Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » [NS] Laptop voor studie [700 EUR]

Hardware - Complete Systemen

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [NS] Laptop voor studie [700 EUR]

Tags: laptop, i7, i5

offlinedragonm8 Geplaatst op woensdag 11 januari 2012 22:31 1
Hallo,

Mijn vriendin heeft voor haar studie een nieuwe laptop nodig.
Ze doet interactieve media. Daarbij gebruikt ze dus veel Photoshop en maakt ze websites. Ze heet heb voor 4 jaar nodig en wil max E700.- uitgeven.

Heb er 3 gevonden maar vraag me af of het prijsverschil merkbaar zal zijn.

Asus Notebook K53SC-SX218V - 2nd i5-2430M
Asus Notebook K53SC-SX404V - 2nd i5-2430M
Asus Notebook K53SV-SX838V - 2nd i7-2670QM

Hoop dat jullie mij kunnen helpen in de keuze.

offlinesoundpool Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 08:46 1
aangezien ze photoshopt lijkt me 8gb ram toch wel aan te raden, en als het 4 jaar mee moet gaan zou ik ook wel kiezen voor een i7.
die onderste (en tevens de duurste) zou wel moeten voldoen.
onlineBioflap Geplaatst op vrijdag 13 januari 2012 18:49 1
Ik zou voor de i7 gaan.. Dan kan je lekker lang mee! :)
offlineChukke Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 09:03 1
Ik wil toch even meegeven, dat voor het photoshoppen een full hd scherm geen overbodige luxe is, het is gewoon leuker werken. Geen van de geselecteerde laptops heeft dit echter. Misschien toch even het overwegen waard?
offlineMasxter Geplaatst op donderdag 2 februari 2012 21:34 1
ik ga mee met wat de jongens hierboven zeggen

als je uit deze 3 wilt kiezen zou ik zeker de i7 nemen

de i7 zal zoiezo langer mee gaan en de i7 zal zijn taken beter kunnen verdelen voor een stabielere prestatie aangezien PS toch een zwaardere programma is en je zal hoogstwaarschijnlijk meer programma's aanhebben tijdens het photoshoppen die ook wat meer vragen dan normale programma's

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Complete Systemen » [NS] Laptop voor studie [700 EUR]