Author
Beste Leden,

Speciaal voor jullie hebben we weer iets nieuws bedacht. Het is nog een TEST dus het is nog allemaal niet zeker. Maar we vonden het het waard om te proberen...

We hebben voor jullie een gameserver opgezet voor het spel Wolfenstein - Enemy Territory. Waarom dit spel en geen bekend ander spel?

Hiervoor hebben we diverse redenen:
1. Het spel is gratis te downloaden en dus ook te spelen
2. Het is Team vs Team. Dus 2 TZ teams tegen elkaar...
3. Het is wat ouder dus draait op meerdere pc's prima

Wat moet je doen om te spelen?

Allereerst de game downloaden:
Klik hier om de game te downloaden

Vervolgens de game patchen naar de huidige versie:
Klik hier om de patch te downloaden

Beiden installeren. De game eerst natuurlijk en dan de patch. De game is 260mb en de patch ongeveer 5mb.

Vervolgens moet je connecten met onze server: game.tz.nl

Dan wordt er gevraagd om een wachtwoord om binnen te komen. Dit is omdat we voornamelijk TZ leden binnen willen krijgen en niet zoveel mensen van buitenaf. Het wachtwoord is: tz

Vervolgens kan je gaan spelen!

Zoals eerder aangegeven het is Team VS Team. Nu kan je andere Techzine leden, crew en admins neerschieten!

We willen jullie vragen je TZ Nickname te gebruiken op de server zodat je elkaar ook kan herkennen. In dit topic kan verder worden gediscuseerd over hoe het spel precies werkt. Wat de bedoeling is? Wat een geweldige airstrike je op een admin zijn hoofd hebt gedropt en wie er echt goed is.

Mochten er problemen zijn met de game of een vraag hoe iets werkt kan je ook altijd een nieuw topic openen als dit topic te snel gaat lopen met reacties. Zodat je zeker weet dat je antwoord krijgt op je vraag.

Zoals aangegeven het is een TEST. We willen even bekijken wat het effect is, of het bevalt en of de kosten van het hosten van een gameserver binnen de perken blijft. Daarnaast hangt het er ook vanaf of er genoeg animo voor is. Want als er geen animo is dan heeft het natuurlijk weinig zin om ermee door te gaan.

We hopen dat jullie blij zijn met deze gameserver en wensen jullie veel game plezier!

Oja en ik hoop jullie allemaal een keer neer te mogen schieten natuurlijk! :)

MOGELIJKE FOUTEN:
Problemen met opengl? Je videokaart drivers updaten, directx controleren etc. Nog geen definitieve oplossing gevonden.

Ik kom in het spel maar wordt gekicked door punkbuster als ik de server join met de foutmelding: r_detailTextures.

Dan moet je console openen (met de ~ toets. naast de 1), vervolgens het volgende intypen: 'r_detailTextures at 0' (zonder de ''). Dan kan je wel connecten!!!!
groeten,
Coen
De Quote van een Techzine lid van het jaar: "Vive la Techzine !"

Ik ben aan het joinen ^^ er is alleen niemand :P

quote:

Oja en ik hoop jullie allemaal een keer neer te mogen schieten natuurlijk! :)
Ik hoop jou ook te mogen neerschieten >: )
Dr.Trunks wijzigde dit bericht op 18-03-2006 00:36 (60%)
Het menselijk hart is oneindig.
dan join ik ook ff als ik mijn biertje heb gepakt
groeten,
Coen
De Quote van een Techzine lid van het jaar: "Vive la Techzine !"
Ff weer et downloaden.
Sisli bir gece yarisinda, issiz bir sokak ortasinda, kirik bir lambanin altinda, dalmisim sevdalara.Neler gecti kalbimden bilsen, yaslar damladi gozlerimden,anladimki olene kadar,
FENERBAHÇE dusmeyecek dilimden.
Dit lijkt me wel lache, ik ben em nu ook aan het downloaden. Ik hoorde altijd veel over Wolfenstijn Enemy Territory, maar had het nog nooit gespeeld. Wordt nu toch maar eens tijd dan.
Enuuh.. oook IK hoop jullie eens neer te mogen schieten!

edit: Ik probeerde te joinen, maar kreeg een fout over een empty cd key wat niet toegestaan was op de server :?
Hacula wijzigde dit bericht op 18-03-2006 00:55 (20%)

quote:

Hacula schreef op 18 maart 2006 @ 00:42:
Dit lijkt me wel lache, ik ben em nu ook aan het downloaden. Ik hoorde altijd veel over Wolfenstijn Enemy Territory, maar had het nog nooit gespeeld. Wordt nu toch maar eens tijd dan.
Enuuh.. oook IK hoop jullie eens neer te mogen schieten!

edit: Ik probeerde te joinen, maar kreeg een fout over een empty cd key wat niet toegestaan was op de server :?
We zagen het, heb je de patch ook gedraait?
Het menselijk hart is oneindig.

quote:

Dr.Trunks schreef op 18 maart 2006 @ 01:01:
[...]

We zagen het, heb je de patch ook gedraait?

