Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » Norton Internet Security probleem

Software - Beveiliging & Malware

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Norton Internet Security probleem

Tags: Norton, Security, probleem

offlineAmsterdam Zuid Geplaatst op donderdag 3 september 2009 09:54 1
hallo,
Als ik mijn computer aanzet gaat het onderdeel geavanceerde beveiliging van norton uit en krijg ik het ook niet meer aan. ik heb norton gebeld en die zijden dat ik opnieuw moest installeren en norton removal tool ook moest gebruiken.

dit heb ik gedaan maar heeft niet gewerkt. ook na een full system scan vindt hij geen virussen oid.
Als ik het onderdeel weer wil inschakelen door op "Herstellen"/"Fix" te klikken in norton krijg ik de melding dat ie het niet kan repareren

heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
thanks
offlineAmsterdam Zuid Geplaatst op donderdag 3 september 2009 13:17 1
opgelost. Een mannetje van norton heeft mijn pc overgenomen via de help-chat en heeft een een of andere patch geinstalleerd.
offlineEldariel Geplaatst op donderdag 3 september 2009 13:22 1
Mooi dat het nu opgelost is :). Zou je de volgende keer wel de edit knop willen gebruiken? Je weet wel waar die staat.
offlineAmsterdam Zuid Geplaatst op donderdag 3 september 2009 13:33 1

quote:

Eldariel schreef op 03 september 2009 @ 13:22:
Mooi dat het nu opgelost is :). Zou je de volgende keer wel de edit knop willen gebruiken? Je weet wel waar die staat.
roger that

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » Norton Internet Security probleem