Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Android » Problemen met de Xiron Tablet

Mobile - Android

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Problemen met de Xiron Tablet

Tags: problemen, tablet, blokker, Xiron, probleeem

offlineel machia Geplaatst op woensdag 16 november 2011 13:53 1
Een aantal maanden geleden werd de Xiron Tablet te koop aangeboden bij Blokker. Veel mensen hebben deze tablet gekocht en de problemen met deze tablet blijven zich opstapelen. Dagelijks zien we hier een aantal ontevreden mensen voorbijkomen met problemen. Je leest op het internet veelal dezelfde conclusie: "De Xiron Tablet is een typisch staaltje van goedkoop = duurkoop." Maar niet iedereen is van deze mening. Er zijn ook gebruikers die tevreden zijn, dus laat je niet afschrikken.

Dit topic heeft dan ook 1 doel: orde scheppen in de klachtenregen op het Techzine-forum m.b.t. Xiron Tablet.

Vooraleer je reageert of een topic opent, vragen we je om te kijken of 1 van volgende zaken reeds hebt gedaan:
  1. Staat je tablet nog onder GARANTIE: contacteer de winkel waar je het toestel hebt aangekocht. Je hebt recht op je geld, een aankoopbon of een nieuw toestel.
  2. Via de website van PortableGear kan je de HANDLEIDING downloaden. Neem deze door om zo je problemen op te sporen en te verhelpen.
  3. Gebruik een search zoals Google of kijk eens in dit topic: veel problemen, weinig oplossingen.
Ben je dan toch van plan te reageren of een nieuw topic te openen, hou dan de volgende regels nog in acht, zo niet wordt je input verwijderd:
  1. Neem de huisregels door van Techzine Forum
  2. Controleer ook even de postrichtlijnen, dit bespaart ons vele bijkomende vragen.
    • Geef wat je reeds gedaan hebt om het probleem zelf op te lossen. Techzine is geen klantendienst. We verwachten correct Nederlands en een duidelijke omschrijving.
    • Staat de laatste software erop, zijn alle updates uitgevoerd, is de batterij nog volledig opgeladen, etc.
Topics en/of posts die niet voldoen, worden gesignaleerd door onze vaste gebruikers en zullen verwijderd worden. Enige eigen inbreng is dus vereist.
el machia heeft dit bericht gewijzigd op 17-11-2011 om 10:40
offlinepeter Geplaatst op woensdag 16 november 2011 20:01 1
heb xirion tab 7 inch van blokker uberoid versie 9 er op gezet en viola
een volledige snelle en stabiele tab
offlineCatr Geplaatst op maandag 21 november 2011 21:01 1

Quote:

Op 16-11-2011 20:01 schreef peter:
heb xirion tab 7 inch van blokker uberoid versie 9 er op gezet en viola
een volledige snelle en stabiele tab

Blokker biedt meerdere tablets aan, dat zie ik hier niet vermeld.
Als iemand reageert, vermeld da welk type.
De xiron 8 inch heeft een capacitief scherm met multitouch en een rk 2918 processor.
De xiron 7 inch heeft een resistief scherm en een langzame 8902 processor en geen google market.
Je kunt beter iets meer uitgeven voor de 8" .
offlineErnootje Geplaatst op zondag 11 december 2011 10:42 1
Ik bezit sinds kort de Xiron 8. Ik wil een 32 Gb SD kaart aanschaffen, maar er zijn alleen maar 32 SDHC kaarten te koop. Kan ik deze laatste gebruiken?
onlineFastFred Geplaatst op zondag 11 december 2011 12:30 1
De HC in SDHC staat voor High Capacity, dus waarschijnlijk past een SDHC kaart in een SD slot aangezien het gewoon een SD kaart is met 'High Capacity' ;)
offlineErnootje Geplaatst op maandag 12 december 2011 15:38 1

Quote:

Op 11-12-2011 12:30 schreef FastFred:
De HC in SDHC staat voor High Capacity, dus waarschijnlijk past een SDHC kaart in een SD slot aangezien het gewoon een SD kaart is met 'High Capacity' ;)

Dank je FastFred.
Passen zal wel lukken, maar zal de tablet de SDHC accepteren, dat ik straks niet blijf zitten met een SDHC kaart die ik niet kan gebruiken?
onlineFastFred Geplaatst op maandag 12 december 2011 17:00 1
Werkt ie niet breng je 'm toch terug naar de winkel?
offlineErnootje Geplaatst op vrijdag 16 december 2011 13:02 1

Quote:

Op 12-12-2011 17:00 schreef FastFred:
Werkt ie niet breng je 'm toch terug naar de winkel?

