Author
Dit is slecht , je hebt een acc van 29 procent, een pro gaat niet onder de 40%. Hier is de mijne,klijkquote:
Allround gamer
wat is pro???? ik ken mensen met een acc van 110% die enkel met rocketlaucher spelen, het is evident dat je meer mist met HMG dan met een gewone SMG
Das een mooie acc met grenadequote:
iemand die goede servers heeft op Wolfenstein waar ik kan op spelen?namelijk veel keuze, maar ik wou met een paar TZ'ers willen spelen
, die TZ server ip werkt niet :sss pm mijn please goeie IP's THX
E6600 2.40Ghz @3.42Ghz @1.34v Stressed!, ASUS 8800GTS320 (660/975) 3GB Kingston/Corsair PC5300(CL4 -> CL5 @380mhz|Stable@400mhz), ASUS P5B Dlx- Wifi ap, LCPower 550w, Creative X-fi Xtreme Gamers
Aprilia*
Aprilia*
Welke mod spelen jullie? Ik meestal op etpub en op jaymod soms.. enne ik ben nu op abc server IP : 66.225.227.104:27960 ik heet +lkd+101 ze hebben daar een shotgun..
DUpl0
wijzigde dit bericht op 01-08-2006 17:07 (47%)
DUpl0 -_-
Ik speel alleen op ETPRO.
De ET TZ server is er niet meer.
I must have dreamed a thousand dreams...
Klopt. Dat heb ik er zojuist uitgehaald. Bedankt voor het meldenquote:
Tvoinpyer schreef op 01 augustus 2006 @ 17:28:
Alu MacBook Core 2 Duo 2,0 GHz — 4GB — 500 GB — Mac OS X Snow Leopard 10.6.2 — iPhone 3G 8GB, 3.1.2
quote:
Verzonden door snottyangel op 03/04/2006 - 21:16, 0 keer bekeken
Hey!
Kan je die ET-aimbot eens doorsturen aub.
Mail gwn naar snottyangel@gmail.com en het komt in orde.
Hartelijk bedankt.
Snottyangel!
snottyangel, ik heb geen aimbot
ookal is dat nogal een oud bericht,
ik ben tijd niet op tz geweest
It's over 5000!!
Niemand speelt echt meer ET?
Ik speel het nog bijna dagelijks
SanteeNL of GisboNL...
Meestal in FG3: 85.25.139.131:27960
Ik speel het nog bijna dagelijks
SanteeNL of GisboNL...
Meestal in FG3: 85.25.139.131:27960
Humhumhumme - Razer+Steelpad
Ik speel ook dagelijks
Meestal in deze server: http://madclanet.com/ Niet voor een bijzondere reden, maar kwam er een keer in en is nog steeds wel leuk
Leuke maps en xpsave, en niet té erge pro's
welles
Ik speel het nu weer sinds een tijdje, maar ik heb vaak dat ik na een paar minuten spelen op een server gekickt wordt door PB omdat mijn Cvar: extension geen 1 is maar 0. Of andersom. Ik snap er drie keer niks van, en ik snap al helemaal niet wat ik moet doen om het op te lossen. Weet iemand wat ik moet doen?
Alvast bedankt iig.
Alvast bedankt iig.
Geen dubbel posts!
Als ik wil starten blijft hij een paar uur dingen laden ofzo.
Iemand die weet wat dit is?
Dit is niet zo cool als het lijkt.
It's over 5000!!
quote:
roroboy schreef op 21 januari 2007 @ 17:32:
Geen dubbel posts!
lol, install ET dan maar opnieuw.
btw, als je na 7 dagen vraagt of iemand misschien antwoord heeft op je vraag is het geen dubbelposten.
24 uur geen antwoord? Dan mag je volgens mij dubbelposten.
Wat is de nieuwste patch?
2.60?
2.60?
Dit is niet zo cool als het lijkt.
It's over 5000!!
jep, maar als je 2.55 zie je alleen 2.55 servers behalve als je connect to ip doet, maar dan krijg je:
Error: incorrect ET.exe version.
Je kan wel 2.60 dl en kijken of et helpt.
En dat kan hier
Error: incorrect ET.exe version.
Je kan wel 2.60 dl en kijken of et helpt.
En dat kan hier
Bigbolboo2
wijzigde dit bericht op 21-01-2007 17:44 (26%)
2.60b is de nieuwste patch, waar ook de meeste server op draaien.
Hier linkje naar installer: http://www.bogeylicker.co.uk/et/ET-2.60b-installer.exe
Hier linkje naar installer: http://www.bogeylicker.co.uk/et/ET-2.60b-installer.exe
Beetje jmmer dat de server waar ik altijd op zit ineens weg is... 
Ietsv an Et Italian server xpsave 3
Ietsv an Et Italian server xpsave 3
Ik heb op me vaders pc versie 2.55 . Daar zijn idd niet zo veel servers meer. Als ik versie 2.60B installeer duurt het laden van servers (dat je die servers ziet) heel erg lang. Ik open console, en zie ik die servers 1 voor 1, maar zie geen servers in de list. Nadat alle servers zijn gevonden verschijnt de hele list.
Dit is bij 2.55 niet het geval (of misschien ook wel, maar bij 2.55 zijn er niet zo veel servers, dus gaat het sneller).
Hoe is dit op te lossen?
Dit is bij 2.55 niet het geval (of misschien ook wel, maar bij 2.55 zijn er niet zo veel servers, dus gaat het sneller).
Hoe is dit op te lossen?
welles
quote:
Bigbolboo2 schreef op 21 januari 2007 @ 17:34:
[...]
lol, install ET dan maar opnieuw.
btw, als je na 7 dagen vraagt of iemand misschien antwoord heeft op je vraag is het geen dubbelposten.
24 uur geen antwoord? Dan mag je volgens mij dubbelposten.
Dat dacht ik ook idd.
Maar echt niemand die iets weet?
Ik heb de laatste tijd vaak het probleem dat Wolfenstein: ET afsluit als ik net in een server zit. Komt hij met zo'n fouten rapport ofzo van: verzenden / niet verzenden. Heb hem al een keer opnieuw geďnstalleerd, maar gebeurde weer...Soms gebeurt het een paar keer achter elkaar en andere keren kan ik gewoon probleemloos spelen...Vrij irriterend...
Dan hebben we toch de specifieke foutmelding nodig. Ik gok namelijk dat het ligt aan de drivers van je videokaart en/of geluidskaart, maar met de specifieke foutmelding komen we wellicht iets verder dan "Hij crasht"...quote:
Metalfreak schreef op 31 januari 2007 @ 22:39:
Ik heb de laatste tijd vaak het probleem dat Wolfenstein: ET afsluit als ik net in een server zit. Komt hij met zo'n fouten rapport ofzo van: verzenden / niet verzenden. Heb hem al een keer opnieuw geďnstalleerd, maar gebeurde weer...Soms gebeurt het een paar keer achter elkaar en andere keren kan ik gewoon probleemloos spelen...Vrij irriterend...
Alu MacBook Core 2 Duo 2,0 GHz — 4GB — 500 GB — Mac OS X Snow Leopard 10.6.2 — iPhone 3G 8GB, 3.1.2