Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » Beeld Accer Laptop is na opstarten Zwart

Hardware - Complete Systemen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Beeld Accer Laptop is na opstarten Zwart

Tags: videokaart, hardeschijf, dual core

offlineSholay Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 01:58 1
Als ik mijn Laptop opstart is het beeld zwart, ook als ik het op een monitor aansluit.
Merk: Accer Aspire 750G

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
offlineFastFred Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 13:53 1
Is het beeld de hele tijd zwart of heb je beeld tot na het opstarten?
offlineSholay Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 17:01 1

Quote:

Op 03-2-2012 13:53 schreef FastFred:
Is het beeld de hele tijd zwart of heb je beeld tot na het opstarten?

Beeld is de hele tijd zwart
offlineFastFred Geplaatst op vrijdag 3 februari 2012 21:58 1
Start de laptop wel op? Gaat het hardeschijf LED'je knipperen? Hoor je de welkom melodie van Windows?
offlinepeter Geplaatst op zaterdag 4 februari 2012 00:01 1

Quote:

Op 03-2-2012 01:58 schreef Sholay:
Als ik mijn Laptop opstart is het beeld zwart, ook als ik het op een monitor aansluit.
Merk: Accer Aspire 750G

Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Quote:

Op 03-2-2012 21:58 schreef FastFred:
Start de laptop wel op? Gaat het hardeschijf LED'je knipperen? Hoor je de welkom melodie van Windows?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb en Acer aspire 7735. Beeldscherm van laptop blijft zwart, als ik extern beeldscherm aansluit, werkt dit wel. Hoe zou dit op te lossen zijn?
offlinesteynieboy Geplaatst op zaterdag 4 februari 2012 00:36 1
Ook meegemaakt, bleek brakke verbinding tussen videokaart en monitor te zijn. De reden hiervoor die ze aangaven (bij ASUS in mijn geval) was dat het scherm teveel open en dicht geklapt was. Drogreden, dit zou de laptop niet mogen kapot maken.

In ieder geval hebben ze dit voor mij opgelost met een nieuwe kabel en monitor te steken (gratis onder garantie), dus ik zou ook even jullie garantie aanspreken.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » Beeld Accer Laptop is na opstarten Zwart