Het werkt!!! :9
offlinegast Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 00:38 1
wij hebben sinds 25 dec 2011 xirion tabl 8 maar we kunnen de agenda niet gebruiken omdat hij aangeeft er is geen agenda ook kunnen wij geen afspraken inplannen,wie weet hoe deze wel werkzaam kan worden in de beschrijving staat er niets over.
offlinealexander Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 20:25 1
hallo,
heb een 7 inch gekocht bij blokker en een hoesje met toetsenbordje van intertoys de tabplet wert goed ook de usb alleen het toetsenbord krijg ik niet aan de praat iemand een idee
offlineelBartoDR Geplaatst op dinsdag 27 december 2011 21:13 1

Quote:

Op 27-12-2011 00:38 schreef gast:
wij hebben sinds 25 dec 2011 xirion tabl 8 maar we kunnen de agenda niet gebruiken omdat hij aangeeft er is geen agenda ook kunnen wij geen afspraken inplannen,wie weet hoe deze wel werkzaam kan worden in de beschrijving staat er niets over.

Ik heb dit ook nog gehad op mijn android gsm, na een paar keer syncen met m'n google account was dit opgelost.
offlineMarlies Geplaatst op zondag 1 januari 2012 11:35 1
Kan iemand mij helpen? Ik heb een Xiron tablet gekocht: 8" Android 2.3
Ik kan geen aankopen doen in Apps, ik denk dat hij beveiligd is maar weet niet hoe ik dit kan wijzigen...ik ben echt een leek.

Alvast bedankt.
offlineDonSalmonella Geplaatst op zondag 1 januari 2012 11:40 1
Je moet eerst een Gmail-account hebben, dan wel aanmaken wil je Apps aan kunnen kopen :)
offlineMarlies Geplaatst op zondag 1 januari 2012 17:15 1
bedankt, daar ligt het niet aan want dat is gebeurd...
offlineinge Geplaatst op maandag 2 januari 2012 12:47 1
Hallo,
Ik heb een 10" xiron tablet gekocht bij blokker met android 2.3.
Hiervoor had ik een 7" xiron tablet. Mijn vriend had hier via de site van ohwzo nieuwe software op gezet waardoor hij veel beter werkte. Hij wilde dat nu ook proberen op mijn nieuwe tablet, maar daar kan hij nog geen nieuwe android versie voor vinden. Wie weet of er al een nieuwe versie hiervoor is en waar we die dan kunnen vinden?
offlineroberto Geplaatst op vrijdag 6 januari 2012 14:48 1
hallo, weet iemnd hoe ik het volgende probleempje kan op lossen met mijn (ook bij blokker) gekochte 7" xiron tablet:
bij het indrukken van de e toets, van het toetsenbord, krijg ik steeds andere letter/cijfers of tekens b.v. @, # of 2, blijven herhalen en uiteindelijk verschijnt er de e
moet ik hier mee leven of is er een oplossing?
onlineFastFred Geplaatst op vrijdag 6 januari 2012 17:43 1
Taal instellingen van het toetsenbord even checken, die moeten op United States Internationaal staan als het goed is
offlinealexander Geplaatst op zondag 8 januari 2012 19:39 1
:( heeft nog niemand een oplossing voor mijn probleem de usb poort is wel goed en het toetsenbord op een andere tablet ook wel
onlineFastFred Geplaatst op zondag 8 januari 2012 20:09 1
Toetsenbord niet compatible met de tablet? Ander toetsenbord op tablet proberen en kijk of dat wel werkt?
offlinealexander Geplaatst op zondag 8 januari 2012 21:22 1
het model is hetzelfde staat alleen een ander merknaam op ziet er hetzelfde uit en de proccesor is ook hetzelfde

Waarschuwing: Vooraleer je reageert of een topic opent, vragen we je om de openingspost goed door te nemen.

Plaats een gastreactie

Informatie

LET OP: De moderators van Techzine modereren erg streng op gastreacties.
Reageer je vaker op Techzine, overweeg dan om gratis lid te worden en jezelf te registreren!

TZML Toolbar:
kleiner groter resize bold italic underline strike sub sup ul ol quote split url url me table image video
Smilies:
:) :( :o :D ;) :P :p (lol) :@ :\'( ;{ :? :s :9
captcha
Verzenden:

Je bent hier: Techzine » Forum » Android » Problemen met de Xiron Tablet