Author
http://img106.imageshack.us/img106/1935/header8aa.jpg
Wat is de titel van dit liedje?
Vervelend hè, als je een leuk liedje heb gehoord en de titel niet (meer) weet. Daarvoor is dit topic. Beschrijf het liedje zo goed als je kan en misschien kunnen anderen je dan aan de titel helpen.
Regeltjes
- Geef een duidelijke beschrijving: met 'een swingend nummer dat gisteren op Skyradio was' kan niemand iets.
- Probeer eerst zelf wat research te doen door het bijvoorbeeld aan je vrienden te vragen: misschien kennen zij het liedje wel.
Waar kan je een liedje bijvoorbeeld mee beschrijven?
- Wat is het genre van het liedje?
- Waar heb je het liedje gehoord?
- Vielen er bepaalde stukken tekst in het liedje op?
Maar voordat ik hier post...
... kijk ik eerst even op wat websites. Voor muziek uit reclames vindt je misschien antwoord op de Ster-website.

Voor de rest van de liedjes kan je op wat grote lyrics-websites kijken. Voorbeelden:
Lyrics.com
Azlyrics.com
Sing365.com
Lyrics.Astraweb.com
LyricsFreak.com
Veel succes met het vinden van je liedjes!
erasmus wijzigde dit bericht op 29-03-2006 09:21 (23%)

Dit is de nieuwe serie van het 'Ik zoek een liedje'-topic :). Met toestemming van el machia ;).

/Edit: Oja, twee dingen. Ten eerste: kan een modje er een sticky van maken (dat idee is goedgekeurd door el machia!), en ten tweede mijn excuses omdat ik ben vergeten de TS te laten controleren door el machia... :$
erasmus wijzigde dit bericht op 14-03-2006 15:13 (56%)
Mischien is het handig om de link naar ster.nl te plaatsen, aangezien veel mensen vbragen stellen over liedjes uit een reclame....
De bovenstaande post is slechts informatief bedoeld. U kunt hieraan geen rechten ontlenen.
BMW 330xdA Sedan (jan 2009)
Geen slecht idee, en de tip om de tekst van het liedje in te typen op google, met aanhalingstekens. Plaats daarachter eventueel nog 'lyrics'.

Dus: "Aint got no troubles in my life" lyrics

Dan heb je vaak het goede nummer te pakken

Ik zoek een liedje vond ik eigenlijk beter dan wat is de titel van dit liedje? Waarom de naamsverandering?

Anders lijkt het zoveel op elkaar en is het niet vernieuwend ofzo..
De bovenstaande post is slechts informatief bedoeld. U kunt hieraan geen rechten ontlenen.
BMW 330xdA Sedan (jan 2009)
* GAIA maakt m plakkerig
ik denk dat el machia m wel goed vindt, gezien het er nu een stuk frisser uitziet
Het voordeel van deze topictitel is het feit dat een nieuweling meteen ziet dat het om lyrics gaat, en niet om warez ;)
_GAIA_ wijzigde dit bericht op 14-03-2006 17:36 (33%)
"It's possible to do more with this car, the only problem is my driving." - Ukyo Katayama
dat liedje wat je best wel vaak hoorde twee weken terug, met iets van: we are sin?
dat een aantal keer achter elkaar
oldkool venice op 2.735GHz - a8n sli deluxe - 7900gs - 2x 160GB in RAID0
arctic &zalman cooled

quote:

ataky schreef op 14 maart 2006 @ 17:39:
dat liedje wat je best wel vaak hoorde twee weken terug, met iets van: we are sin?
dat een aantal keer achter elkaar
Was dat in een reclame, of op TV? Of radio?
Ik ben op zoek naar het liedje dat je hoort bij de nokia tv reclame
Het is volgens mij van moby .. iemand ?

Hallo beste leden,

Ik heb net Gerard en Gordon gekeken en hoorde daar een nummer wat ik al heel lang op zoek na ben. Het nummer kwam net toen ze wakker werden en je hoorde een heel rustig droevig nummer. en je hoorde er een vrouw in nurien! Weet iemand hoe dit nummer heet?

Please vertel het me ben al heel lang op zoek na dit nummer!

Ice
http://www.tweakzone.nl/specs/2369

quote:

bobolama schreef op 14 maart 2006 @ 22:14:
Ik ben op zoek naar het liedje dat je hoort bij de nokia tv reclame
Het is volgens mij van moby .. iemand ?

