Je bent hier: Techzine » Forum » Android » [Android] Developers
Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!
Quote:
Op 03-7-2011 14:10 schreef MartijnGP:Quote:
Op 03-7-2011 21:46 schreef z-man:1 | SELECT ld.id, ld.username, ld.firstName, ld.lastName, CONCAT( ld.firstName, ' ', ld.lastName ) AS fullName, ld.email, ld.subtitle, ld.signedUp, ld.inClass, cl.yearDiff AS startYear, ld.avatarLoc, ld.allowed, ld.confirmed, IF( ld.allowed + ld.confirmed = 2, 1, 0 ) AS active, COUNT( lg.userId ) AS sessionCount, ld.signature, ls.endTime AS lesTo, ls.lokaal AS lesIn, ls.les AS lesType, ls.docent AS lesDocent, IF( ISNULL( lg.lastActivity ), ld.signedUp, MAX( lg.lastActivity ) ) AS lastActive, TIMEDIFF( NOW(), IF( ISNULL( lg.lastActivity ), ld.signedUp, MAX( lg.lastActivity ) ) ) AS timeInactive, lg.ipAdress AS lastIpAdress, lg.requestURI AS lastPage, IF( RIGHT( lg.hostname, 9 ) = ".avans.nl", 1, 0 ) AS atSchool FROM leden AS ld LEFT JOIN classes AS cl ON cl.className = ld.inClass LEFT JOIN lessen AS ls ON ls.class = ld.inClass AND ls.startTime < NOW() AND ls.endTime > NOW() LEFT JOIN logonSessions AS lg ON lg.userId = ld.id LEFT JOIN logonSessions AS lg2 ON lg2.userId = ld.id AND lg2.lastActivity < lg.lastActivity GROUP BY id |
1 | SELECT tracker.*, IF( ISNULL( l.lastID ), 'inactive', IF( l.lastID < tracker.lastReactID, 'unread', 'read' ) ) AS readStatus FROM ( (SELECT 'react' AS actionType, CONCAT_WS( '::', 'react', a.section, a.entry, id ) AS identifier, a.section AS section, a.entry AS entry, lastAction, id AS lastReactID, r.message AS lastReactMessage, r.posterId AS lastReactPoster, GROUP_CONCAT( r.posterId ) AS posters, GROUP_CONCAT( r.escapedMessage ) AS messages, CONCAT( IF( r.section = 'fotos', ( SELECT storeLocation FROM fotos WHERE id = a.entry LIMIT 1 ), '' ), IF( r.section = 'user', ( SELECT avatarLoc FROM leden WHERE id = a.entry LIMIT 1 ), '' ) ) AS image, IF( r.section = 'fotos', ( SELECT inAlbum FROM fotos WHERE id = a.entry LIMIT 1 ), NULL ) AS albumID, IF( r.section = 'fotos', ( SELECT name FROM fotoAlbums WHERE id = ( SELECT inAlbum FROM fotos WHERE id = a.entry LIMIT 1 ) LIMIT 1 ), NULL ) AS albumName FROM recentReactions AS a LEFT JOIN ( SELECT *, REPLACE( message, ',', ',' ) as escapedMessage FROM reactions ORDER BY postedOn DESC ) AS r ON ( r.section = a.section and r.entry = a.entry ) GROUP BY r.entry ORDER BY lastAction DESC) UNION (SELECT 'shout' AS actionType, CONCAT( 'shout::0::', id ) AS identifier, 'shout' AS section, '0' AS entry, postedOn AS lastAction, id AS lastReactID, message AS lastReactMessage, authorID AS lastReactPoster, authorID AS posters, message AS messages, NULL AS image, NULL AS albumID, NULL AS albumName FROM shouts ORDER BY postedOn DESC LIMIT 25) ) AS tracker LEFT JOIN lastRead AS l ON ( l.section = tracker.section AND l.entry = tracker.entry AND userID = 11 ) ORDER BY lastAction DESC |
Quote:
Op 11-7-2011 13:45 schreef MartijnGP:
Quote:
Op 11-7-2011 13:45 schreef MartijnGP:Quote:
Op 11-7-2011 15:04 schreef henkdetrucker:Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!
Je bent hier: Techzine » Forum » Android » [Android] Developers