Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » YouTube filmpjes met ongewenste blauwe strook!

Algemeen - Algemeen & Actualiteit

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: YouTube filmpjes met ongewenste blauwe strook!

Tags: ongewenste, filmpjes, blauwe, Youtube, strook

offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 19:22 1
Wie kan mij uitleggen of beter verhelpen van de ongewenste verticale blauwe korrelige strook door het midden van het beeld.

De filmpjes van You Tube, die ik download zijn soms voorzien van een verticale blauwe ruisachtige strook door het midden van het filmpje. (lijkt wel of de uploader deze heeft beveiligd ofzo) Het gebeurt niet bij alle filmpjes.

Ik ga als volgt te werk: Ik kopieer de video URL van You Tube op de site van "Videodownloadx.com", vervolgens stuurt deze mij een link naar mijn e-mailadres en middels deze link download ik het geconverteerde bestand naar AVI.
Deze methode werkt goed zonder zelf gebruik te maken van converteer programma's.

Wie heeft een oplossing voor dit probleem?

Ik hoor graag een reactie van jullie.
MVG,
G. Muller
offlinemichaaeel Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 19:24 1
Kun je eens een linkje geven van een video waarbij je dat probleem hebt.
Want dan zal ik eens kijken of ik er ook last van heb.
offlineimark Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 19:46 1
Dit had ik in een game '3 maanden lang ofzo'
Liep ik over de weg, zag ik een struik staan, en allemaal doorgetrokken groenne strepen overme beeld!

Videokaart update, toen was het over!

Dit is toch ongeveer wat jij bedoeld? met uitgeschoten graphigs om het zo maar te noemen? :P
offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:18 1

quote:

michaaeel schreef op 23 november 2007 @ 19:24:
Kun je eens een linkje geven van een video waarbij je dat probleem hebt.
Want dan zal ik eens kijken of ik er ook last van heb.

Hallo Michaaeel,
Ik heb hier een link voor je: http://nl.youtube.com/watch?v=lAL8GKceLIs
offlineimark Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:21 1
Het light aan je video kaart.. Ik zie geen blauwe lijn of iets
offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:22 1

quote:

imark schreef op 23 november 2007 @ 19:46:
Dit had ik in een game '3 maanden lang ofzo'
Liep ik over de weg, zag ik een struik staan, en allemaal doorgetrokken groenne strepen overme beeld!

Videokaart update, toen was het over!

Dit is toch ongeveer wat jij bedoeld? met uitgeschoten graphigs om het zo maar te noemen? :P

Hallo Imark,

Ik denk dat het niet aan de videokaart kan liggen. Is pas 1 jaar geleden vervangen, bovendien gebeurt dit bij 10% van de YouTube filmpjes!
offlineBolletje92 Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:23 1

quote:

De filmpjes van You Tube, die ik download zijn soms voorzien van een verticale blauwe ruisachtige strook door het midden van het filmpje
Dan ligt het dus niet aan Youtube, maar misschien aan de site waar je die filmpjes upload. Dat zij ze niet goed in het bestand hebben staan.
offlinemichaaeel Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:31 1
@Gino MullerHet licht wel aan jou pc.
Of aan het programma wat je gebruikt.
Misschien eens ander programma gebruiken om het af te spelen.
offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:35 1

quote:

imark schreef op 23 november 2007 @ 20:21:
Het light aan je video kaart.. Ik zie geen blauwe lijn of iets
Bedankt voor je reactie(s). Ik zal mijn videokaart onderzoeken, echter ik blijf het merkwaardig vinden, dat het probleem niet bij alle gedownloade filmpjes voorkomt. \:)
offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:38 1

quote:

michaaeel schreef op 23 november 2007 @ 20:31:
@Gino MullerHet licht wel aan jou pc.
Of aan het programma wat je gebruikt.
Misschien eens ander programma gebruiken om het af te spelen.
Oke, bedankt voor je reactie(s)
offlineGino Muller Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:40 1

quote:

Bolletje92 schreef op 23 november 2007 @ 20:23:
[...]

Dan ligt het dus niet aan Youtube, maar misschien aan de site waar je die filmpjes upload. Dat zij ze niet goed in het bestand hebben staan.
Bedankt voor je reactie(s)
offlinemichaaeel Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 20:45 1
Gino Muller je bedankjes mag je gewoon allemaal in een bericht plakken ;)
offlinebloksnor Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 21:10 1
Je kunt ook www.vixy.net proberen, kijken of hetzelfde gebeurt met deze website... Het is niet de meest ideale site, maar het werkt.
offlineDarkSkeleton Geplaatst op vrijdag 23 november 2007 23:35 1

quote:

Gino Muller schreef op 23 november 2007 @ 20:40:
[...]

Bedankt voor je reactie(s)

quote:

Gino Muller schreef op 23 november 2007 @ 20:38:
[...]

Oke, bedankt voor je reactie(s)

quote:

Gino Muller schreef op 23 november 2007 @ 20:35:
[...]

Bedankt voor je reactie(s). Ik zal mijn videokaart onderzoeken, echter ik blijf het merkwaardig vinden, dat het probleem niet bij alle gedownloade filmpjes voorkomt. \:)

Gino Muller, dubbelposten (2 posts vlak achter elkaar maken binnen 24 uur) is hier niet gewenst op Techzine, en daar valt tripleposten dan ook onder. Dus gelieve volgende keer al je dankwensen in 1 bericht plakken.

Je kan eventueel je berichten bewerken met de edit knop: http://forum.techzine.nl/global/templates/techzine/images/icons/edit.gif
DarkSkeleton heeft dit bericht gewijzigd op 23-11-2007 om 23:35

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » YouTube filmpjes met ongewenste blauwe strook!