Author
Die zoek ik ook alle twee geloof ikquote:
erasmus schreef op 04 april 2006 @ 15:17:
Ik zoek 2 liedjes.
1) Een hardcoreliedje wat een beetje boem boem gaat.
2) Een liedje met een drum en een piano en nog wat instrumenten wat wel eens op de radio is.
Weten jullie de titels misschien?
I'm am as horny as you're ugly, damn I'm hot!
quote:
erasmus, mag ik je erop wijzen dat het hier niet The Lounge is. Als je onzin wil verkopen, doe het dan op een ander. Laat dit a.u.b.
Voor jou net hetzelfde ... dit is hier geen speeltuin!quote:
GTA-Lover schreef op 04 april 2006 @ 15:31:
Die zoek ik ook alle twee geloof ikIk heb ze nog niet gevonden helaas
el machia
wijzigde dit bericht op 04-04-2006 15:43 (34%)
Ik zoek het muziekje van de reclame van de xbox 360 dat ze met van die water ballonen gooien
Weet iemand de titel van da liedje van die reclame van Mora waar die bus oude mannen stopt bij een frituur, en allemaal beginnen rappen & beatboxen enzo???
tnx, pj
tnx, pj
Killz You Get By Aiming, Aim You Get By Training!
weg, niet goed gelezen, el_machia had al een reactie gegeven...
bartgub
wijzigde dit bericht op 05-04-2006 18:28 (91%)
quote:
pjken schreef op 05 april 2006 @ 18:23:
Weet iemand de titel van da liedje van die reclame van Mora waar die bus oude mannen stopt bij een frituur, en allemaal beginnen rappen & beatboxen enzo???
tnx, pj
Heb dit gevonden ... dus je hebt pech. Wil je het nummer echt heben dan ga je die spot moeten opnemen en het geluid er van halen.
quote:
Beste,
De muziek in de Mora tv-spot "Het Mannenkoor" is speciaal gecomponeerd voor deze reclame. Het is dus geen bestaand nummer en helaas niet verkrijgbaar in de handel.
Wij hopen u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Consumer Care
Mora N.V. - Mol
Weet iemand misschien het nummer wat word gedraaid in het stadion van RKC Waalwijk wanneer de thuisclub een doelpunt heeft gescoord ?
CM Storm Sniper * Core i7 860 * MSI P55-GD65 * OCZ Platinum 4Gb * 2x Sapphire HD4890 * 2x OCZ Vertex 60Gb SSD * CM RealPower 850 * Acer H233H
ik zoek een liedje dat heel bekend was in de lente en zomer van 2003 met een trompet..... kmoest van een vriend vragen
quote:
reptille schreef op 07 april 2006 @ 16:35:
ik zoek een liedje dat heel bekend was in de lente en zomer van 2003 met een trompet..... kmoest van een vriend vragen
er zijn zoveel muziekjes met een trompet
misschien summerjam ofzo?
Uhm ik heb wel een idee van wat je bedoelt, maar kan het zo snel even niet meer voor mn geest halen...ik zal er hard over nadenken en ff checken bij mijn broer, en áls ik er op kom, dan zal ik het even posten...
P.S. volgens mij was het ook geen trompet maar een saxofoon?
P.S. volgens mij was het ook geen trompet maar een saxofoon?
Klik hier om een klikgeluid te maken!
hm mkan oko hij was een beetje vaag en een pool met beetje slecht engels dus het kan dat hij een saxofoon bedoelde
Ik zoek het liedje van de nieuwste tv spotje van Forrero Roche..
Dat over zo chocolade gaat heeft iemand die?
Dat over zo chocolade gaat heeft iemand die?
Mijn broer kwam eropquote:
reptille schreef op 07 april 2006 @ 17:49:
hm mkan oko hij was een beetje vaag en een pool met beetje slecht engels dus het kan dat hij een saxofoon bedoelde
Klik hier om een klikgeluid te maken!
Hee, ik zoek het liedje van een nieuwe alfa romeo 147 reclame, ik heb de reclame op discovery gezien met een heel rustig liedje.
het is een bekend liedje maar ik kan er niet opkomen wat het is, ik heb ook gezocht maar kon het nergens vinden.
het is een bekend liedje maar ik kan er niet opkomen wat het is, ik heb ook gezocht maar kon het nergens vinden.
Klik voor site. (personal)
Hey, Ik zoek een liedje van dat gele beestje achter het kantoor die allemaal aan het draaien is en knakworsten als sigaren rookt...
Bedankt;)
Bedankt;)
quote:
Roikuh schreef op 09 april 2006 @ 18:03:
Hey, Ik zoek een liedje van dat gele beestje achter het kantoor die allemaal aan het draaien is en knakworsten als sigaren rookt...
Bedankt;)
Mr oizo - flatbeat
denk ik
CM Storm Sniper * Core i7 860 * MSI P55-GD65 * OCZ Platinum 4Gb * 2x Sapphire HD4890 * 2x OCZ Vertex 60Gb SSD * CM RealPower 850 * Acer H233H
Time to come back?
Weet iemand mischien het algemene jumpstyle liedje? Staat vaak onder die filmpjes waar ze jumpen op die muziek
Jaa dank jequote:
Hey hoe heet die liedje van the last samurai? die ene wanneer ze gaan vechten...
Sisli bir gece yarisinda, issiz bir sokak ortasinda, kirik bir lambanin altinda, dalmisim sevdalara.Neler gecti kalbimden bilsen, yaslar damladi gozlerimden,anladimki olene kadar,
FENERBAHÇE dusmeyecek dilimden.
FENERBAHÇE dusmeyecek dilimden.
Hmm das niet zo duidelijk.
ALs ze gaan vechten,, 8-)
Ik had een vraag over The Punisher, ik heb nu de hele CD maar daar staat die niet op. Als je de DVD orgineel koopt. Dan heb je het complete menu ervoor de film. Daarhoor je een.. droevig en hard nummer..
Die titel en artiest... (A)
ALs ze gaan vechten,, 8-)
Ik had een vraag over The Punisher, ik heb nu de hele CD maar daar staat die niet op. Als je de DVD orgineel koopt. Dan heb je het complete menu ervoor de film. Daarhoor je een.. droevig en hard nummer..
Die titel en artiest... (A)
kan zijn Dj coone - the return of anders Dj Duro - cocaince motherfuckersquote:
sejoerdo schreef op 09 april 2006 @ 18:05:
Weet iemand mischien het algemene jumpstyle liedje? Staat vaak onder die filmpjes waar ze jumpen op die muziek
Dj furax met....quote:
sejoerdo schreef op 09 april 2006 @ 18:05:
Killz You Get By Aiming, Aim You Get By Training!
quote:
Kan inderdaad ook nog
Dj furax - punani, is ook een bekend nummer
Furax, Coone en Duro hebben alledrie lekkere jumpstyle nummers
weet niemand het liedje van de alfa romeo ??147?? reclame op discovery?
Klik voor site. (personal)
- warning
Dit topic is gesloten.