Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » Creative X-Fi - Brom probleem

Algemeen - Algemeen & Actualiteit

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: Creative X-Fi - Brom probleem

Tags: Creative, probleem, X-Fi, Brom

offlineclown_nl Geplaatst op zondag 11 maart 2007 17:58 1
Ik heb mijn JVC Receiver op mijn Creative X-FI aangesloten zowel op de digitale uitgang als de analoge(voor 5.1 sound in games d.m.v THX) hierbij zit ik aan een probleem namelijk: dat ik een brom door al mijn speakers hoor. Dit is alleen als ik mijn PC op een geaardstopcontact heb aangesloten. En als ik mijn PC op een ON-geaardstopcontact aansluit hoor ik totaal geen brom via de analoge aansluiting. En dit probleem heb ik niet met mijn Harman/Kardon 2.1 pc boxjes.

Ik vind dit een erg raar verschijnsel. Weten jullie hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt.
offlineMarty__Mouse Geplaatst op vrijdag 16 maart 2007 09:12 1
Je zou een aarde-probleem kunnen hebben.. Waardoor je dus lekstroom krijgt via de aarde, dit zou zo'n brom kunnen veroorzaken.

Eventueel een ontstoorder voor je stopcontact zetten zou kunnen helpen.
Heb je de JVC receiver en je computer op hetzelfde stopcontact zitten?
Probeer dit anders eens te spreiden, of schaf een ground-loop-isolator aan en zet die voor de cinchkabels die van de creative naar de versterker van JVC lopen..

Hopelijk heb je hier iets aan..

suc6

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » Creative X-Fi - Brom probleem