Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Android » Android Froyo installeren op een HTC Magic

Mobile - Android

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Android Froyo installeren op een HTC Magic

Tags: Magic, HTC, Root, Froyo, CyanogenMod, Android 1.5, 32B, 32A

offlineTheLuckyOne Geplaatst op maandag 7 november 2011 15:37 1
Hallo iedereen,
Na het volgen van dit topic/tutorial:
http://www.techzine.nl/tutorials/364/android-froyo-2-2-installeren-op-een-htc-magic.html

Heb ik geconcludeert dat volgens mij een beetje een vaag geval heb. Heb probleem is dat ik niet weet hoever ik kan gaan tot mijn htc gebrickt is of kan niet? Dus laat ik een uitleggen wat ik heb gedaan en wat me probleem is.

Ik heb een htc magic zwart met vodafone boven mijn scherm, draaiende op Android OS 1.5. Dit staat bij fastboot:
SAPPHIRE PVT 32B ship S-ON H
HBOOT-1.33.009
Het lijk er op alsof dit een 32A en 32B gemixt is want volgens mij hoort bij 32B een G op het einde toch?

Anyway, ik had mijn htc al veel eerder geroot, en heb dit nog even gecontrolleerd met dat su, # en $ gebeuren. Hij was geroot.

Ik ben door gegaan en heb een recovery menu erop gezet wat bij mij nog ontbrak. Ik dacht ik heb 32B dus ik zal maar de G versie amon ra nemen. Maar die kwam niet op, vervolgens de H versie van amon Ra genomen en deze werkte wel. Nou ik door gegaan, netjes 2 backups gedaan (achteraf heel slim) en kwam bij het moment om cyanogenmod en google apps te installeren. Beide succesvol geinstalleerd. Maar ik dacht ik heb geen 32A dus ik zal de derde file, de patch, niet nodig hebben. Dus ik rebooten hopend dat het zou werken, maar hij kwam niet op. Ik denk dat ik eindelijk meer dan 2 uur heb gewacht, maar heb toen maar een back up terug gezet.

Nou vroeg ik af of ik nou wel echt een 32B heb, of eigenlijk 32A en had ik die patch wel moeten installeren. Kan die patch veel kwaad of kan ik altijd weer restoren op een 32B. Enig advies zou welkom zijn. Ik zou graag naar android 2.2 gaan o.a. voor whatsapp en hopelijk herkent hij mijn router dan wel.

Als er nog vragen zijn hoor ik die graag!

mvg
TheLuckyOne

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Android » Android Froyo installeren op een HTC Magic