog wel of ik er nog andere dingen aan ga veranderen
Metalfreak
wijzigde dit bericht op 04-07-2006 13:14 (90%)
Altijd als je met iets komt want makkelijk lijkt dan beginnen mensen te zeiken. Maar ik zal special voor jullie vanavond of morgen even mijn Photoshop-bestand zodat jullie zien dat ik niet een compleet ander plaatje gebruikt heb.
En als er dan nog commentaar is dan zal ik het wel weer veranderen en zorgen dan mij auto er op een andere manier bijzonder en anders dan de rest eruit zal komen te zien.
Hieronder post ik de screenshot van het gedeelt van mij .psd-bestand want voor dit gebeuren belangrijk is:

Klik
Altijd dat gezeik *zucht*, maar als het moet haal ik het wel weer weg als dat scheelt voor de contest, maar dat gebeurt pas op het allerlaatst.
En als er dan nog commentaar is dan zal ik het wel weer veranderen en zorgen dan mij auto er op een andere manier bijzonder en anders dan de rest eruit zal komen te zien.
Hieronder post ik de screenshot van het gedeelt van mij .psd-bestand want voor dit gebeuren belangrijk is:

Klik
Altijd dat gezeik *zucht*, maar als het moet haal ik het wel weer weg als dat scheelt voor de contest, maar dat gebeurt pas op het allerlaatst.
Waterpolo
wijzigde dit bericht op 04-07-2006 14:54 (31%)
ik zal strx ook eens beginnen in photoshop 
eerst met mijn maat achter laptoptasje naar de mediamarkt!
eerst met mijn maat achter laptoptasje naar de mediamarkt!
Nou ff beter kijken dan zie je dat er vlakken over die reclame zijn geplakt, flikker toch es op met altijd mensen de grond in te boren iedereen! Er is continu zoveel gejank alsof mensen bang zijn om te verliezen! Hij heeft alleen de bovenkant gekopieerd, tsjah, had net zo goed de hele auto kunnen doen maar dat heeft hij dus niet gedaan, hij heeft er nog wat meer moeite voor gedaan!quote:
mcshaker schreef op 04 juli 2006 @ 10:29:
[...]
dat heeft doe ook gedaan...
dat kan je zien bij de foto van de startpost staat rechtsbovenin reclame....
bij die van hem niet en hij weet het zelf niet want heeft het niet bij zijn changelog gezet....
en dan was dat op de foto waar die het van had gekopieert staat die reclame niet...
Hij is de boel gewoon aan het neppen hier!
As a final touch, God created the Dutch
Als mensen van andere auto's een cabrio maken knippen en plakken zij toch ook? Nu heeft Waterpolo gewoon het geluk dat er precies zo'n foto was zodat hij maar weinig moeite hoefde te doen.
Laten we weer verder gaan met de contest en gewoon proberen een mooie auto te maken. Dan maak je ook kans op de winst hoor
Laten we weer verder gaan met de contest en gewoon proberen een mooie auto te maken. Dan maak je ook kans op de winst hoor
En als je dan NOG SLIMMER was had je gewoon die hele auto gepakt en klaar, had je ook niet de moeite hoeven te doen om het cabrio gedeelte erop te zettenquote:
Waterpolo schreef op 04 juli 2006 @ 14:43:
Altijd als je met iets komt want makkelijk lijkt dan beginnen mensen te zeiken. Maar ik zal special voor jullie vanavond of morgen even mijn Photoshop-bestand zodat jullie zien dat ik niet een compleet ander plaatje gebruikt heb.
[afbeelding]
Klik
AJAX AMSTERDAM
niemand comments op mijn soep? Hij is nog niet klaar denk ik...
@ Metalfreak: Op zich zit je waggie er echt wel vet uit maar wat ik als ik jou was nog zou doen is die stootstrip achter weghalen of in de kleur van de lak, zorgen dat je motorkap van carbon is tot aan de gril en nog ff naar je bumper kijken (kleur, vents). Verder is die side-skirt zeker wel goed gelukt, net zoals de velgen en de schaduw die er overheen valt.
Keep up the good work
Keep up the good work
Hmm, ik krijg de kriebels om ook weer te soepen, maar niet de tijd ervoor :/
Ik wil ook wel weer ff soepen, maar ik heb geen photoshop op me pc. en hij kan het ook niet aan dus tjja.. vind nog wel leuk eigenlijk
- warning
Dit topic is gesloten. 
.jpg)