Adverteren?

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » audiodriver vraag? Analoog + digitaal geluid

Algemeen - Algemeen & Actualiteit

Deel interessante forumberichten met al je vrienden via Twitter, Facebook of LinkedIN!

Discussie: audiodriver vraag? Analoog + digitaal geluid

Tags: vraag, geluid, digitaal, analoog, audiodriver

offlinepavlof Geplaatst op dinsdag 22 september 2009 16:12 1
Hallo mensen,

Ik had laatst een keer m'n pc opnieuw geinstalleert met windows 7, en nu heb ik ook een nieuwere versie van Realtek HD audio dan dat ik eerst had, eerder kon ik m'n logitech Z-2300 en m'n Z-5500 tegelijk aan hebben, en nu is het zo als ik ik m'n Z-5500 aanklik (dus via de optische uitgang van m'n computer) dan gaat zegma de analoge aansluiting (de 3.5mm waar m'n Z-2300 aan zit) uit?

Hoe kan ik ervoor zorgen dat analoog en digitaal geluid allebei tegelijk aankan? Ik heb Realtek HD audio 6.0.1.5618.

Gr,

Pavlof :)
offlineEldariel Geplaatst op donderdag 24 september 2009 17:50 1
Move naar M&A :).
offlinepavlof Geplaatst op donderdag 1 oktober 2009 16:32 1
Niemand? :$
offlineTritime Geplaatst op donderdag 1 oktober 2009 18:30 1
volgens mij kan je met de realtek driver aangeven dat ie de outputs moet splitten(rechts boven in de interface van realtek)wellicht dat je dit uit kan zetten.

durf het zo 123 niet met zekerheid te zeggen. maar mischien dat dit je helpt in de goeie richting.

Om te kunnen reageren op deze discussie dien je geregistreerd te zijn bij Techzine.nl
Klik hier om je te registreren, dit is volledig gratis en is binnen 1 minuut geregeld!

Je bent hier: Techzine » Forum » Algemeen & Actualiteit » audiodriver vraag? Analoog + digitaal geluid