Author

|
|
nelizz15
wijzigde dit bericht op 13-10-2005 19:24 (255%)
Angeloonie
Website= Klik
Eindcijfer= 7.8
|
|
nelizz15
wijzigde dit bericht op 13-10-2005 16:23 (75%)
Civil
Website: Klik
Eindcijfer: 5.9
|
|
|
even de tables van deze post wat netter gemaakt
Civil
wijzigde dit bericht op 13-10-2005 20:47 (87%)
6(sic)6
Eindcijfer: 7.7
|
|
|
|
nelizz15
wijzigde dit bericht op 13-10-2005 18:19 (43%)
JLkiller
Eindcijfer: 5
|
|
Good Fella
Website= Klik
Gemiddeld Eindcijfer = 5,7
|
|
|
|
Metalman
wijzigde dit bericht op 13-10-2005 19:40 (104%)
De eindstand:
1. Angeloonie (7,8)
2. 6(sic)6 (7,7)
3. Civil (5,9)
4. Good Fella (5,7)
5. JLkiller (5)
De winnaar is Angeloonie.
Hartelijk gefeliciteerd Angeloonie, we drinken nog wel is een biertje samen op je overwinning
.
We hopen dat jullie veel plezier hebben gehad met de contest en laten we hopen op een volgende.
Over de uitslag kan niet gecorrenspondeert worden
1. Angeloonie (7,8)
2. 6(sic)6 (7,7)
3. Civil (5,9)
4. Good Fella (5,7)
5. JLkiller (5)
De winnaar is Angeloonie.
Hartelijk gefeliciteerd Angeloonie, we drinken nog wel is een biertje samen op je overwinning
We hopen dat jullie veel plezier hebben gehad met de contest en laten we hopen op een volgende.
Over de uitslag kan niet gecorrenspondeert worden
Zo de uitslag is er mensen
. Angeloonie nogmaals gefeliciteerd.
Volgens mij ben je unaniem tot winnaar uitgekozen, members die een top5 maakten hadden jouw allemaal boven aan
.
Volgens mij ben je unaniem tot winnaar uitgekozen, members die een top5 maakten hadden jouw allemaal boven aan
Gefeliciteerd Angeloonie
En uiteraard wil ik graag iedereen bedanken die heeft mee gedaan aan de contest.
Wow 2de plaats 
Maar gefeliciteerd Angeloonie, goed gedaan
En over het menu wat ik gebruik, ik ben niet zo`n expert in javascript dus iets veel beters kon ik er eigenlijk niet van maken, maar ik ga me er iig meer in verdiepen nu het duidelijk is dat deze manier gewoon niet goed genoeg werkt.
Thx voor het commentaar, heb veel geleerd van deze contest.
@Metalman: over het map element
Link 1
Link 2
Maar gefeliciteerd Angeloonie, goed gedaan
En over het menu wat ik gebruik, ik ben niet zo`n expert in javascript dus iets veel beters kon ik er eigenlijk niet van maken, maar ik ga me er iig meer in verdiepen nu het duidelijk is dat deze manier gewoon niet goed genoeg werkt.
Thx voor het commentaar, heb veel geleerd van deze contest.
@Metalman: over het map element
Link 1
Link 2
@JLkiller
metalman zegt bij je code dat ik daar al over gesproken had
ik had idd een leuk tabelletje met commentaar voor je gemaakt maar bij het editten van mijn post is deze verloren gegaan
@Angeloonie: gefeliciteerd
@De rest: bedankt voor het meedoen
volgende keer lever ik ook een site af
metalman zegt bij je code dat ik daar al over gesproken had
ik had idd een leuk tabelletje met commentaar voor je gemaakt maar bij het editten van mijn post is deze verloren gegaan
@Angeloonie: gefeliciteerd
@De rest: bedankt voor het meedoen
Super bedankt allemaal! 
Ik vond het leuk om mee te doen, en ik heb er ook nog eens een leuke site aan overgehouden. Ik ga zeker wat met jullie commentaar doen om de site te verbeteren.
voor iedereen!
Ik vond het leuk om mee te doen, en ik heb er ook nog eens een leuke site aan overgehouden. Ik ga zeker wat met jullie commentaar doen om de site te verbeteren.
Klopt, ik zie dat ik dat in m'n beoodeling nog niet had aangepast. Ik had dat iets te snel erin gezet, totdat ik nog een keer in de source keek en zag dat het bedoelt was voor de navigatie. Heb alleen m'n beoordelings tabelletje niet meer geupdate sindsdien. Iig heb je er geen minputen voor gehad, dus voor je score maakt het verder niks uit.quote:
Ziehetnu pas eigenlijk
wel jammer maar zal volgende keer beter me best doen
Ging mij ook mee om het design. En dat was volgnes mij wel ok..
Dit klopt, ik ging vooral voor de functionaliteit. Nu had ik de bedoeling nog, om de coding goed te maken. Alleen had ik hier geen tijd meer voor. De code was inderdaad wat kut. Bij mij werkt alles gewoon correct hoor :S
En, ik moet bekennen,
dat ik vooral heb meegedaan om te zorgen dat ik wat meer van HTML kon. Nu kan ik dit. En zie ik zelf ook, dat ik een zware k*t code heb. Mss, moet ik mijn excuses aanbieden, dat ik zelfs heb gedaan. Maar toch, ik vond het erg leuk om mee te doen. En hebber wat uren mee "verloren".
M.V.G
Jeroen
En, ik moet bekennen,
dat ik vooral heb meegedaan om te zorgen dat ik wat meer van HTML kon. Nu kan ik dit. En zie ik zelf ook, dat ik een zware k*t code heb. Mss, moet ik mijn excuses aanbieden, dat ik zelfs heb gedaan. Maar toch, ik vond het erg leuk om mee te doen. En hebber wat uren mee "verloren".
M.V.G
Jeroen
Daar gaat het uiteindelijk toch ook om: dat je er iets van opsteekt. Dat je niet gewonnen hebt is jammer, maar van dit soort contests kan je wel een boel leren. Vooral ook als je de code van anderen bekijkt. Ik zou zeggen: geef niet op, leer gewoon lekker door en doe bij een volgende contest gerust weer meequote:
JLkiller schreef op 24 oktober 2005 @ 15:35:
Dit klopt, ik ging vooral voor de functionaliteit. Nu had ik de bedoeling nog, om de coding goed te maken. Alleen had ik hier geen tijd meer voor. De code was inderdaad wat kut. Bij mij werkt alles gewoon correct hoor :S
En, ik moet bekennen,
M.V.G
Jeroen
Lijkt mij wel leuk een vervolg, mischien handig een poll te openen om te kijken of er meer interesse is.
Ik zal even poll opene als ik toestemming van mod/admin krijg zal even pm/mirc'en
- warning
Dit topic is gesloten.