Moby - In My Heart

als je deze bedoelt tenminste..
Specs | ...

quote:

BlacK schreef op 14 maart 2006 @ 23:00:
[...]

Moby - In My Heart

als je deze bedoelt tenminste..

Ja deze bedoelde ik !

Bedankt !

Nog steeds geen mensen die het weten mijn nummer waarop ik zoek ben??? Van dat Liedje in Gordon en Joling?
http://www.tweakzone.nl/specs/2369

quote:

The Rasmus - In The Shadows ??? Is een beetje ruisachtig maar denk dat dit het is.

quote:

_GAIA_ schreef op 14 maart 2006 @ 17:35:
* GAIA maakt m plakkerig
ik denk dat el machia m wel goed vindt, gezien het er nu een stuk frisser uitziet
Het voordeel van deze topictitel is het feit dat een nieuweling meteen ziet dat het om lyrics gaat, en niet om warez ;)
Ik vind "hoe heet dit liedje" beter klinken dan "wat is de titel van dit liedje"...
BlackWolf666 wijzigde dit bericht op 16-03-2006 23:28 (36%)

quote:

BlackWolf666 schreef op 16 maart 2006 @ 23:27:
[...]

The Rasmus - In The Shadows ??? Is een beetje ruisachtig maar denk dat dit het is.

[...]

Ik vind "hoe heet dit liedje" beter klinken dan "wat is de titel van dit liedje"...

yep zeker weten The Rasmus - In the shadows :)

mooi nummer.
CM Storm Sniper * Core i7 860 * MSI P55-GD65 * OCZ Platinum 4Gb * 2x Sapphire HD4890 * 2x OCZ Vertex 60Gb SSD * CM RealPower 850 * Acer H233H
thnx dat is m :)

Ik zoek een liedje en dit zit in de tekst:

"I close my eyes, and I imagine your here"

Ik hoorde hem gister op Qmusic :D
I'm am as horny as you're ugly, damn I'm hot!

quote:

GTA-Lover schreef op 18 maart 2006 @ 12:55:

mm, weet je tegen hoelaat?
anders kan je het opzoeken.

ken wel een liedje in die aard, maar met iets andere text, misschien bedoel je deze?:

"close your eyes and follow me, it's not real it's only you and me"

quote:

GTA-Lover schreef op 18 maart 2006 @ 12:55:

Anouk - One word :)

quote:

HackTeck schreef op 18 maart 2006 @ 12:57:
[...]

mm, weet je tegen hoelaat?
anders kan je het opzoeken.

ken wel een liedje in die aard, maar met iets andere text, misschien bedoel je deze?:

"close your eyes and follow me, it's not real it's only you and me"

Nee het is echt deze :P Ik heb hem btw al dankzij die andere :D

quote:

Thx dude, die zocht ik :D
I'm am as horny as you're ugly, damn I'm hot!
ik zoek een liedje, en dit zit in et refrein:
Mellow, that is how I feel.

Verder kan ik me geen woorden voor de geest halen en voor het eerst is Google niet behulpzaam geweest. Is laatste tijd regelmatig op tv. Clip is zwart wit beetje geschiedenis style. Die vrouw staat te strijken en die gast is arbeider ofzo

Bvd
Rulax wijzigde dit bericht op 18-03-2006 15:25 (19%)
AMD Athlon 64 3000+ @ 2480MHz
2x 256MB Kingston DDR400
ASUS A8N-E
80GB Maxtor 7200RPM IDE + 200GB Maxtor 7200RPM IDE
ASUS ATI Radeon X600XT 128MB @ 580/742
Ik zoek het liedje dat wc experience nagemaakt heeft met het liedje solex. Dit liedje is ook bij top gear geweest toen Richard Hammond in die wagen zat en ze lieten het toen behoorlijk vriezen. Hij pakte toen zijn ipod en zette dat liedje op. Kan iemand mij vertellen welk liedje dit is? Het is al een oud nummer geloof ik.

Ik zoek een liedje, die van Scary Movie 4, als "The Tripod" na bove komt, en dan totally 80s liedje afspeeld :P
Nu ik:
[quote- Waar heb je het liedje gehoord?
[/quote]

Taxi 1,2 en 3... Heb ze alledrie gezien.
En als je Taxi 1 ziet. Begint de film met een
enorm goed nummer. Alleen hoe heet die??

warning
Dit topic is gesloten.

© 2002 - 2010 Techzine ® | Algemene Voorwaarden | Disclaimer | Adverteren RSS

Nieuws artikelen

Actieve Reacties