Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » [XP] NIS 2009 - Norton Protection Center

Software - Beveiliging & Malware

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: [XP] NIS 2009 - Norton Protection Center

Tags: Norton, 2009, Center, Protection, [XP], NIS

offlineMediacitizen Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 22:40 1
Mijn excuses dat ik dit probleem eerder in het verkeerde forum heb geplaatst |:(. Bij deze in het juiste forum:

Vandaag gratis Norton Internet Security 2009 gedownload en ge-installeerd. Als onderdeel van een nieuw abonnement. Was wel een heel gedoe want kon de software niet los downloaden. NIS 2009 werd meteen ge-installeerd bovenop NIS 2007 wat een conflict veroorzaakte. Dus eerst NIS 2007 verwijderd en daarna NIS 2009 opnieuw ge-installeerd.

Enfin, toen dat gebeurd was, kreeg ik steeds van Norton Protection Center de irritante melding dat er geen virus scanner is ge-installeerd :@. Terwijl die WEL is ge-installeerd en ook werkt. Heb ik zelf uitgetest. Ik krijg die melding niet weg en zou het liefst Protection Center van m'n computer willen verwijderen :@. Maar helaas, deze is ge-integreerd in het hele programma van NIS 2009.

Weet iemand hoe ik deze 'nep' melding uit kan schakelen of iig niet meer verschijnt?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
offlinedacreator Geplaatst op woensdag 13 mei 2009 23:58 1
Even echt verwijderen/de-installeren met de Norton Removal Tool
Pc booten, en opnieuw installeren.
offlineEldariel Geplaatst op maandag 18 mei 2009 09:22 1
Mediacitizen, ben je hiermee nog wat verder gekomen? Let us know!

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Beveiliging & Malware » [XP] NIS 2009 - Norton Protection Center