Yep, maar dat heeft niks geholpen. Ik zal het nog een keer proberen.

edit: het werkt, maar dat zagen jullie al:p
Wazig spel, snap er nog geen drol van.
Hacula wijzigde dit bericht op 18-03-2006 01:19 (17%)
Haha, ik heb net ook met jullie gespeeld. Was wel grappig :P Alleen het gaat echt te snel.. Ik snap er nog niet zo veel van. Maar dat komt nog wel ;)

Nu is er niemand online op Coen na... maja het is al 2 uur bijna..
ik denk dat het morgen ff lekker fraggen word ^^
Sisli bir gece yarisinda, issiz bir sokak ortasinda, kirik bir lambanin altinda, dalmisim sevdalara.Neler gecti kalbimden bilsen, yaslar damladi gozlerimden,anladimki olene kadar,
FENERBAHÇE dusmeyecek dilimden.
Ik download het op eht moment. Dus morgen middag maar eens even spelen :)
kan iemand me voor me hoofd slaan Oo met deze host donwload ik 190k~ p/s
normaal 100~ :p
MOH
Lol ik ga wel eventjes downloaden hoor :)

Ik ga hem nu ook even downloaden :D vroeger gespeelt maar alles ging te snel :P

Lijkt erop dat wanadoo me internet verbinding omhoog heeft gegooit :D

quote:

Teletubbie schreef op 18 maart 2006 @ 08:42:
en ik maar denke dat ze mn speed verhoogt hadden :'(
Verbinding is ook omhoog zag het gister toen ik kalonline zat te spelen :D
wahid wijzigde dit bericht op 18-03-2006 08:46 (93%)

en ik maar denke dat ze mn speed verhoogt hadden :'(
//
lol het is tog wel verhoogt :D
Teletubbie wijzigde dit bericht op 18-03-2006 08:50 (30%)
MOH
neeeeeee!!!!!!!!!
help het spel werkt niet op 64 bit.
ook niet als je hem instaleeert in de normale program files en ook nog in de 64 bit gedeelte. ook afspelen als windows xp werkt niet.

echt een ^*&()&(#*& streek van de maker van het spel.

Wat een ontzettend leuk idee! Ook een goede keuze van het spel, het verveelt moeilijk. Ik ga nu spelen, ik hoop dat er iemand is!

quote:

Ganstah schreef op 18 maart 2006 @ 01:28:
Haha, ik heb net ook met jullie gespeeld. Was wel grappig :P Alleen het gaat echt te snel.. Ik snap er nog niet zo veel van. Maar dat komt nog wel ;)

Inderdaad komt dat nog wel ;). Ik had dat in het begin ook, maar dat went zeker.

/Edit: Ik zie de server niet in de lijsten staan, 'Connect to IP' werkt ook niet, en op splatterladder staat er dat hij Down is. Dus de server staat uit of er is iets heel erg mis :P.
erasmus wijzigde dit bericht op 18-03-2006 09:27 (17%)
...en ik wou et net gaan spelen ... :p
MOH
ik kom er ook niet op. Hij blijft zeggen dat hij verbinding probeerd te maken :S

ik ben hem ook aan het downloaden maar ik weet eigenlijk niet waarover het spel gaat

Vroeger ook gespeeld, ik ga iedereen hier ownen :P achjah, zo ongeveer dan
ik heb het vroeger ook veel gespeeld.. maa rnou staat er een verkeerde graphics driver op deze computer waardoor ik opengl niet meer kan gebruiken :( en ik ben niet zo'n wonder met drivers etc. etc. dusik zou eigenlijk ook echt niet wetenhoe ik het op zou moeten lossen

hej coen, kun je in je topic dit deeltje weglaten

'' Waarom dit spel en geen bekend ander spel?''

Wolfenstein ET is een van de meest gespeelde spellen hoor,

ik heb het 3 jaar fulltime gespeeld , en voor mijn gevoel ownd deze alle andere online shooters.

(ik ben nu te goed voor iedereen dus het is nu een beetje saai aan het worden, elke map 80/5 )

ik kan versie 2.6 niet spelen want dan zie ik geen servers, hij ontvangt de server packages maar zie geen servers. 2.55 lukt wel.

Misschien dat ik een keertje ooit join,

trouwens , wat is de Ip adress

quote:

Digitalman schreef op 18 maart 2006 @ 09:46:
ik ben hem ook aan het downloaden maar ik weet eigenlijk niet waarover het spel gaat

Het is een WOII spel.
Je hebt in het spel 2 partijen: De duitsers en de geallieerden. In de meeste mappen moeten de geallieerden iets veroveren, stelen, of opblazen. De Duitsers moeten dit object gaan verdedigen.

Je hebt verschillende classes: Soldaat (groffe wapens), Medic (dokter die mensen beter kan maken), Engineer (bouwkundige die van alles kan bouwen), Field Op (deze kan ammo geven, en de luchtmacht erbij roepen voor luchtaanvallen) en Covert Op (sniper).

Het is in het begin lastig, maar het wordt erg leuk!

@reptille - Misschien heb je hier wat aan?
geforce 4 mx440

maar ik heb het ook wel een tijd lang gespeeld ik was niet heel goed ik kon alleen wel een beetje snipen op... damn hoe heette die map ook alweer dat je die bunker over moest nemen dat de allied vanuit de zee kwamen

warning
Dit topic is gesloten.

© 2002 - 2010 Techzine ® | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Adverteren RSS

Nieuws artikelen

Actieve Reacties