Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » Virus verwijderen extern hdd

Software - Beveiliging & Malware

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Virus verwijderen extern hdd

Tags: virus, HDD, extern

offline666robin666 Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 17:17 1
Beste TheeZetters,

Ik ben nu bezig met back-uppen van bestanden van een geïnfecteerde PC, de virussen krijg ik niet verwijderd dus ik heb besloten Windows opnieuw te installeren. Nu ben ik aan het back-uppen met mijn externe HDD maar kreeg een melding dat er nu ook een virus opstond. Die moet er dus eerst nog af voor ik hem weer aansluit aan de opnieuw geïnstalleerde PC. Dus hoe kan ik het doen zonder dat er nog een PC geïnfecteerd word?

Alvast bedankt :b
offlineODF Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 18:26 1
Wat ik meestal doe is de PC opstarten met de LiveCD van Knoppicillin en dan naar virussen laten zoeken en deze verwijderen.
offlineAlexander82 Geplaatst op maandag 15 maart 2010 10:02 1
Inderdaad dat kan gewoon met een linux cd en daar hebben we er ook wel een paar van sjon. Maarre gooi je hd anders ff mee dan pakken we het hier op, maar goed dat had je ook zelf kunnen vragen buiten tz toch?

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » Virus verwijderen extern hdd