Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » Laptop problemen

Hardware - Complete Systemen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Laptop problemen

Tags: videokaart, processor, probleem, BTO

offlinebaazel Geplaatst op maandag 16 januari 2012 18:53 1
Heb vandaag mijn laptop binnen gekregen opgestart met die cd van windows 7 windows 7 erop gezet maar krijg geen verbinding met internet ook niet als ik de kabel erin doe, ik klik op probleem oplossen komt er dit te staan: installeer een stuurprogramma voor uw netwerkadapter
Er is geen correct geinstalleerde netwerkadapter gevonden. Als u een netwerkadapter hebt, dient u het stuurprogramma opnieuw te installeren.

Dat zegt ie

En als ik bij mijn programmas kijk via configuratie scherm en dan programma's en onderdelen staat er helemaal niets, is dat normaal als je een nieuwe laptop hebt?

En waar kan ik controleren welke videokaart en processor ik heb?
offlinesteynieboy Geplaatst op maandag 16 januari 2012 20:44 1
Heb je er een eigen DVD van windows 7 bijgenomen, of heb je de bijgeleverde DVD gebruikt?
Want het lijkt me vreemd dat er standaard geen windows op stond.
offlineFastFred Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 14:45 1
Steyn, hij heeft hier een topic aangemaakt waar we hem geholpen hebben met een laptop, als ik me niet vergis heeft hij een BTO gekocht, waar hij inderdaad geen licentie bij heeft genomen, maar volgens iemand anders in dat topic staat er dan wel Windows op geinstalleerd, echter nog niet geactiveerd.

Antwoord op vraag van baazel, website van de fabrikant (volgens mij was het de BTO geworden toch?) bezoeken en opzoek gaan naar drivers (ander woord voor stuurprogramma's) voor jou laptop ;)

Je moet waarschijnlijk niet alleen de drivers voor je netwerkkaart hebben, maar ook voor meerdere onderdelen ;)
FastFred heeft dit bericht gewijzigd op 17-01-2012 om 14:46
offlinebaaze Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 15:48 1
Er zat een cd'tje bij waar alle software enzovoort opstond maar dan nog de vraag waar ik videokaart en processor kan controleren?
offlinebaazel Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 19:15 1
Alles is al opgelost waar kan ik dat ergens aanvinken dat deze topic weggaat ofzo?
offlineFastFred Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 19:28 1
Dat gaat ie niet. Vertel even hoe je het opgelost hebt. Mensen met vergelijkbare problemen weten dan wat ze moeten doen ;)
offlinebaazel Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 21:40 1
Gewoon verkeerd gekeken er lag nog een cd in de doos met de software erop om alles te installeren zodat het werkt :P
offlinegerard4 Geplaatst op maandag 30 januari 2012 11:40 1
Mijn laptop wordt steeds trager naarmate ik internet gebruik.. Iemand suggesties wat ik hier aan zou kunnen doen?
offlineJohn767 Geplaatst op maandag 30 januari 2012 12:33 1
Antivirus installeren is wel aan te raden. Vertragende ellende is sneller binnen dan je denkt ;)

En ja, bij BTO staat er standaard een W7 Home Premium geďnstalleerd. Opstarten en activeren is voldoende om te kunnen werken.
John767 heeft dit bericht gewijzigd op 30-01-2012 om 12:35
offlineMasxter Geplaatst op donderdag 2 februari 2012 08:35 1
@gerard4

wat voor browser gebruik je ik weet zelf namelijk uit ervaring dat ik met firefox ook wel eens problemen heb gehad dat mijn laptop trager werd omdat er veel actieve plugins aan stonden.

je zou ook eens bij je task manager kunnen kijken hoeveel memory die in beslag neemt en proberen het te reduceren.

ik heb op mijn laptop avg antivirus free staan met de firefox extensie en hij geeft bij mij een melding wanneer mijn browser teveel ram gebruikt.
hierop restart ik me browser en zie dat me laptop hierop goed reageert en een goede snelheid behoudt.
offlineDonSalmonella Geplaatst op donderdag 2 februari 2012 14:21 1

Quote:

Op 30-1-2012 11:40 schreef gerard4:
Mijn laptop wordt steeds trager naarmate ik internet gebruik.. Iemand suggesties wat ik hier aan zou kunnen doen?

Internet Explorer schakelt veel dingen in die soms niet echt nodig zijn. Sowieso vreet IE enorm veel geheugen. Kun je ongeveer beschrijven wat voor een laptop je hebt, hoeveel RAM, etc?

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » Laptop problemen